דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


טיפולי פוריות - מגוון אפשרויות 

מאת    [ 24/09/2012 ]

מילים במאמר: 434   [ נצפה 3528 פעמים ]

טיפולי פוריות

כמעט כל אחד מאיתנו רוצה בשלב כלשהו לפוך להורה; להוליד ילד ולגדל אותו ולהיות שם בשבילו- להיות הורה. למרות הרצון פעמים רבות אצל אנשים שונים הגוף אינו מאפשר להם להוליד ילדים- בגלל בעיות הורמונליות שונות, בגלל גנטיקה, בגלל עקרות, בגלל מחלות וכדומה. אנשים רבים אשר נתקלים בבעיה בתהליך הכניסה להריון יכולים כיום לעבור טיפולי פוריות שונים שמטרתם בסופו של דבר, עם התערבות חיצונית, לגרום להתפתחות הריון. כיום ניתן למצוא מגוון רחב של טיפולי פוריות שונים כגון טיפולים הורמונליים שונים, תרומת זרע, תרומת ביצית וכדומה. לפניכם מאמר בנושא טיפולי פוריות.

מהם טיפולי פוריות?

טיפולי פוריות הינם טיפולים רפואיים ופעמים רבות גם מדעיים שמטרתם לגרום לאישה להיכנס להריון. פעמים רבות בני זוג רבים נתקלים בבעיה בתהליך הכניסה להריון; אלו יכולות להיות עביות הורמונליות אצל אחד מבני הזוג, זו יכולה לביות בעיה של עקרות, בעיה גופנית כלשהי וכדומה. באמצעות טיפולי פוריות בני הזוג יכולים להתמודד בעזרת הדרכה וטיפולי רפואיים עם הבעיה. כיום ניתן למצוא מגוון רחב של טיפולי פוריות- החל מטיפולים שונים הכוללים הורמונים ועד לטיפולים כגון הפריה חוץ גופית. בנוסף לטיפול הפוריות, פעמים רבות משלבים בתהליך ההפרייה גם טיפולים שונים מהרפואה האלטרנטיבית או הטבעית. טיפולי פוריות נחשבים כיום לטיפולים מאוד מתקדמים בתחום הרפאוה ובתחום המדע. כיום ניתן למצוא מגוון רחב של טיפולי פוריות שונים כגון הפריה חוץ גופית,תרומת זרע, תרומת ביצית וכדומה.

טיפולי פוריות שונים

טיפול הפוריות השונים מתחלקים לשני סוגים עיקריים של טיפולים- טיפולי הפרייה חוץ גופית וטיפולי הפרייה תוך גופית. טיפולי פוריות שאינם טיפולי הפרייה חוץ גופית הינם טיפולים המתרחשים בתוך גופה של האישה. טיפולי פוריות אלו כוללים טיפולים בהם מתרחש גירוי של השחלות של האישה במקביל לטיפול עבור הזרע- הפרדת הזרעים התקינים והבריאים מהזרעונים הלא תקינים. השילוב בין הגירוי של השחלות לבין טיפול השבחת הזרע יכול לסייע לאישה להיכנס להריון. טיפול מסוג זה אינו טיפול יקר או מסוכן מבחינה בריאותית. פעמים רבות, במידה וטיפול זה אינו עוזר לאישה להיכנס להריון מתבצע טיפול מיוחד במהלכו הזרע מושתל בתוך הרחם של האישה. טיפולי פוריות המתבצעים דרך הפרייה חוץ גופית הינם טיפולים המתבצעים מחוץ לגופה של האישה. הביציות מוצאות מגופה של האישה ומחוברות עם הזרע מחוץ לגוף. לאחר הפרייה- חיבור מוצלח בין הזרע לביצית מועברים השניים, אשר הופכים לעובר בחזרה לתוך רחמה של האישה. טיפול מסוג זה הינו טיפול יקר ויכול להגיע לעלויות מאוד גבוהות. בנוסף לכך, טיפול מסוג זה יכול לפגוע ברחמה של האישה, לגרום לבעיות בשחלות וכדומה. בנוסף לטיפולי פוריות אלו ניתן למצוא מגוון רחב של טיפולי פוריות שונים ומגוונים ברפואה קונבנציונלית. חשוב לציין כי טיפולי פוריות דורשים סובלנות רבה, חוזק מנטלי והשקעה כללית גבוהה.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב