דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


ביטחון עצמי והעצמה אישית והשפעתם על יצירת זוגיות 

מאת    [ 24/11/2012 ]

מילים במאמר: 567   [ נצפה 1836 פעמים ]

ביטחון עצמי והעצמה אישית והשפעתם על יצירת זוגיות

אימון הוליסטי ליצירת זוגיות, בין אם הוא מתרחש בפגישות אישיות, ובין אם בסדנה, מורכב תמיד מארבעה שלבים:


    • יצירת חזון ברור
    • ברור מידע ביחס לתפישות המעכבות את האדם בהגשמת החזון – בטכניקות מגוונות.
    • העצמה אישית וחיזוק הביטחון העצמי
    • שינוי תפישות מעכבות  בטכניקות שונות– והגשמת החזון.

לעיתים קרובות שואלים אותי במהלך האימון מה הקשר בין העצמה אישית וחיזוק הביטחון העצמי, לבין יצירת זוגיות. "מה, כל הנשים והגברים הנשואים הם בעלי בטחון עצמי..? "  כמובן שלא. ובכל זאת – אני מתעקשת – על מנת ליצור זוגיות יש לחזק את הביטחון העצמי, ללמוד אהבה עצמית, ולהתמיד בתרגילי העצמה.

הקשר בין העצמה אישית לבין יצירת זוגיות נובע מכך, שאלה המגיעים לאימון אישי ליצירת זוגיות – מגיעים בדרך כלל בתחושת כשלון, חלשים מבחינה אנרגטית, אחרי שהתאמצו לבד ולא הצליחו. תחושות אלה פוגעות מאד בביטחון העצמי שלהם, ובשלב כלשהו הן מכשילות גם את הניסיונות הטובים ביותר, ואת המאמצים ההרואיים ביותר – להצליח לבד.

ביטחון עצמי, ותחושת עוצמה, תורמים קודם כל לבנייה מחודשת של תקווה. ללא תקווה לא ניתן להגשים משאלות, ואין אפילו טעם להתחיל. ביטחון עצמי והעצמה אישית, תורמים לחוויה אישית טובה, המוקרנת, אנרגטית, על כל מי שנמצא סביבכם, ויוצרת אפשרויות, שלא היו שם קודם.

אימון אישי הוליסטי מציע שלוש דרכים להעצמה אישית:

העצמה פיסית -גופנית

העצמה מנטאלית - קוגנטיבית וריגשית

העצמה אנרגטית - רוחנית

 

בתהליך האימון האישי מוקנים כלים רבים, ונלמדות טכניקות מגוונות, שיעילותן נבדקת כבר שנים רבות, שמטרתן העצמה בכל שלוש הרמות הללו. פיתוח יכולת העצמה אישית בכל אחת משלוש הרמות הללו – ובכל השלוש יחד, מעניק תחושה פנימית חיובית, המסייעת לכם ליצור מציאות חדשה – כזו שלא הצלחתם ליצור קודם לכן.

חשוב לזכור – מי שמגיע לאימון אישי ליצירת זוגיות, עושה זאת בדרך כלל אחרי שנכשל מספר פעמים. פרוש הדבר שבמערכת ההפעלה שלו יש התנגדויות ליצירת זוגיות. לא משנה אם אתם בני אתם בני 20+  30+ או 40+  אם ניסיתם ליצור זוגיות לא הצלחתם – פרוש הדבר שמערכת ההפעלה שלכם לא מסוגלת לספק לכם זוגיות בקלות. אם ניסתם זמן רב ולא הצלחתם פרוש הדבר שגם מאמץ התנהגותי אינו מספיק. על מנת לשכנע את מערכת ההפעלה שלכם להתאמץ במקום שקשה לה, על מנת לשנות תפישות מעכבות ולהחליפן בתפישות תומכות – יש להיות בעלי עוצמה ובטחון ביכולתכם.

ביטחון עצמי תורם לתחושה שלכם כאשר אתם יוצאים לדייט, הוא תורם לאופן ההתנהלות שלכם במהלך הדייט ואחריו (חשוב מאד אופן ההתנהלות אחרי דייט – וגברים ונשים צריכים ללמוד את האופן הנכון, וללמוד לשלוט בעצמם כאשר הם מתפתים לנהוג לא נכון), אבל ביטחון עצמי תורם גם ברמה עמוקה הרבה יותר – הוא תורם לתחושה שגם שינוי גדול כמו זוגיות – יכול להצליח לכם. יותר מזה – ביטחון עצמי תורם לתחושה שגם אם השינוי נתפס כמאיים עבורכם, גם אם הוא נתפס כ'מסוכן' במערכת ההפעלה שלכם, כאשר אתם מספיק חזקים ועוצמתיים אתם מסוגלים להתגבר על הסכנות ולהרחיקן – ולקרב אליכם את היתרונות הרבים שטומנת בחובה זוגיות טובה.

תהליך האימון ההוליסטי מתקיים גם בפגישות אישות וגם בסדנאות, בהתאם לצורך ולרצון של כל אחד. בתהליך זה תוכלו ללמוד בדיוק את הטכניקות הנחוצות והמתאימות לכם, לצורך העצמה אישית, בניית בטחון עצמי, ויצירת זוגיות. כך תוכלו להגשים את הזוגיות המיוחלת, וללמוד לנהל את מערכת ההפעלה שלכם באופן יעיל ואפקטיבי.

 

שלכם,

כנרת טל מאיר

מאמנת ויועצת אישית, זוגית ומשפחתית

ומטפלת רוחנית

 

כנרת טל מאיר מאמנת ויועצת אישית, זוגית ומשפחתית, ומטפלת רוחנית, ע"פ שיטת ה NEWS, ושיטת ההונה. מומחית באימון ליצירת זוגיות - לרווקים ורווקות, באימון לשיפור הזוגיות, ולטיפול במשברים, לזוגות בשלבים השונים של חייהם המשותפים, ובאימון לבחירת מקצוע ושינויי קריירה. אתר: http://coaching4love.com דואל: kineret44@gmail.com טלפון: 0546499933




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב