דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


Communities - מהפכת הרשתות החברתיות הופכת למציאות בארגונים רשמים מכנס Dreamforce 2012 

מאת    [ 11/10/2012 ]

מילים במאמר: 417   [ נצפה 2860 פעמים ]

משנסתיים כנס Dreamforce 2012 – כנס הענן הגדול בעולם שנערך בבסן-פרנסיסקו על ידי חברת Salesforce.com, ניסיתי לחשוב על מילה או משפט שיתמצתו את החוויה. אם יש מילה שמתארת את הכנס הזה – המילה היא ?מהפכה? - מהפכה שהצליחה לסחוף אנשים מכל קצוות תבל, שהצליחה לרגש ולרתק מיליונים בעולם וגרמה לעשרות אלפים לעלות על רכבת אווירית ולבוא לנקודה אחת כדי לדבר על דבר אחד: Salesforce.com.

בשבוע האחרון הייתי עד למפגן עוצמה וחדשנות שלא חוויתי מימיי: אין כמו Salesforce.com כדי לגרום לך להרגיש שייך למשהו גדול, עוצמתי וסוחף יותר מכל חוויה אחרת. קשה לתאר את המראה של עיר שלמה מקושטת Salesforce.com. הייתי כל הזמן במרוץ אחר השעון להספיק לעוד ועוד הרצאות, לשמוע על עוד חברה שעשתה את המעבר לענן ועל עוד מוצר חדש שיגיע במהדורה הבאה. הרגשתי כאילו כל מלון בעיר נרתם לכנס, רצתי מאולמות כנסים במלון אחד למתחם ענק אחר, ענק כמו שרק האמריקאים יודעים לעשות! מדהים לראות איך למרות שמדובר בכמעט מאה אלף משתתפים אין תורים והכל זורם- בכל פינת רחוב בעיר דיילים מכוונים את ההמון לנקודה אליה צריך להגיע. מדהים להשתמש באפליקציות ייעודיות שפותחו עבור ההרצאות, עבור ה-Chatter (הרשת החברתית הארגונית של Salesforce.com) ואפילו עבור המסיבות בערב. זכיתי ליהנות, להיות שותף לחוויה, ללמוד וגם להפוך לשגריר Salesforce.com בעולם.

העתיד נראה מזהיר

כמהנדס ה-Presale של בלאט-לפידות, נשלחתי לכנס במטרה ברורה, והיא: ללמוד כמה שיותר על הפתרונות ש-Salesforce.com מתכננת לשנים הקרובות. הצצה למוצרים עתידיים, הרחבת קיימים והעמקת הידע במכלול המוצרים שמציעה Salesforce.com. וממה שראיתי, העתיד נראה מזהיר. כדאי לשנן את המילה Communities. זה העולם העתידי של Salesforce.com: כמו שאנו מנהלים את הקשר שלנו באמצעות הפייסבוק, כך ננהל אנשי מכירות בעתיד, כך ננהל פרטנרים וכך ננהל לקוחות לתמיכה ושירות וכל זאת כתחליף לפורטלים.

היום הראשון שלי הורכב כולו מהרצאות. על העתיד של Chatter, על יצירת משחקים במערכת כדי לגרום למשתמשים להשתמש בה יותר, על Remedyforce (אפליקציית ניהול IT Help desk שנבנתה על הפלטפורמה של Salesforce.com) ועוד סיפורי לקוח על הטמעה בארגונים לפי סגמנטציה של סוגי תעשיה.

את היום השני מתחילים מוקדם, יש Key note . לאולם הוזרמה כמות בלתי נתפסת של אנשים. מארק בניוף, מנכ"ל ומייסד Salesforce.com עולה לבמה כמו כוכב רוק, הקהל מקשיב בכמיהה לכל מילה שיוצאת לו מהפה, הוא מבשר על עתיד החברה ועל המוצרים החדשים שהיא מביאה – ואי אפשר שלא להתרגש מהעוצמה של המערכת הזו. אני חוזר למילה שכתבתי בהתחלה ומסכמת את הנסיעה מבחינתי: זאת מהפכה! זה משהו גדול בקנה מידה בלתי נתפס וכולנו שותפים לו. כן, גם אנחנו חלק מזה! התפקיד שלנו בבלאט-לפידות הוא לשאת את הבשורה. אנחנו המטמיעים, המפתחים, המוכרים... אנחנו היצרנים. אנחנו אלו שהופכים את המהפכה למציאות.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב