דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


עיצוב שולחות חתונה 

מאת    [ 13/08/2012 ]

מילים במאמר: 370   [ נצפה 1412 פעמים ]

סגרתם אולם? רשימת מוזמנים יש? הגיע הזמן לעבור לעיצוב החתונה עצמה ואחד הדברים שחשוב לשים עליו דגש בעיצוב המקום הוא עיצוב השולחנות.עיצוב השולחן נראה כדבר קליל ולא בעייתי בכלל אך חשוב לתת לו דגש ובאמת לחשוב איך תוכלו לעצב את השולחנות שלכם מפני שבסופו של דבר אתם רוצים לתת לאורחים שלכם שולחן נוח, יפייפה ומיוחד.

אז על מה חשוב לשים דגש? הנה מספר דברים ראשיים.

אז קודם כל סוג השולחן. האולם יספק לכם שולחנות וברוב האולמות תהיה לכם בחירה בין שולחנות עגולים לשולחנות מרובעים, אתם תצטרכו להחליט מה עדיף בשבילכם. אם יש לכם מספר רב של מוזמנים ואתם צריכים להכניס בשולחן מספר רב של מוזמנים עדיף לבחור בשולחנות מרובעים, כך החלוקה של המקומות יותר ברורה ואפשר להיכנס מוזמנים בשולחן מבלי לתפוס הרבה מקום. לעומת זאת אם אין לכם המון מוזמנים, שולחן עגול יכול להיות רעיון מעניין ומיוחד, בשולחן כזה כולם יושבים אחד ליד השני, זה משהו שחשוב לזכור כשאתם מחליטים מי יושב באיזה שולחן (כדי להימנע ממריבות משפחתיות ואי נעימות).

לאחר מכן עליכם לבחור מפות ומפיות. כדאי לבחור בצבעים שמשלימים זה את זה. מומלץ בנוסף לשלב את הצבעים עם הרעיון הכללי של החתונה. החלטתם על חתונה בהשראת ים? בחרו בצבעים כחולים וחומים בהירים, חתונה אביבית? בחרו בצבעים עדינים ומרעננים. כדאי להתאים את הצבעים של המפות והמפיות לצבעי התאורה, בחרו צבעים שמשלימים זה את זה ויתנו אחד לשני עומק ועניין.  לעומת זאת, אם אתם מחליטים לכסות את הכיסאות בבדים בחרו בצבעים ניטרליים ועדינים, שלא יכבידו על האווירה וישתלטו על העיצוב הכולל.

ולבסוף, מרכז השולחן, בו לרוב שמים זר מעוצב של פרחים, נרות צפים או כל דבר אחר שיתאים לעיצוב הכללי ויהיה פריט עיצובי מעניין ומושך את העין. מומלץ לבחור בשניים או שלושה עיצובים ולשים בכל שולחן עיצוב אחר. דבר כזה יהפוך את האולם או גן האירועים בו אתם מתחתנים למיוחד מאוד.

אם הרעיון של עיצוב קשה לכם מידי או שאתם חושבים שאתם לא יצירתיים מספיק, כדאי לשכור את שירותיו של מעצב אולמות או מארגן חתונות. אנשים אלו יעזרו לכם בארגון חתונה מושלמת. יש להם המון ניסיון והם יעזרו לכם לממש את הפנטזיות שלכם. חשוב מאוד שתעצבו חתונה שמתאימה לכם אישית, זאת ההזדמנות שלכם להציג את עצמכם כזוג מול כל המוזמנים שלכם.

לי-קל אירועים פעלה ופועלת בתחום החתונות חתונה , מסיבת בר/ת מצווה, ימי הולדת לצעירים ומבוגרים, אולמות אירועים , בריתה ואירועים עסקיים גדולים שבהם צברנו ניסיון רב במהלך השנים האחרונות




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב