דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


ברצלונה - לא לצעירים בלבד 

מאת    [ 18/11/2012 ]

מילים במאמר: 376   [ נצפה 9196 פעמים ]

ברצלונה תמיד הייתה עיר מבוקשת ואהובה על תיירים, אך נדמה שבשנים האחרונות התייר הישראלי אימץ אותה באופן מיוחד, כעיר שהטיסה אליה לא ארוכה, יש בה המון מה לעשות בכל גיל ויש בה ערכים מוספים ייחודיים שלא תמצאו באתרים אחרים. ברצלונה היא ללא ספק עיר שפונה לכולם – לצעירים, למשפחות וגם לקהל מבוגר.

טיול פרטי או מאורגן

לקראת נסיעה לברצלונה, עולה תמיד השאלה אם לבחור בטיול פרטי או מאורגן. טיול מאורגן בהחלט חוסך לכם כמה מהאתגרים שבתכנון טיול במדינה זרה, כמו מציאת מלונות בברצלונה. טיול מאורגן גם ימקד אתכם בפנינים האמיתיות של העיר וסביבתה. חלק מהטיולים המאורגנים לגיל הזהב כוללים גם נסיעה לקוסטה בראווה, קו החוף הקרוב לעיר שנמצא תחת לשרשרת הרים מרשימה. לעיירות ולכפרים לאורך החוף קסם מיוחד ושווקים צבעוניים ושוקקים וטוב להגיע אליהם בצורה מאורגנת ועם הדרכה.

התחבורה בברצלונה פשוט וקלה להתנהלות ובטיולים מחוץ לעיר קל לשכור רכב ליום אחד. אין ספק שטיולים מאורגנים מקלים גם בעניין הזה – עם הסעות צמודות שיעבירו אתכם מאתר לאתר ללא הליכה מיותרת. כך ניתן להכיר את מיטב האתרים בעיר מבלי ליפול מהרגליים.

מה מיוחד בעיר?

ברצלונה מרכזת עושר גדול של מוזיאונים, אדריכלות ייחודית, מופעי תרבות, מסעדות, בתי קפה ושווקים לערוך בהם קניות. גם מי שלא חובב אדריכלות באופן מיוחד, יתקשה להיעלם מהפראות המרגשת של המבנים והפארקים שיצר גאודי או שנוצרו בהשראתו. לצד אלה, ברצלונה הייתה ביתם היצירתי של פיקסו, דאלי, מירו ורבים אחרים והמורשת התרבותית אומנותית מורגשת מאוד גם מחוץ לכתלי המוזיאונים. את האווירה התרבותית והחופשית אפשר לפגוש גם ברחובות כמו שדרת לה רמבלס המפורסמת, ששיטוט לאורכה, בכל שעות היום הוא חוויה מסקרנת ומשעשעת. אמני הרחוב שמופיעים לאורך השדרה הם שם דבר בספרד ואין להם אח ורע בשום עיר אחרת בעולם. לצד כל אלה, יש גם זווית יהודית : בעיר גירונה הקרובה יש שרידים של הקהילה היהודית המפוארת, שכללה בין היתר את הרמב"ן והמוזיאון היהודי.

לצד מועדונים לצעירים, איזורי הבילוי של העיר מלאים בבתי קפה ומסעדות שאפשר לשבת בהם בערב, בקיץ גם תחת כיפת השמיים וליהנות ממוסיקת פולקלור מקומית טובה.

ברצלונה היא עיר שלא כדאי לפספס. יש לה אישיות משלה ומאפיינים ייחודיים שלא תמצאו בעיר אחרת. מעל הכול זוהי עיר שמזמינה אליה את המגוון ומכילה חוויות והנאה לבני כל גיל. כל אחד, לפי טעמו ומאפייניו, יוכל להרכיב את ברצלונה שלו ואת הטיול המתאים לו ביותר.

 

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב