דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


קורס הכנה ללידה כל השלבים 

מאת    [ 16/08/2012 ]

מילים במאמר: 369   [ נצפה 2052 פעמים ]

הכנה ללידה

בשנים האחרונות החלו גופים פרטיים, לצאת במיזם חדש הקשור לנושא הלידות. אותם גופים פרטיים, מציעים שירותי הכנה ללידה. מה זאת אומרת? שירותי הכנה ללידה הכוונה היא שאותם גופים פרטיים, מעבירים קורסים או שיעורים בנושא הלידה, בדרך כלל לאימהות שמתקרבות לשלב הלידה, ושיעורים אלו בעצם באים להכין את היולדת הכי טוב שאפשר לקראת הלידה שלה.


קורס הכנה ללידה מתקיים בדרך כלל בבתי חולים גדולים בארץ, אך בשנים האחרונות החלו גם מכונים פרטיים להציע את שירותי הלמידה שלהם בנושא.

בדרך כלל קורס הכנה ללידה מתחלק לשלושה נושאים עיקריים, והם החלק החוויתי, החלק המעשי והחלק התיאורטי. בעצם כמו בכל קורס שיש את השלבים הללו, גם בקורס הזה שנקרא קורס הכנה ללידה יש את השלבים הללו, דבר שמראה על רמת הרצינות הרבה של הטקסט. החלק התיאורטי של קורס ההכנה ללידה, בעצם מלומד על ידי מומחים מרחבי הארץ. בחלק התיאורטי בדרך כלל תלמדו נושאים כמו לימוד האנטומיה של האישה, הכרה של שלבי הלידה הנפוצים יותר והנפוצים פחות, כיצד לזהות סימנים שמראים על תחילת הלידה (צירים וכו'...), הכרת תרופות מסוימות אשר מקלות על תהליך הלידה ועוד נושאים רבים מעניינים הקשורים לגוף האישה ותהליך הלידה עצמו. לאחר שלמדתם את החלק התיאורטי של הקורס, תעברו לשלב השני של הקורס- השלב המעשי.

בשלב המעשי, אתם תצטרכו ללמוד על תנוחות שונות אשר תצטרכו להתרגל אליהן במהלך ההכנה ללידה (כיצד לשבת נכון, כיצד לישון נכון, איזה פעולות ניתן לעשות ואיזה פעולות לא ניתן לעשות וכו'...). כמו כן, אתם תלמדו עוד נושאים כמו הכרת התנוחות במהלך הלידה, והכרת מגוון רחב של פעולות אשר יכולות לעזור לכם במהלך הלידה וגם להעברת הכאב בלידה, כמו: עיסויי גב (גב תחתון וגב עליון), למידת פוזיציות שונות להקלת הכאב במהלך הלידה או במהלך קבלת צירים וכו'...


החלק השלישי והאחרון של הקורס, שהוא כמובן החלק החוויתי של הקורס, דן בעצם בכל הרגשות שיכול להיות שצפו בחלק המעשי של הקורס, בזמן למידת תנוחות. בחלק הזה, בחלק החוויתי, בעצם מספר כל אחד מהזוגות הורים באותו הקורס, מה הוא הרגיש במהלך הקורס ומה הוא למד וייקח איתו להמשך החיים, לאו דווקא בקשר לנושא הזה של למידה אודות הלידות. זהו החלק, שבו כל הזוגות מאוחדים ומספרים אודות חוויות שקרו להם בקורס, וכיצד הם היו משפרים שלב מסויים או חלק מסוים בקורס, אם בכלל.

הבית בהרדוף - מרכז טיפולים חמים ונעים לנשים בהריון, שרותי תמיכת לידה באמצעות דולה, טיפולי עיסוי הריון, הכנה ללידה ורפלקסולוגיה מקצועיים . www.harduf-home.com 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב