דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


אירוע חברה 

מאת    [ 22/08/2012 ]

מילים במאמר: 454   [ נצפה 1639 פעמים ]

שאלת את עצמך וודאי מספר פעמים במהלך הקרירה שלך, "מדוע עלי להוציא סכום כספי כה רב בערב אחד, (ואם נצטמצם יותר בכמה שעות) על מנת לעשות FUN לעובדי החברה?" הרשה לי לענות לך במאמר קצר אך חיוני זה, שאולי יגרום לך להוציא סכום כלשהו מהחברה שלך אך יתרום לתפוקתה ולמורל גבוה. מדוע חשוב להפיק ימי חברה?

 

כל עובד בחברה שלך קם מידי בוקר, מתלבש, מתארגן ולובש עליו את ההופעה הייצוגית אותה מבקשים במקום עבודותך. אותו עובד יודע שאת 8-9 השעות הבאות יבלה במקום עבודתו עם אותם האנשים איתם הוא חולק משרד משותף, חדר, קיוביק, קומה וכו'... לא תמיד אנשים שהיה מסתובב איתם בחיי היום יום, לא תמיד עם כולם הוא מוצא כימיה משותפת, אך לעיתים המציאות מכתיבה לו את הלך הרוח.

 

לא תמיד בזמן העבודה יש זמן לדבר, לא תמיד אתה מספיק לשתות קפה עם כולם, יש ימים לחוצים, לעיתים העובד נמצא במשרה שגורמת לתחרות בין העובדים, לחץ תמידי, לא תמיד כולם מסכימים אחד עם השני, לפעמים מרימים קול, לפעמים לא מרוצים....

 

 אבל... תמיד יש אבל בסוף... יש פתרון איך מידי מספר חודשים כולם שוכחים הכל, מתכנסים היחד ופותחים דף חדש – הפקת ערב חברה

 

ערב חברה -  יש ערב אחד, בו כולם נפגשים וזה לא למטרת עבודה, לא למטרת ויכוחים והצלחות למטרה אחת פשוטה שלפעמים אנו שוכחים במרתון החיים הגדול - הנאה. ערב חברה הוא ערב כל כך חשוב, הוא תורם לחברה במספר הבטים .

 

 ההבט הראשון בו ערב חברה תורם הוא העובדים. העובד מרגיש שמעריכים אותו, שהחברה מוכנה להשקיע בו (לעיתים גם בבת/בן זוגו), הוא מרגיש שהוא עובד עבור ארגון שיודע להעניק לעובד ולא מצפה שרק העובד יעניק ויתן לו.

 

ההבט הנוסף  בו תורם ערב חברה הוא המורל בקרב העובדים, ארוע חברה " מוציא משגרת היומיום", נותן לעובד אנרגיות מחודשות לימי העבודה הנוספים ומשאיר לו טעם של עוד ורצון לחכות מה יהיה האירוע החברה הבא.

 

הבט נוסף וחשוב לא פחות הוא "מינגל מינגל" אומנם אתה עובד עם חברך למשרד 8-9 שעות ביום אבל לא תמיד אתה מכיר אותו לעומק, לא תמיד אתה קשוב.. בארוע חברה לכל אחד יש הזדמנות ברוגע ובשקט להכיר קצת יותר ולראות איך מתנהל חברך לעבודה כשהוא לא במסגרת העבודה, לעיתים אדם שלא היית עמו בקשר חברי מתגלה כאדם שונה ומשוחרר וכבר ממחר בבוקר כשתגיע למשרד תשאל אותו לשלומו.

 

אין ספק שלארוע חברה תרומה גדולה לתפוקה, מורל ורצון העובדים להצלחתו של הארגון. כשאדם מרגיש מתוגמל ומוערך הוא עובד בשביל הארגון מכל הלב ולא כמו מכונה משומנת. אז אם עוד פעם תצוץ בקרבך השאלה – מדוע יש צורך בהפקת ימי חברה – אני מקווה שהתשובה תהיה יותר חד משמעית וברורה.

לי-קל אירועים פעלה ופועלת בתחום החתונות חתונה , מסיבת בר/ת מצווה, ימי הולדת לצעירים ומבוגרים, אולמות אירועים , בריתה ואירועים עסקיים גדולים שבהם צברנו ניסיון רב במהלך השנים האחרונות.


 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב