דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


האייפד החדש 

מאת    [ 13/09/2012 ]

מילים במאמר: 396   [ נצפה 1742 פעמים ]

בניגוד למוצרים אחרים, אלו שמיוצרים במפעלים של חברת אפל גוררים אחריהם תגובות שאינן אופייניות למוצרים אחרים. האהדה לחברה ולמוצריה מזכירה סגידה דתית כמעט ומשתמשים רבים מעידים על כך שהם חווים אהבה אמיתית כלפי המוצרים ומתנהגים לפעמים בצורה שמזכירה סגידה לחברה ולמייסדה סטיב ג'ובס ז"ל.

גלי ההערצה הם אלו שהובילו לתורים הארוכים בכניסה לחנויות לפני צאתו של האייפד החדש שהזכירו את אותם תורים שהשתרכו עם צאתו של כל מכשיר חדש יוצא לשווקים. האהבה העיוורת הזו למוצרים גורמת ללקוחות שלא להתעניין בדבר זולת הלוגו של התפוח הנגוס שמאפיין את מוצרי החברה. אי לכך, החלטנו לעשות מעט סדר בבלאגן ולפרט עבורכם מעט על התכונות של האייפד החדש, שלא תגידו לא ידענו.

מערכת ההפעלה של האייפד החדש, אין קץ לחדשנות

אחרי שני דגמים שעשו היסטוריה הושק האייפד החדש באמצע מרץ השנה (2012). מערכת ההפעלה המיוחדת שלו היא iOS 5.1 ומערכת זו כוללת למעלה מ200 תכונות חדשות. המאפיין החדשני ביותר במכשיר הוא יכולת ההקלדה הקולית שמאפשרת הכתבת תכנים למכשיר האייפד החדש דוגמת מיילים, מילות חיפוש ופתקים. כמו כן היא כוללת את הiMessage ואת ה PhotoBooth שמאפשר לצלם תמונות באיכות גבוהה ולהוסיף לתוצרים אפקטים רבים. יישומים נוספים שנתמכים בו הם הiMovie, GarageBand, iWork ןKeynote.

חומרה - נתונים חשובים

המסך של האייפד החדש הוא בגודל של 9.7 אינץ' והוא מסוג רטינה רב מגע. בדומה למחשבי המקבוק הוא מצויד בתאורת LED אחורית והזכוכית שלו מבריקה. הרזולוציה שלו היא 2048X1536 שזה אומר 3.15 מיליון פיקסלים שהיא נכון לכתיבת שורות אלו הרזולוציה האיכותית ביותר במכשיר נייד (264 פיקסלים לאינץ') והיא מאפשרת הצגת סרטים באיכות HD.

הסוללה שלו היא מסוג ליתיום פולימר, היא נטענת ויכולה להחזיק למשך עשר שעות שימוש בדיוק כמו באייפד 2. גם באייפד החדש יש שתי מצלמות, קדמית עבור שיחות וידאו וקדמית באיכות 0.3 מגה פיקסל ומצלמת וידאו באיכות VGA. המצלמה הקדמית עברה מקצה שיפורים והיום היא באיכות חמישה מגה פיקסל עם זום 5X. המעבד שלו תוכנן על ידי החברה אך מיוצר על ידי סאמסונג והוא מגיע עם ארבע ליבות גרפיות וראם ששודרג לכדי 1 ג'יגה בייט. משקלו בין 650-660 בהתאם לגירסה והוא עבה יותר בחצי מ"מ מאייפד 2.

שלא תגידו שלא אמרנו לכם

בסיכומו של דבר, למרות שאין לו אביזרים מיוחדים משלו ולמרות הביקורות הפושרות, מיליוני המעריצים של חברת אפל ומוצריה קונים את האייפד החדש בדיוק כמו שרכשו את אייפד 1 ואת הדגם השני של מחשב הלוח המהפכני הזה. וכפי שזה נראה היום, גם את הדגמים הבאים. ככה זה כשאוהבים באמת.

אלעד דניאלי




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב