דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מרכז אקדמי דן פתח את שנת הלימודים בארוע חגיגי לסטודנטים החדשים: 

מאת    [ 25/10/2012 ]

מילים במאמר: 489   [ נצפה 3405 פעמים ]

מרכז אקדמי דן פתח את שנת הלימודים  בארוע חגיגי עבור הסטודנטים החדשים, שהתחילו ללמוד הבוקר בשלושת מסלולי הלימוד של המרכז: מדעי המחשב, מערכות מידע ניהוליות ומנהל עסקים.

לארוע שהתקיים ברביעי האחרון, בערב הגיעו כ- 200 סטודנטים חדשים ונרגשים, נהנו מכיבוד הולם ומינגלינג ממושך, ואחר כך התפצלו לאולמות מקבילים בהתאם למסלולי הלימוד השונים.

"כשאתה צומח במרכז אקדמי דן, לא יגידו לך ביומך הראשון בעבודה: 'תשכח את כל מה שלמדת באקדמיה', שכן הלימודים במרכז אקדמי דן יהיו מאד רלוונטים לעבודה בתעשייה" אמר פרופ' ניב אחיטוב, נשיא מרכז אקדמי דן, בראשית הדברים שנשא בפני הסטודנטים.  

"אנחנו אקדמיה שהיא בחזקת בוטיק לנושאי הי-טק " אמר אחיטוב בניסיון לחדד ולהדגיש את הייחודיות של מוסד אקדמי אינטימי, החותר למצויינות ושם לנגד עיניו את הצרכים של הסטודנט הבודד. "אני מברך את כולכם כי בעוד 3.5 שנים נתכנס שוב כולנו באולם הזה לטקס חלוקת תעודות" הוסיף אחיטוב.

יובל שילה, מנכ"ל מרכז אקדמי דן,  פירט ותיאר מה עומד מאחורי הסלוגן "האקדמיה של החברות" ומה המשמעות שטמונה בהבטחה כי מרכז אקדמי דן מחובר בטבורו אל התעשייה. "הרצאות חודשיות במסגרת פורום קפה וטכנולוגיה, קורס שרובו ככולו סיורים בתעשייה, כנסים משותפים, פרוייקט 'אמץ סטודנט' במסגרתו איש תעשייה בכיר מלווה סטודנטים, נטוורקינג בלתי פוסק – אלה רק מקצת הפעילויות שאנו עושים על מנת ליצור קשר אמיתי בין הסטודנטים, המרצים ומנהלים בתעשיית ההייטק וה- IT  בישראל".

עוד השתתפו בערב יובל מטלון, מנכ"ל Ebay ישראל, נתי אברהמי, מנכ"ל יעל תוכנה, דוד טוביאס, סגן ראש חטיבת תפעול ומחשוב, בנק לאומי  ושלמה שמאי, מנמ"ר הפניקס, החברים בוועדה המייעצת של מרכז אקדמי דן. כל מנהל סיפר בקצרה את הסיפור האישי שלו - כיצד התגלגל לתפקידו הנוכחי בתעשייה ומה מעשיו במסגרת תפקידו. הסטודנטים אף הוזמנו לשאול שאלות את המנהלים וגם את אנשי הצוות של מרכז אקדמי דן.

לדברי ניצן אורחוף, סמנכ"ל שיווק ומכירות, מרכז אקדמי דן: "זו השנה השניה שלנו ואנחנו נרגשים לא פחות מן השנה הראשונה. הצלחנו יותר מלהכפיל את מספר הסטודנטים שלנו ואנחנו מלאי ציפייה לשנת לימודים פורייה ומעניינת לפחות כמו השנה שעברה, פלוס הרבה מאד יוזמות, חידושים ורעיונות שניישם במהלך השנה.  אנו מברכים את הסטודנטים הוותיקים שלנו – תלמידי שנה ב' – ואת החדשים, כמו גם את צוות המרצים המצויין ואת חברי הוועדה המייעצת שלנו, המונה למעלה מ- 120 מנכ"לים ומנמ"רים מהתעשייה, בשנת לימודים מאתגרת, מעניינת, מהנה עם הרבה חיבורים ושיתופי פעולה פוריים ומפרים". 

אודות מרכז אקדמי דן

מרכז אקדמי דן הוא מוסד  להשכלה גבוהה המקיים לימודים לתואר ראשון במדעי המחשב  (B.Sc.) מערכות מידע ניהוליות (B.A.)  ומינהל עסקים (B.A.). המרכז הוקם בשיתוף עם אנשי אקדמיה ובכירים בתעשיית ההייטק וה- IT , מתוך הבנה עמוקה של  צורכי ליבת תעשיית ההייטק וה-IT , בארץ ובעולם. ככזה, פועל המרכז על מנת ליצור בסיס אקדמי רחב לעובדי התעשייה בתחומי טכנולוגיות המידע, תוך הגדרה מחדש של הדרך בה צומח דור מובילי תעשיית העתיד במדינת ישראל. המרכז שואף לגשר על הפער בין מספר שנות הלימוד של הסטודנט ועד לשילובו בתעשייה, באמצעות חשיפה לעולם האמיתי במהלך הלימודים, תוך שימת דגש על השמה מקצועית ישירה ומהירה. מוסד אקדמי דן פועל בלב אזור ההייטק בפתח תקוה.  




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב