דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


להיות או לא להיות - זאת השאלה... 

מאת    [ 09/10/2012 ]

מילים במאמר: 512   [ נצפה 1378 פעמים ]

להיות או לא להיות זאת השאלה, אחת השאלה, אם לא השאלה הגדולה בנוגע לחתונה  - זה להיות או לא להיות? להסתובב או להסתתר? להגיד שלום או לעשות "כניסה"? הרבה זוגות מתלבטים עד הרגע האחרון האם להסתובב בין המוזמנים שלהם או להסתגר בחדר חתן כלה, עד שמנהל האירוע מגיע עם האות - שזהו הגיע הזמן לצאת החוצה ולצעוד לעבר החופה, יתרונות וחסרונות לפניכם וההחלטה כמובן בידכם.

 

הכי חשוב וכדי להבין ולהפנים -  שאין כאן נכון או לא נכון, במקרה הנ"ל איש איש בטעמו, רצונותיו וחלומותיו – כל אחד רואה את היתרונות והחסרונות באופן אחר ולכן כל זוג יעדיף לעשות את הדבר באופן שונה.

 

אז מאיפה מתחילים....  כמה זמן עורכת חתונה בערך משבע (במקרה הטוב) עד 24:00  - חמש שעות? שש (אם רקדו עד אחת בלילה)? כמה זמן עורכת קבלת פנים משבע עד שמונה וחצי? אז מה שאנו מנסים לכתוב הוא החיסרון הראשון של ההסתגרות בחדר חתן וכלה – החתונה עלתה כל כך הרבה כסף, לא חבל להפסיד שעה וחצי מתוכה?

 

לעומת זאת יתרון ראשון – אפקט ואוו, שכולם כל כך רוצים. אם תסתתרו כמו שצריך, אז כולם יחכו בלהט והתלהבות לצעידה על השטיח הלבן ואכן כמו על הצעידה בשטיח האדום כולם יסתכלו, יבחנו ואתם אכן, אכן, אכן תהיו מוקד תשומת הלב ואין ספק שפה יש את אפקט הוואוווו...

 

אז אחרי הוואו יש חסרון נוסף... בחתונות היום, שהפכו כבר ממזמן למסיבת ריקודים גדולה בו החתן והכלה מורמים גבוה גבוה על כתפי חבריהם, אין זמן לחתן ולכלה לדבר עם כל המוזמנים, לשוחח עם הסבתא של, השכנה של והחברים של אבא מהעבודה – יש זמן לשוחח רק עם אלו שרוקדים סביבך ומרימים אותך ובכך לפעמים קשה לתת תשומת לב לכל המוזמנים.

 

אז בכל זאת יש יתרונות נוספים להשאר בחדר? כן, בטח.... לזוג אין לחץ להגיע לאולם / גן האירועים מוקדם, הוא יכול להגיע אפילו אחרי האורחים (במידה שחדר החתן והכלה במקום נגיש) ובכך לתרום עוד לאלבום התמונות שלו, להצטלם במקומות מעט יותר מרוחקים ואקזוטיים ובכל זאת להגיע בזמן...

 

אבל... אם כבר דיברנו על צילום ואלבום תמונות,  יש גם יתרון "במינגל מינגל" עם המוזמנים – מה לא תרצו תמונה משפחתית? תמונה עם החברה מהשכונה? עם החברים של אמא? הדודה של הבעל? והאחיינית של הדוד של החברה של הגיסה? כי הרי  - בניינו לא תספיקו להצטלם עם כולם וקבלת הפנים היא אופציה מעולה לצילומים.

 

יתרון נוסף ב"להתחבא" בחדר, הוא זמן מנוחה ורגעון מכל היום, זה הזמן הפרטי של בני הזוג לשוחח, לברך אחד את השני, לנוח לקראת השעות הבאות ואולי אפילו לאכול משהו כדי להרגיע את הקיבה.

 

אבל יש גם יתרון נוסף ואופציה להרגע אם מסתובבים בקבלת הפנים, יש אנשים שצרכים לראות במו עיניהם שהכל בסדר, שכולם אוכלים ושותים ושהכל דופק כמו שעון, אחרת אם הם לא יראו שהכל בסדר הם לא יצליחו לשבת בשקט ולהרגע.

 

כמו שצויין בפסקת הפתיחה, אין נכון ולא נכון, אין צודק ולא צודק יש טעם ורצון של בני הזוג, מה שתחליטו בסופו של דבר יהיה הכי נכון לחתונה שלכם. אנו מאחלים לכל המתחתנים המון מזל טוב

לי-קל אירועים פעלה ופועלת בתחום החתונות חתונה , מסיבת בר/ת מצווה, ימי הולדת לצעירים ומבוגרים, אולמות אירועים , בריתה ואירועים עסקיים גדולים שבהם צברנו ניסיון רב במהלך השנים האחרונות




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב