דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מחזירים את ההנאה לחדר השינה 

מאת    [ 16/08/2012 ]

מילים במאמר: 539   [ נצפה 4714 פעמים ]

כמעט כל גבר יסבול, סבל או סובל מבעיה כזו או אחרת מבעיות בתפקוד מיני. אז למה לא לטפל בהן אחת ולתמיד?

אחוז גבוה של המין הגברי יסבול מבעיות בתפקוד המיני, ברמה כזו או אחרת. אחוז נמוך בהרבה ירגיש בנוח לדבר על הנושא ולטפל בו. אם נתעלם מן המבוכה הנלווית לנושא נגלה כי מרבית הבעיות ניתנות לפתרון וריפוי, ואפילו לא צריך ויאגרה.

הראש מורם, והיתר?

בעיות זקפה הן הנפוצות ביותר בקרב בעיות סקסולוגיה של גברים. המומחים טוענים כי כל גבר סובל בשלב זה או אחר של חייו מבעיות להגיע לזקפה, חוסר יכולת לשמור עליה לאורך זמן או אין אונות.

אצל למעלה ממחצית מהמקרים הבעיה תחלוף כלעומת שבאה, ללא כל טיפול. לעומת זאת, חלק מן המקרים מחייבים קבלת טיפול מתאים, שכן מדובר בבעיה רפואית מן המניין. הנתונים הסטטיסטיים מצביעים על כך שיש קשר ישיר בין אחוז המתלוננים על בעיות זקפה ברמות כאלו או אחרות לבין גילם, כך שככל שעולה הגיל עולה כמות המתלוננים.

אם תתעלמו מן הבעיה היא לא תעלם, להיפך. בלא מעט מקרים הקושי הפיזי מוצא את ביטויו גם בקושי נפשי כגון חרדת ביצוע. קשיים נפשיים אלו רק מבססים ומחזקים את הבעיה הפיזית ומחריפים את הבעיה.

יש פתרון

על אף העובדה כי מדובר בבעיה הרווחת בקרב אחוז ניכר באוכלוסייה, דרכי הטיפול בה פחות ידועים בציבור. רוב רובם של הסובלים מבעיות זקפה יפנו לטיפול תרופתי שנועד לשפר ולעורר זקפה. בעוד הטיפול התרופתי אכן מצליח להשיג את יעדו, הוא מספק טיפול בסימפטום בלבד (חוסר זקפה) ולא בגורמים השונים לה.

הטיפול התרופתי גם יעיל רק כל עוד ממשיכים לקבל אותו. מרגע הפסקת הטיפול, תשוב הבעיה להפריע. חשוב להדגיש כי טיפול תרופתי שנרכש ממקורות לא מהימנים עלול לגרום להתפתחות מחלות אחרות ואף לסכן את חייכם.

בעזרת סקסולוג מומחה תוכלו לקבל טיפול הולם לבעיה ולא רק לסימפטומים שלה ולהבטיח לכם פתרון הולם ותמידי. הסקסולוג יאתר את הגורם לבעיה, ובהתאם יקבע את סוג הטיפול המתאים, בין אם מדובר בשילוב תוספי תזונה, בשינוי אורח החיים, במתן טיפול הורמונאלי או בדרכים אחרות.

לאן אתה ממהר?

בנוסף לבעיות זקפה שונות, גם שפיכה מוקדמת נחשבת לאחת הבעיות הסקסולוגיות הנפוצות ביותר בקרב גברים. מחקרים שונים שנערכו בארצות הברית מעידים על כ- 25% מאוכלוסיית הגברים הסובלים מבעית שפיכה מהירה.

חשוב להבדיל את אלו שבאמת סובלים מן הבעיה מאלו שחושבים שהם סובלים מהבעיה. מחשבות שגויות אלו נובעות מתפיסה שגויה של יחסי המין ושל התנהלותם התקינה. זו מושפעת בעיקר מחשיפה של גברים לייצוגים שגויים בנושא, כמו אלו במוצגים בסרטי פורנו וכדומה.

במידה ואכן מופיעה בעיה של שפיכה מוקדמת טיפול בבעיה אינו מחוץ להישג ידכם. בעזרת אבחון הגורם לבעיה על ידי סקסולוג מומחה, ניתן לבחור את דרך הטיפול המתאימה לצורך פתרון הבעיה.

ישנן שיטות טיפול שונות. החל מטיפול התנהגותי- פיזי, בו המטופל לומד להבחין בנקודת האל חזור שלו ולדחות אותה, הודות לתרגול ואימון. ועד לטיפול תרופתי, בו נכללים חומרים מעכבי שפיכה וחומרים מאלחשים.

טיפול טוב מתחיל באבחון

טיפול יעיל הוא כזה אשר מתחיל באבחון מקדים של הגורמים השונים למחלה. ללא אבחון אין דרך להבטיח התאמה מלאה של שיטת הטיפול. את האבחון מומלץ לעבור אצל סקסולוגים, רופאים או אנשי מקצוע אחרים בתחום.

אבחון הבעיה והגורמים לה ובחירת דרך הטיפול המתאימה הם חצי מהדרך שלכם להחלמה מלאה. בחצי השני תדרשו להתמסר לתהליך ולשתף איתו פעולה באופן מלא, כמו גם בני או בנות זוגכם. בדרך זו תבטיחו לעצמכם סיכויים מרביים להצלחה והחלמה מלאה.

שפיכה מוקדמת טיפול


שפיכה מהירה


סקסולוגיה




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב