דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


בריקים - נותנים ערך מוסף גבוה לעיצוב הבית 

מאת    [ 25/11/2012 ]

מילים במאמר: 474   [ נצפה 2762 פעמים ]

מה פירוש המונח

גם אנשים שלא נתקלו בעבר במונח הלועזי, בריקים, לבטח נתקלו בדבר הפיזי עצמו. בריקים הם בעצם לבנים עתיקות מפירוק אשר ברוב המקרים פורקו מבתים עתיקים ברחבי אירופה, במיוחד במזרחה, והפכו בשנים האחרונות להיות אופנה חמה ומבוקשת בעת שיפוץ הבית, בעיקר בכל הקשור לנושא של חיפוי קירות: הן קירות חיצוניים והן פנימיים. המראה העתיק והייחודי שנותנים בריקים, מסייע רבות ליצירת אלמנט עתיק ומעניין ביותר לכל חלל או מבנה. ניתן להשיג מגוון גדול של בריקים מסוגים שונים, בעיצובים מיוחדים, צורות מעניינות, טקסטורות וגוונים שונים ומשונים, היכולים להתאים בצורה המיטבית והנכונה ביותר לחלל או למבנה בו אנחנו רוצים להכניס את המוצר. יותר ויותר אנשים המשפצים את ביתם מגלים את התכונות המעניינות של בריקים ואת הכוח שלהם בתוספת לעיצוב, כך שלצד מעצבים, אדריכלים ואנשי מקצוע אחרים אשר עושים שימוש בבריקים מזה שנים רבות, אזי גם בעלי בתים פרטיים מגלים את קסמם ועושים בהם שימוש הולך וגדל.  

הסוגים השונים של בריקים
כאמור, ניתן להשיג מגוון רחב של סוגי לבנים עתיקות (למעשה בעלות מראה עתיק), בגוונים, מרקמים וצבעים שונים, אשר יוצרים מראה שונה, בהתאמה להעדפות האישיות של המתעניין ועל מנת ליצור התאמה והרמוניה לעיצוב חלל המבנה. בריקים יכולים להיות מותקנים בכל אחד מחדרי וחללי הבית, מבואות, חדרי שינה, חדרי עבודה, מטבחים ועוד, וליצור את האווירה המתאימה בהתאם לפונקציונליות והשימוש של אותו חלל. על מנת לבחור נכון, חשוב וכדאי להכיר כמה שיותר את הסוגים השונים של בריקים ואת ההבדלים ביניהם. ידע מינימלי בתחום יסייע מאד לבצע את הבחירה הנכונה.
הסוג הראשון של בריקים שבו סביר להניח תתקלו בעת החיפוש שלכם, הוא בריקים אשר מפורקים ממבנים ישנים ועתיקים בעיקר מרחבי יבשת אירופה. מדובר בבריקים אשר נותנים מראה אותנטי, עתיק וקסום ומשתלבים מצויין במקומות השונים בהם הם מותקנים. הסוג השני של הבריקים מיוצר במפעלים שונים ברחבי הארץ והעולם. מדובר בבריקים עשויים אבנים מסוגים שונים. ברוב המקרים גם שיטת ייצור זו שומרת על המראה העתיק והייחודי של הבריקים. ניתן להשיג בריקים מסוג זה במגוון צורות שונות, גוונים ומרקמים מגוונים ולהתאים אותם באופן ספציפי לצורך ולטעם של המזמין. בסוג הבריקים הזה, האבן עוברת תהליך של עיבוד וגימור העומד בסטנדרטים מחמירים. גודל ועיצוב הלבנה, הצורה והגוון נקבע מראש וניתן כאמור למצוא מגוון לבנים הנבדלות אלו מאלו.

בריקים ? כשהעתיק והחדש נפגשים
בריקים משלבים מראה מעין רטרו עתיק ואותנטי עם טכנולוגיה מתקדמת וחדישה. ביחד הם יוצרים מהאבנים סוג של כלי נפלא לעיצוב הבית או העסק שלכם. כל מי שנמצא בתהליך שיפוץ הבית או מעבר דירה והתאהב בטרנד הייחודי של שילוב בריקים, יוכל לאתר את סוג הבריקים והגוון המתאים העונה על הצרכים שלו בצורה המקסימאלית וליהנות ממראה חלל ייחודי מאד, אטרקטיבי ועם המון אופי וחמימות.

רכישה והתקנה

על מנת שתיהנו מן המוצר ישנה חשיבות לרכישת הבריקים ממקום איכותי ובחירת מתקין מקצועי ומנוסה שיבצע את עבודת ההתקנה. לא מומלץ שאדם שאינו מקצועי יבצע את ההתקנה משום שהתקנה חובבנית עשוייה לגרוע רבות מיופיו של המוצר.

 

 

אודות


חברת "בריק אנטיק" מייבאת ומשווקת מזה שנים בריקים מפירוק (לבנים עתיקות) ומגוון אבני חיפוי נוספות מיצרנים רבים באירופה, לצורך חיפוי קירות חוץ ופנים בבית, בעסק ובכל מקום מתאים. בתצוגה שלנו, המתעדכנת מעת לעת, תוכלו לראות מגוון עצום של בריקים בכל הגוונים והמידות, המתאימים באופן מיטבי לשילוב עם חומרי גלם כמו עץ, אבן, ברזל, גבס ועוד. לאחר התקנת בריקים מתקבלת אוירה ביתית נעימה במיוחד, חמימה ומזמינה.


ראו מגוון גדול של סוגי אבן ולבנים באתרנו המחודש:


http://www.brickantique.com


אנו ממוקמים במושב משמר השבעה.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב