דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מערכת דיוור 

מאת    [ 06/08/2012 ]

מילים במאמר: 455   [ נצפה 4441 פעמים ]

מערכת דיוור – כשקידום האתר שלכם בגוגל לא מספק

שיטת קידום אתרים בגוגל עובדת יפה מאד ויכולה להביא להישגים מרשימים, אבל לא תמיד ההישגים מספיק טובים ולא תמיד שיטת שיווק אחת באינטרנט מספיקה. גם אם עשיתם קידום אתרים מעולה בגוגל והגעתם לעמוד הראשון בתוך חמש התוצאות הראשונות ויש לכם אלפי כניסות לאתר בחודש וגם פניות מלקוחות, הדברים לא תמיד מתקדמים כפי שהייתם רוצים, או שפשוט אתם צריכים להגדיל את מערך הלקוחות שלכם ואיתו את המכירות. בנוסף לכך בגוגל מעדכנים את האלגוריתם שלה פעמים רבות בשנה ואתם עלולים למצוא את עצמכם יום אחד מחוץ למנוע החיפוש מסיבות אלה. אין להשאיר את העסק שלכם לגחמות מסוג זה ועד שניתן יהיה לתקן את העיוות עלול לקחת זמן רב.

אז מה עושים כדי להמשיך ולשווק את העסק שלכם ברשת למרות המגבלות של גוגל?

מערכת דיוור לשליחת ניוזלטרים ללקוחות

ישנן שיטות שיווק ופרסום שונות שניתן להיעזר בהם באינטרנט מעבר לקידום אתרים בגוגל. ניתן לפרסם בגוגל בתשלום, להקים בלוג לאתר שלכם ואפילו לעשות פרסום מודפס. אחת השיטות המקובלות והיעילות כיום היא שימוש במשלוח ניוזלטרים באמצעות מערכת דיוור אלקטרונית ומקצועית. אין צורך לעקם את הפרצוף ששומעים על מערכת דיוור אלקטרונית. מערכת דיוור יכולה להיות פתרון יעיל ומצויין עבורכם, אך יש לדעת כיצד להשתמש במערכת שכזו ולא ליפול בפח הספאם שוב ושוב. יצירת מערכת דיוור יעילה פרושה שהלקוחות מגיעים אליכם ולא אתם מכניסים אותם בכוח למערכת. מערכת דיוור כזו מרוויחה טראפיק שאינו תלוי בגורמים אחרים ולכן גם לא תוכל להחשב כמערכת דיוור ספאם.

מה לעשות כדי שדיוור ברשת יעבוד נכון ?

התקשרו עם מערכת דיוור מקצועית – כדי להצליח אל תנסו לעשות את זה לבד. לא לוקח יותר מידי זמן וההתעסקות הינה מרובה. מערכת דיוור מקצועית תוכל לתת לכם את כל השירותים הנחוצים כדי לנהל מערכת דיוור יעילה ומהירה. המערכת דיוור מקצועית תאפשר לכם לעצב את הניוזלטרים שלכם באופן מעולה ותעזור לכם בטיפים לכתיבת התכנים. המערכת תאפשר לכם משלוח במועד קבוע בחודש או בכמה מועדים שתבחרו. מערכת דיוור אלקטרוני מקצועית היא המפתח להצלחה בצורת שיווק זו.

הוספת טופס פרטים באתר – הוסיפו טופס "צור קשר" במקום בולט בחלק העליון של האתר. את הטופס עצבו בצורה פשוטה שאיננה מעמיסה על הלקוח. שדה אחד עם הדוא"ל שלו יכול להספיק בהחלט. כמו כן יש לציין בסמוך לטופס גם מה יקבל הלקוח לאחר שיירשם לאתר שלכם. חשוב לזכור כי על פי חוקי הספאם הגולש הוא שצריך ליצור אתכם קשר ולבקש להיות חבר במאגר הלקוחות שלכם הדבר נקרא – OPT IN . אין לאסוף כתובות אימייל באופן גורף או לגרום למישהו למלא טופס קשר ללא ציון החומר שיקבל בעקבות זה.

אם אתם משוכנעים שזו דרך יעילה לשיווק העסק שלכם הצטרפו לדואלי – מערכת דיוור מבית אימייליון שתלווה את המסע שלכם באופן אישי ותנהל עבורכם את מערכת הדיוור באופן יעיל שיגדיל את מספר הלקוחות שלכם ואת המכירות.

ענת, כותבת תוכן מקצועית. כתיבת מאמרים מכל הסוגים. להזמנת מאמרים ופרטים נוספים ניתן לפנות במייל anatsi4@gmail.com




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב