דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


לייזר ירוק 

מאת    [ 31/08/2012 ]

מילים במאמר: 412   [ נצפה 2059 פעמים ]

כיום ניכרת השליטה המוחלט של לייזר ירוק בשוק מצביעי הלייזר. זאת מכוון ש לייזר ירוק בעל אורך הגל של 532nm הוא הלייזר שנותן את העוצמות הגבוהות ביותר עבור הספקים נמוכים בהרבה מהלייזרים האדומים והלייזרים הסגולים. לדוגמא לייזר ירוק בעוצמה נמוכה יחסית של 5mW(מקורי) מסוגל להגיע למרחק של כמה קילומטרים !

אם אתה בכלל מכיר את הטכנולוגיה ניידת, אתה יכול להיות מודע לכך שמצביע הליזר הירוק הראשון שכבשו את השוק העולמי היה 5mW הנוח. מאז ההפקה הראשונה שלהם בקנה המידה הרחבה בשנת 2000, מאה זנים של לייזרי 5mW הציפו את שוק אינטרנט הקניות, להרוות את התעשייה עם איכות ירודות דיודות רבות.העומס המהיר של פופולריות מאז המילניום הוביל לעלייה גדולה בכמות של יצרנים ומפיצים ברחבי העולם, שלמרבה הצער יש להוביל לשפע של דיודות באיכות ירודות שנמכרים בהיקפים גדולים.

עכשיו, לא כל 5mW אחת בחוץ למכירה באינטרנט הוא גאדג'ט איכות ירודה. אבל זה כן אומר שאנחנו צריכים להיות קצת יותר זהירים בכל פעם שאנחנו קונים ליחידה. יש כמה דברים פשוטים שאתה יכול לעשות כדי להבטיח ש5mW אתם מתכננים על רכש הוא גאדג'ט של תקני ייצור באיכות גבוהה. מאחר וליזר הנם מכשירים ברמת דיוק גבוה, בשווי שלה עושה קצת מחקר כדי לראות את זה כי את היחידה שאתה קונה היא סחורה חזקה ומקצועי תוצרת.

מוצר זה הנו מושלם עבור חובבי ליזר שם בחוץ. למה לבחור לייזר ירוק במקום אדום? פשוט משום שקרן ליזר ירוקה היא הרבה בהירה וגלויה בלילה בהשוואה לכל צבע אחר של ליזר. הליזר ירוק הוא פחות מסובך לעבודה מאשר גביש ליזר אדום. מוצר זה הוא מצביע הספק גבוה.


מוצרים כמו אלה משמשים באופן משמעותי עבור מצגות או פשוט כמצביע ליזר אסטרונומיה. מצד השני, זה הוא בעל מבנה עם חומרים באיכות גבוהה כדי לענות על הציפיות שלך. קביעת המטרה המדויקת שבו להשתמש בעט המצביע תעזור לך למצוא את אחד המושלם בשבילך. בימים אלה קשים למצוא עטים איכותיים כמו אלו וזה ידרוש קצת יותר מחקר. גם אם אתם נתקלים בחנות מסוימת שמציעה מצביע ירוק, שעדיין לא בטוחים אם איכותו. גאדג'ט זה אינו בשימוש נרחב ופופולרי; ביצועי קורות חכמות וארוכות טווח. זה אינו מרוקן את הסוללה לחינם.

גאדג'טים כמו אלה לייצר קרינת אור מרוכזת ויכולים לגרום לניזק בלתי הפיך לעין לכן זה צריך להיות מטופל בזהירות; העמידות של מצביע הליזר שלך תלויה איך אתה תטפל בו. השתמש במצביע הליזר שלך למטרה הבלעדית שלו, ולא כצעצוע, בדרך זו ניתן למנוע תקריות ניזק; אתה אחראי למעשיך. מצביע ליזר 50 MW ירוק יש להשתמש באופן משמעותי. זה משהו שתמיד צריך להיות בכיס שלך. זה שימושי ואני מאוד ממליץ על זה.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב