דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


כיצד לייבא מוצרים מסין 

מאת    [ 24/10/2012 ]

מילים במאמר: 439   [ נצפה 3824 פעמים ]

אם אתם מעוניינים לעסוק בתחום יבוא מוצרים מסין אבל אינכם בטוחים באיזו דרך ללכת ומה בדיוק צריך לעשות כדי לארגן זאת, הגעתם למאמר הנכון. להלן כמה הנחיות חשובות לגבי יבוא מוצרים מסין שיסייעו לכם בתחילת הדרך.

לקריאה נוספת בנושא יבוא לחץ כאן.

ראשית, אתם פועלים לטובת העסק שלכם כאשר אתם מחפשים מקור לרכישת המוצר במחיר הנמוך ביותר האפשרי. אבל, יהיה עליכם לדעת כמה דברים חשובים שיש בכוחם למנוע מכם ליפול קורבן לנוכלים ולמעשי הונאה ברשת.

היזהרו מנוכלים וממוצרים מזויפים

אינכם יכולים לרכוש בסין מוצרי אלקטרוניקה ממותגים. רמאים סיניים מודעים לכך שאתם מעוניינים ביבוא מכשירי אייפון זולים, או מכשירי סוני פליישן 3, ואפילו יבוא של מותגים מובילים כמו גוצ'י או שאנל. האמת היא שפשוט תיעקצו. היזהרו ממוצרים ממותגים. יצרנים אלה מייצרים אלפי פריטים אבל כלל לא לוקחים בחשבון ולא מתייחסים לאיכות של כל פריט.

אנשים רבים מחפשים דרך כדי שיוכלו לייבא מוצרים זולים מסין. זה בהחלט אפשרי, אבל לא אם אתם קונים פריטים מזויפים. זה הכרחי שתדעו שרכישת מוצרים מזויפים יכולה להוביל לנקיטת צעדים משפטיים נגדכם, או להטלת קנסות רציניים עליכם. בוודאי אינכם חפצים בכך. סיטונאים וספקים של מותגים מעדיפים ללכת בדרך הישר.

למשל, ודאו שאתם מתרחקים ממוצרי DVD סיניים. הם מזויפים. תקליטורי DVD מסין הם באיכות נמוכה ולא תוכלו למכור אותם ולהרוויח מהם. ויש מוצרים רבים נוספים. בקיצור, כל המוצרים הממותגים הם מזויפים, בגדים, מוצרי אלקטרוניקה והרשימה עוד ארוכה.

ספקי מוצרים אמינים בסין

למרות זאת, יבוא מוצרים מסין אפשרי. יש בסין גם ספקים אמינים שאיתם תוכלו לרקום יחסי מסחר הגונים ועמידים. סוג המוצרים הזה כולל צעצועים. מכוניות ממונעות בשלט רחוק והליקופטרים שמוטסים באמצעות שלט רחוק הם דוגמאות טובות למוצרים שאפשר לרכוש במחיר נמוך יחסית, ולייבא אותם מסין. מוצרים איכותיים אחרים שתוכלו לייבא מסין הם קישוטים בסגנון קישוטי חג המולד שאותם הסינים מוכרים במחירים זולים מאד.

אז מה בדיוק אתם מחפשים?

וודאו שהחברה ממנה אתם מייבאים היא בעלת מוניטין ונמצאת בסביבה כבר זמן מה. כמו כן, וודאו שאתם מקלידים נכון את שם העסק הסיני בגוגל וערכו מחקר קטן לגביו. בודאי תמצאו גם שיבואנים אחרים כמוכם רשמו באינטרנט אם הניסיון שלהם עם היצרן הסיני היה טוב או גרוע. יש פורומים מקוונים רבים שבהם אפשר למצוא הודעות שכאלה. השיטה הטובה ביותר היא להקליד בגוגל, או בכל מנוע חיפוש אחר, את שם החברה + המילה "הונאה". זוהי הגישה הטובה ביותר לעניין.

אפשר ללמוד הרבה מתוך האינטרנט, וזכרו שאתם לא אמורים להצטמצם רק בחיפוש אחר יצרנים מסין, כי יש דרכים טובות יותר להשיג מוצרי להיט מספקים שהם לגמרי אמינים. כל מה שאתם צריכים זה לדעת כיצד לעשות זאת. אולי כעת תרגישו יותר בטוחים ותחושו שאתם יודעים יותר טוב כיצד להיכנס לתחום יבוא מוצרים מסין ברגל ימין.

המאמר באדיבות אתר chinaisraelimport.com - כל המידע על יבוא מוצרים מסין




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב