דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מה הקשר בין תה צמחים, תרבות שתיית תה וחליטות תה להרזיה 

מאת    [ 27/08/2012 ]

מילים במאמר: 518   [ נצפה 10368 פעמים ]

ברפואה הסינית העתיקה, תה נחשב לאחד מתרופות הפלא. היום אנו יודעים כי מלבד התחושה הנעימה שהוא יוצר לאחר שתייתו, תה אכן משפר תהליכים חיוניים בגוף האדם ולו תכונות ייחודיות שמונעות מחלות כרוניות. בתרבות המערבית, תה קשור לריטואל שתייה של האצולה ובתרבויות מסוימות תה הוא פולחן שסביבו נוצרים קשרים חברתיים, נערכים מפגשים והוא נמצא במרכז אירוח אורחים. היום בעידן שבו השאיפה להיות רזים ובריאים היא מנת חלקם של כולנו, אנו מגלים כי תה הוא משקה טעים שיכול לסייע לנו בכך.

לאילו תהליכים בגוף האדם מסייעת שתיית תה

ידוע כי שתיית תה צמחים מסייעת בהורדת הכולסטרול ובזכות תכונותיו נוגדי החמצון הוא מסייע גם במניעת מחלות סרטן ומחלות כרוניות אחרות. בנוסף לכך, תה צמחים ידוע בתור מרענן בימים של חום כבד והוא גם משרה תחושה נעימה לאחר השתייה. תה ירוק מסייע בניקוי הרעלים מהכבד ובזירוז תהליך חילוף החומרים בגוף האדם. בנוסף, הוא גם מסייע לתהליך העיכול תקין ובשמירה על מראה עור חינני.

תה להרזיה – כיצד זה עובד

מכיוון שתה ירוק משפר את תהליך חילוף החומרים בגוף, מחקרים הגורסים כי שתייה מרובה של תה ירוק מסייעת בהפחתה במשקל. מכיוון שתה זה גם מעניק תחושת שובע, הרי שהוא אחד הפתרונות המדהימים של המזרח הרחוק למלחמה בהשמנה. חליטות תה מיוחדות מספקות לא רק את השובע ואת התחושה הנעימה של ניקוי, אלא שהן גם מסוגלות להאיץ את תהליך שריפת השומנים ובזכות ניקוי הרעלים מהגוף, כל התהליכים כולל שריפת השומנים נעשים בצורה הרבה יותר יעליה. אם כן, קיים קשר אדוק בין שתיית תה צמחים, הרזיה ובריאות עליהם עוזר לנו לשמור התה בזכות תכונות הפלא שלו.

תה לכל גווניו: תה ירוק תה לבן וגם תה שחור

כולנו יודעים כי ישנו תה רגיל, תה פירות ותה שמגיע בצורת חליטות. יש גם תה שהוא ירוק אותו גילינו בישראל לא מזמן ויחד עימו גם את כל היתרונות הרפואיים המתקשרים לשתייתו – דבר שקרה לפני כעשור עם פתיחות לתרבויות המזרח. אך האם ידעתם כי קיימים גם סוגים נוספים של תה שניתן לרכוש אותן היום מבלי לצאת את גבולות ישראל? במאמר שלפניכם נשמח להרחיב קצת אודות הסוגים האלה על מנת שלא תתנו לצבע לבלב אתכם.

מה מייחד תה ירוק משאר סוגי התא

להבדיל משאר סוגי התה, תה ירוק כשמו הוא, ירוק. זהו גם סוג התה המפורסם ביותר מכל סוגי התה הסיני ולו מייחסים הרבה מאוד תכונות ריפוי. בנוסף, תה ירוק מסייע בתהליכים חיוניים בגוף האדם ומונע הופעת מחלות כרוניות. טעמו של התה הירוק שונה אף הוא משאר טעמי התה המוכרים לנו והוא מאופיין בעדינות ועומק שמסייעים לו להישאר בתוך חלל הפה הרבה זמן לאחר השתייה. מכיוון שקיימים עשרות סוגים שונים של תה ירוק, אנו ממליצים לערוך מבחן טעימות ולנסות לפחות כמה סוגים שונים על מנת להכיר קצת יותר כל אחד מהם ולאמץ את מה שהכי טעים לחך שלכם.

מה משותף ושונה בין תה לבן לבין תה שחור

בין הצבעים לבן ושחור יש ניגודים חזקים וכך גם בין תה לבן ותה שחור. תה לבן הוא תה מעודן מאוד בטעמו והעלים שלו עוברים עיבוד מינימאלי, שמצריך עבודה קשה בתהליך הפקתו. תה שחור לעומת זאת הוא בעל טעמים מאוד ייחודיים וצבעו להפתעה אינו שחור, אלא דווקא אדמוני כתמתם. זהו תה ששומר על התכונות שלו במשך שנים ארוכות, טעמו וארומה שלו מאוד ייחודיים ולא ניתנים לבלבול עם טעמי התה האחרים.

 

משה אלון




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב