דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


סקיילייט - להיות בבית אבל להרגיש כאילו אתם בחיק הטבע 

מאת    [ 16/11/2012 ]

מילים במאמר: 412   [ נצפה 2840 פעמים ]

מהו סקיילייט ומהי מטרתו ?

 

חלונות סקיילייט הינם חלונות גג המחליפים בעצם את גג הבית. חלונות אלה ניתנים להרכבה בכל תקרה שיש חלל מעליה ובכל קיר. הטרנד, הכובש את השוק בסערה, מאפשר יצירת אינספור עיצובים ייחודיים של גגות וקירות, ונותן אפשרויות כמעט בלתי מוגבלות להכניס לחלל ביתכם אור שמש טבעי, מציע מגוון רחב של שילובי סקיילייט בגג המבנה שלכם, בין אם הוא מכסה חלל גדול מהבית, או מייצג נגיעה בלבד של חלון גג, כשילוב בתקרת הבית. את החלונות הללו, ניתן לשלב בכמעט כל חדר בעל תקרה שאין מעליה קומה נוספת והיא חשופה לשמיים, ולהתאימה לעיצוב הנוכחי של החלל ללא קושי. לחלונות סקיילייט יש מספר מטרות עיקריות, כאשר הראשונה היא החדרת אור טבעי למבנה, תוך התחשבות בגודל החלל, ובכך לחסוך כסף על תאורה פנימית של החלל. יתרון נוסף, טמון בחלונות גג הניתנים לפתיחה, ומאפשרים אוורור סדיר לחלל, זרימת אוויר טובה יותר, וחימום טבעי מהשמש בימות החורף.

 

שילוב סקיילייט בחללים גדולים

 

שילוב חלונות גג בחללים גדולים כמו סלון מרווח או חלל כניסה, משווה לחלל הבית מראה יוקרתי במיוחד, ועם תכנון נכון, תוכלו לחסוך כסף רב בתאורה לאורך רוב שעות היום. כמו גם בחללי מסדרונות, שילוב חלון גג, יכול לסייע ליצור אשליית אורך או עומק וכמו כן הגדלת החלל בעיני המתבונן, ובחללים קטנים יותר, עשוי חלון גג, לתת דגשים של נקודות אור מלמעלה. ברוב המקרים, שילוב חלון הגג רצוי ומומלץ שייעשה בשלב התכנון של פנים המבנה, אם כי ישנה אפשרות להוסיף אותו בכל עת, גדול או קטן ככל שיהיה, אם כי במידה ושילובו נעשה במהלך התכנון האדריכלי הראשוני של עיצוב הפנים של המבנה, סיכויים גדולים שתוכלו ליהנות מיתרונות התאורה והאוורור בצורה הטובה ביותר.

 

שימוש בחלון גג נפתח לעומת זכוכית או פלסטיק

 

שימוש בסקיילייט, נותן יתרונות גדולים ומשמעותיים הרבה יותר מאשר תאורה בלבד. חלון גג סקיילייט מאפשר איוורור סדיר ונפתח בקלות, וכן עמיד במיוחד בפני רוח, רעשים, וכן מבודד חום וקור. וכך, בניגוד לחלופות האחרות כמו פלסטיק וזכוכית, הוא יהיה עמיד ביותר לאורך זמן ויציע טווח אפשרויות יותר גדול. בנוסף, אין גבול לעיצובים ולגדלים של חלונות גג אלו, והם ניתנים לשילוב, גם בעליות גג, כחלונות גג פינתיים, גם בפינות צרות או בחללים להם עיצוב בלתי שגרתי. מעבר לשימושיו הפרקטיים, מציע השימוש בסקיילייט אפשרויות משחק עם עיצוב החלל, ותוכלו לשלב אותו בתור אלמנטים מגבס, במסגרות עץ אטרקטיביות או באלמנטים ממתכת, לעיצוב ייחודי ויוצא דופן ככל האפשר, בין אם אתם בוחרים בחלונות גג עם הצללה כלשהיא, חלונות גג עם אפקט מראה מבחוץ, חלונות גג אטומים חלקית, או מסנני קרני שמש.

 

אודות:


הכותב אבי שהרבני הוא המנהל הטכני של חברת עליית גג.


חלונות גג הם ההתמחות המרכזית והעיקרית של חברת "עליית גג" הפועלת בישראל כבר עשרות שנים. החברה משווקת בין השאר חלונות גג מתוצרת חברת VELUX הדנית וכן סולמות מתקפלים לעליית גג ומגוון אביזרים.


http://www.aliat-gag.co.il




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב