דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


פיתוח אפליקציות לאייפון ושיווקן בחנויות האפליקציות 

מאת    [ 30/10/2012 ]

מילים במאמר: 539   [ נצפה 1436 פעמים ]

בעזרת האפשרות ליצירת אפליקציות על ידי כל מי שעולה על רוחו והתחלקות ברווחים, אפל הצליחה לשנות סידרי עולם וליצור מנוע רווחים עצום! שכן בעצם לכל אדם בעולם יש את האפשרות להפוך לשותף של חברת הענק הזו. תחום פיתוח אפליקציות לאייפון או לאנדרואיד מתפתח במהירות מסחררת ואט אט אנו רואים חידושים מסעירים שנוצרו על ידי פרי הדימיון של האדם הפשוט, אדם באמת יכול לקום בבוקר עם רעיון למשחק או אפליקציה, להשיק אותה בחנות ה AppStore או הGoogle Play ועם קצת מזל ואפליקציה טובה להפוך למיליונר.

בעקבות תמונת המצב הזו אין כמעט אדם, גם אילו אשר לא קשורים לתחום ההיי טק או הטכנולוגיה, שלא חושב יום יום על הרעיון המהפכני הבא שישנה את חייו. בהתחלה זה היה נראה פשוט למדי אך כיום אשר תחום פיתוח אפליקציות לאייפון ואנדרואיד גדל בצורה מהירה ביותר, עם למעלה מ600,000 אפליקציות בחנות, צמח לו תחום נוסף בנושא והוא שיווק אפליקציות או קידום אפליקציות כפי שנוהגים לכנותו.

אנשים לעיתים מגיעים לפיתוח אפליקציה עם רעיון מושך, אך לאחר שעלתה לאפסטור משהו שם נתקע! הבנו שיש צורך בשיווק מקצועי של האפליקציות על מנת לחשוף אותה לעולם וממש כמו קידום אתרים בגוגל כך גם כאן ישנו מנגנון לקביעת דירוג האפליקציות, הדירוג נקבע על פי כמות ההורדות והביקורות בעיקר, לכן נראה כי בכדי להגיע למקומות הראשונים (top 25) בAppStore יש צורך בכמות הורדות גבוהה ואז מתחיל הגלגל -  אם האפליקציה במקומות הראשונים,כנראה יורידו אותה יותר אנשים כי יותר אנשים נחשפים אליה, וכך היא תעלה גבוה יותר וכן הלאה.

בעקבות התנופה בה נמצא התחום של פיתוח אפליקציות אנו רואים נהירה של מתכנתים, מעצבים, משווקים ועוד העוסקים בתחום הרוצים לקחת חלק מהעוגה. כיום כבר פרילנסרים רבים מציעים שירותים של פיתוח אפליקציות לאייפון ואנדרואיד אך רבים מהם לא מצליחים לספק מוצר רציני, איכותי וכמובן לשווק אותו לאחר מכן. מהיכרותי בתחום אני מבין כי כל אחד יכול להתחיל ולבנות אפליקציות, אך לא כל אחד יכול לעשות זאת על הצד הטוב ביותר וכמובן שלאחר מכן האפליקציה תניב את הפירות המיוחלים. לכן אנו ב AppGate ממליצים לפנות לחברות מקצועיות בלבד! אם החלטתם לפתח אפליקציה חשוב שתהיה חברה מקצועית שתעמוד אחריכם מבחינה טכנית ושיווקית.

פיתוח אפליקציות לאייפון ואנדרואיד דורש טיפול יומיומי באפליקציה במקרים בהם יש תקלה, בעיה או כל דבר אחר. פיתוח אפליקציות לאייפון זהו תהליך הדורש הבנה מעמיקה בתחום האפליקציות, בתהליך זה משותפים קבוצת אנשים, מעצב מקצועי שמכיר את התנהגות המשתמשים ויודע למשוך אותם למבוקשינו, מתכנת המחברת את כל המחלקות, ולאחר סיום הפיתוח יש צורך בכתיבה שיווקית וקידום האפליקציה בחנויות האפליקציות השונות. כבר בשלב הראשון בכל עבודה של פיתוח אפליקציות לאנדרואיד יש להגדיר מטרות ויעדים. אלו יסייעו בידינו לנתב את כל שלבי הפיתוח למקום התואם את הצרכים והציפיות של הלקוחות הפוטנציאליים של האפליקציה. עבודות הבנייה, העיצוב והקידום המגיעות בהמשך משרתות את היעדים ומותאמת לקהל היעד ותכנית השיווק.

תכנון מראש של ההליך כולו והגדרת קהל היעד מקלים על עבודת קידום והפצת האפליקציה. ככל שהאפליקציה צבעונית יותר, ראוותנית יותר ופשוטה יותר לשימוש כך קהל הלקוחות הנחשף אליה ומשתמש בה גדול יותר. את עבודות הקידום הנלוות אליה מאחורי הקלעים מבצעים באותה הרוח. גם מבצעים, מתנות ושאר סודות וחידות למיניהם מצליחים לעורר סקרנות ומפתים את הגולשים להיכנס ולהוריד את האפליקציה. עבודה מקצועית של קידום אפליקציות מגדילה את חשיפת קהל היעד למוצר ולשירותי החברה. שיווק והפצה מהווים כיום חלק בלתי נפרד מהליך שגרתי של פיתוח אפליקציות לאייפון ואנדרואיד.

AppGate בנייה וקידום אתרים, מיתוג בפייסבוק - www.AppGate.co.il




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב