דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מצלמות דיגיטליות מבית קנון 

מאת    [ 08/08/2012 ]

מילים במאמר: 431   [ נצפה 3105 פעמים ]

המצלמה שבטלפון הנייד אינה תחליף אמיתי למצלמה הדיגיטלית האישית. מצלמות דיגיטליות איכותיות מאפשרות לכל צלם חובב ליצור תמונות מרהיבות ומיוחדות. חברת קנון היא מותג ידוע של מצלמות דיגיטליות ומצלמות וידאו בכל רחבי העולם. המצלמות של קנון איכותיות, מקצועיות, נוחות להפעלה, עמידות ומשוכללות.

איך לבחור מצלמות דיגיטליות?

בכל רכישה של מצלמה דיגיטלית כדאי לבחון מספר דגמים של מצלמות מתוצרת קנון. היבואנים הישראלים מצרפים אל המצלמה תעודת אחריות של 3 שנים, קורס צילום במתנה, שירותי תמיכה טכנית ושאר הטבות כמו כרטיס זיכרון ותיק למצלמה במתנה. לפני הקנייה כדאי לעיין במפרט הטכני של המצלמה ולבחון את ביצועיה בהתאם.

מצלמות דיגיטליות בעלות מספר גבוה של מגה פיקסלים מייצרות תמונות מפורטות ומדויקות יותר. ברוב המקרים מחירה של המצלמה עולה בהתאם לכמות למספר המגה פיקסלים שבתמונה. צלמים חובבנים יוכלו להסתפק במצלמה של 5-10 מגה פיקסלים, הצלמים המקצועיים בוחרים במצלמות משוכללות יותר.

לצד הפיקסלים כדאי לבחון גם את הזום של המצלמה, זום אופטי איכותי מעיד על היכולת של העדשה להגדיל את התמונה ולהתקרב לאובייקט. חברת  קנון עושה מאמצים רבים לבניית ממשק הפעלה ידידותי למשתמש בכל מצלמה.

פרט לממשק ההפעלה כדאי לבחון גם את נוחות האחיזה, גודל המסך, מיקום הלחצנים, מהירות התגובה של המצלמה, סוג הסוללות, כרטיס הזיכרון שמסופק עם המצלמה ואמצעי החיבור של המצלמה אל המחשב. בכל רכישה של מצלמה חדשה כדאי לבצע השוואה בין מספר דגמים בהתאם לתקציב הכספי שהוגדר למטרה.

דגמים מומלצים של חברת קנון

דגם Canon PowerShot SX230 HS הוא אחד הדגמים הנמכרים ביותר בעולם. המצלמה מכילה את כל השכלולים והתוספות המתקדמות בתחום. בעזרת כיוון פשוט של המצלמה אפשר יהיה לתייג את התמונות בהתאם לזמן והמקום בו צולמו.

מערכת ה- HS לקבלת תמונות חדות וחלקות יחד עם רזולוציה של 12.1 מגה פיקסל, זום רחב וטכנולוגית צילום של FULLHD הופכים את דגם ה- Canon PowerShot SX230 HS למצלמה אידיאלית לשימוש ביתי ומקצועי.

צרכנים שמחפשים מצלמות דיגיטליות נוחות ופשוטות לשימוש יוכלו לרכוש Canon SX230 HS. המצלמה מצלמת ברזולוציה של 12.1 עם פוקוס אוטומטי ומנגנון מיוחד של ייצוב תמונות בתוך העדשה. Canon SX230 HS הוא דגם קל לנשיאה ואידיאלי בעבור טיולים.

את התמונות שצולמו ניתן לראות באופן מיידי במסך האחורי של המצלמה. הסוללה הנטענת במצלמה פוטרת את בעליה מרכישת סוללות חד פעמיות, ומאפשרת פתרון נוח לכיס וידידותי לסביבה, על ידי הטענה פשוטה במטען.

צלמים מקצועיים שמחפשים מצלמות דיגיטליות איכותיות יוכלו לבחור בדגםCanon PowerShot SX130 IS או Canon PowerShot SX210 IS. שתי המצלמות מציעות יכולת צילום ברמה גבוהה לצד עדשה מקצועית וזום איכותי. צלמים חובבים יוכלו להפיק מדגמים אלו תמונות באיכות גבוהה ללא כל מאמץ, החיסרון היחיד של המצלמה הוא השימוש בסוללות AA על פני שימוש בסוללה נטענת גדולה בשאר הדגמים.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב