דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


הורוסקופ לחודש אוגוסט 2012 

מאת    [ 31/07/2012 ]

מילים במאמר: 1306   [ נצפה 4010 פעמים ]

הורוסקופ  לחודש   אוגוסט  2012

 טלה

אתם חווים התחדשות של אנרגיות וכוחות, כמו גם מינון חסר תקדים של פתיחות וסקרנות, שיגיעו לשיאם לקראת הירח המלא בימי תחילת החודש, וכן לקראת הירח החדש באריה לקראת אמצעיתו. אלה עשויים להעצים תנועה, נסיעות ופגישות. התקופה תאפשר יוזמה פורייה, במיוחד אם תהיו מקוריים, בעלי רעיונות ותפגינו מעט חוצפה, מצב שיאפשר קידום מאתגר. השליש הראשון של החודש מצריך זהירות ועירנות. כוכב התקשורת מרקורי יימצא בנסיגה, מצב שעשוי לשבש מהלכים ולגרור כעסים. לאחר ה- 8 בחודש תוכלו - בזכות כושר שכנוע ואיפוק - לקדם יעדים שחשובים כרגע לבניית מעמדכם. יש בכם קסם אישי וזהו זמן טוב להתיידד עם היקום סביבכם. צפויות התקשרויות ספונטניות, במיוחד אצל אלה מכם שאוהבים ריגושים. יצריות חזקה מדי מצידכם עלולה לגרור לטלטלה. 

שור

נושאים הקשורים למשפחה ו/או קריירה מקבלים החודש דגש משמעותי. כוכב מרקורי יימצא בנסיגה עד ה- 8 בחודש, מצב שעשוי לרמז על עיכובים ודחיות. מומלץ להתייחס למה שקורה עכשיו באופן ענייני ורציונאלי, שכן יחסים מורכבים עלולים להעכיר את האווירה ונראה שיהיה קשה להימנע מוויכוח ומעימות. רגשות חמים ואמפטיים כן יועילו עכשיו. בזכות ונוס החמה והמיטיבה במזל סרטן, תוכלו ליהנות מאווירת ביחד משודרגת במסגרת משפחתית או מחוצה לה. ענייני אוכל, שתייה ותזונה משמשים מרכיב חזק בקירוב הלבבות. בילוי באווירה פסטורלית מומלץ בחום. זהירות: אתם משתוקקים לקירבה, אינטימיות, קבלה ונתינה ביחסים. עם זאת, כוכב מארס במאזניים עשוי להעיד כי המישור הרגשי מלטף, אך גם סוער ונתון לתנודות. 

תאומים

ירח חדש בימי תחילת החודש, וירח מלא באמצעיתו, מעידים על הסתערות תקשורתית. כושר השכנוע והקסם שלכם יהיו במיטבם וניתן לצפות לתנופה אמיתית בזכות יוזמה ועשייה. יצירתיות והרחבת אופקים בתחומים חשובים וקרובים ללב יניבו תוצאות טובות. עם זאת, כוכבכם מרקורי, שיימצא בנסיגה בעשרת הימים הראשונים של החודש, עשוי לסחוף לנטייה מרדנית וקפריזית. שימרו על טאקט וזהירות. מומלץ לקבל השראה ודינמיקה מאתגרת מכיוון מפרגן, ובה בעת להימנע ממצבי מתח ואגו. רגשות: המתח המיני-רגשי גובר ומארס, בעל הטבע הפיזי-יצרי רק תורם לכך יותר ויותר. אל תחששו לפנות ישירות למי שמוצא חן בעיניכם, אך הימנעו מקשר עם טיפוס אגרסיבי שנוטה לקונפליקט.

סרטן

מיקום ונוס במזלכם עשוי להחזיר אתכם אל מרכז העניינים, תיהנו מתשומת לב ותפגשו אנשים שיחפשו את קירבתכם. לנופשים מצפים ימים מענגים, בילוי פסטורלי או אחר ימלא בטריות של טרנספורמציה. אפשר בהחלט ליהנות מהנדיבות ומהחמימות שמשרה ונוס כשהיא במזל חם ונדיב זה. מצד שני, מארס במיקום מעצבן ומתסכל עשוי לעיתים להשפיע על חיי הזוגיות ועל קשרים. הימנעו החודש מקשר מלא להט, תזזיתי ומורכב, שעלול לגרור קונפליקט. היחסים עם הקרובים אליכם עשויים להיות מלווים לעיתים בגישה צורמת ותוקפנית. לכן יש לעבוד על היגיון ועל גבולות ופרופורציות ולהבין איך ניתן לשים את כל המאסה הזאת בתוך מסגרת מאופקת ומרוסנת. עד ה- 8 בחודש הימנעו מגישה רשלנית או מחוסר תשומת לב לענייני כספים. 

אריה

תקופת מזל אריה מזרימה איכות מתחדשת, במיוחד אלה מכם שהאנרגיות שלהם היו נמוכות. התקופה "תזריק" לפעלתנים שביניכם דינמיות, אנרגטיות  וייחודית. תוכלו להצטיין במיוחד מול אנשים ובהופעה על במה. רבים מכם ניחנו בגאונות יצירתית בלתי רגילה, וכוכב יופיטר בתאומים מחזק אתכם משמעותית. זהו זמן לעצמאות, לחשיבה ולפרספקטיבה חדשנית, ובמקביל, לחיזורים, לרומנטיקה שילוו כנראה במהפך גורלי חשוב. עם זאת, הימנעו מקשר עם בן זוג נמרץ, אנוכי ונמהר, שייתן פתח למריבות. היעדר כל גמישות והבנה כלפיכם ירגיז ויתסכל אתכם. נסיגת כוכב התקשורת במזלכם עד ה- 8 בחודש עשויה להעיד כי אין לסמוך על השיפוט הרגעי, חסר התכנון מראש. אתם עלולים לקלקל הכל במילה לא זהירה או בביקורת שאינה במקומה. 

בתולה

תקופת מזל אריה מרמזת על חודש פחות נוח אנרגטית. ירח מלא לקראת אמצע החודש עשוי להחריף את תחושת אי הוודאות והעצבנות, שעשויות להשפיע עליכם אנרגטית. בנוסף, כוכבכם מרקורי יימצא בנסיגה עד ה- 8 בחודש. טפלו עכשיו באנרגיה הנפשית שלכם שנוטה לשבריריות, מומלץ לא לשתף אנשים אחרים בתכניותיכם ולהיות דיסקרטיים. החודש אתם נוטים להוצאות פיננסיות עודפות. גלו אחריות כלכלית. חכו מספר שבועות להתבהרות התמונה ואז תוכלו לפעול. פעילות ספורטיבית להפגת מתחים מומלצת. לקראת ה- 24 בחודש תיכנס השמש למזלכם ובהדרגה יחול שיפור במצבכם. התחושה שאפשר לשלוט שוב במתרחש תחזק את ביטחונכם העצמי. 

מאזניים

השמש בבית החברתי שלכם, בית המאוויים הכמוסים יותר, בולטת עכשיו. כוכב מארס התחרותי, שנמצא גם החודש במזלכם, מחדיר בכם מוטיבציה ועשייה, אך גם מלהיט את היצרים. למרות הכל, אל תחששו ליזום מהלכים. לאנשים שתפגשו, לקשרים שתבנו ולרעיונות חדשים שיעלו תהיה השפעה חשובה וקובעת על מה שיקרה עד אמצע שנת 2013. בני המזל שביניכם ייהנו מיתרון מחמיא ומפנק. ונוס, המהלכת בבית הקריירה שלכם, מצביעה על יש אפשרות להתחיל בפרויקט שייצור  פלטפורמה הולמת לקידום. ישנו עניין בזוגיות תקשורתית חמה ורגשית. אתם משתוקקים לקירבה, אינטימיות, קבלה ונתינה ביחסים. שהות מארס בבית הזוגיות שלכם מרמזת כי הקשר תלוי בוויתור או בפשרה. גילויי גמישות והסתגלות יתנו לכם עמדת יתרון. 

עקרב

החודש מדגיש את בית הקריירה שלכם. כוכב מארס עד ה- 23 בחודש, עשוי להצית ולעודד מגעים חתרניים. כתוצאה מכך, מקום העבודה או הסביבה המידית עלולים להיות במעגל הכעסים, שכן המגבלות יוצרות בין השאר גם תוקפנות כלפי כל מי שמייצג סמכות. אתם רוצים לעצב את חייכם בעצמכם, אך לשם כך אתם זקוקים לראש ממוקד ולשקט כדי לפעול אסטרטגית. וונוס בסרטן מרמז על מגעים ועל עסקים בקנה מידה קוסמופוליטי. עם כניסת מארס למזלכם לקראת ה- 24 בחודש, תרגישו בהתחזקות הדרגתית. בינתיים טוב יהיה אם תמהרו להסתגל למצב - על חסרונותיו ויתרונותיו. המישור הרגשי מלטף, אך גם סוער ונתון לתנודות. ונוס במזל סרטן ותקופת מזל אריה ידגישו את תכונותיכם הממגנטות, אנשים נוטים להימשך אליכם ומחפשים דרך להתקרב אליכם. 

קשת

לרבים מכם יש עכשיו תוכניות מגירה וציפיות גדולות. מיקומו של יופיטר בתאומים, בית השותפויות והזוגיות שלכם, עד אמצע שנת 2013, ממקד אליכם יותר תשומת לב, מחזק את הביטחון העצמי ומביא הפתעות וקצב לא שיגרתי. לא חשוב מה עברתם - כעת נפתח עבורכם דף חדש ועימו אפשרויות מבטיחות. השמש במזל אריה תשפיע עליכם בצורך להתנקות מבפנים ולמצוא דרכים חדשות שבהן תחושו שלמים, שלווים ורגועים. מומלץ להיות פתוחים להזדמנויות בענייני תקשורת, יצירה, אמנות ונסיעות, כמו גם לפרויקטים קוסמופוליטיים חובקי עולם. שיתוף הפעולה עם מישהו מעבר לים עשוי לקבל עכשיו טוויסט בלתי צפוי. תנופה חברתית והשתתפות באירועים מזמנת היכרויות עסקיות ואחרות. 

גדי

אתם מנווטים בסביבה תובענית ולוחצת. יש אפשרות להתעסק בפרויקט מאתגר, שבו נדרשים מכם יוזמות המצריכות תעוזה ועצבים חזקים. כוכב מארס בבית הקריירה שלכם מחדיר אומנם מוטיבציה ועשייה, אך גם מלהיט את היצרים, שכן לא משנה כמה תשקיעו, מישהו ימצא מה להגיד. נסו למתן את העצבנות מסביב, כמו גם להתרחק מאנשים שיש להם השפעה מלחיצה על חייכם. ונוס המהלכת בסרטן, המזל שמולכם, מוסיף לכם קסם וכריזמה, הקלה ורגעים של עניין ואנרגיה מחזקים. קשריכם ישתפרו אם תבהירו את אי ההבנות. למעשה, זו תהיה שעתם היפה של הביישנים והמופנמים מביניכם שגישתם לחיים רצינית ושקולה. כדאי שתפעלו מתוך ביטחון רב יותר בעצמכם ובכישוריכם ותגלו עקביות. 

דלי

תקופת אריה, מזל הזוגיות והשותפויות שלכם, מתאפיינת בעשייה ובהתחזקות ברוכות. מזל דלי מאופיין בהיותו מקורי ועם זאת הגיוני ושקול. החודש יש לכם הזדמנות לבחור במסלול מיוחד ומאתגר, כל אחד בתחום שהכי קרוב לליבו, אך לשם כך יש להשקיע עבודה אחראית ורצינית בכל מה שאתם שואפים שיהיה חזק ויציב. אתם זקוקים לסביבה רגועה שתאפשר לכם להתרכז בעיסוקכם, אבל לעיתים תתקשו להשיגה. היחסים עם הסביבה, עמיתים ובני הזוג דורשים הרבה טאקט וזהירות. התרכזו בחיזוק הנפש ובשיפור מגמות הנובעות ממקום לא סטנדרטי. מומלץ להיות נגישים חברתית, יש אפשרות להעצים מגעים והיכרויות, להכיר, להתלהב וגם להתרגש. בד בבד, יש להימנע מאובדן שליטה כתוצאה מקשר פיזי סוער, אך בדיעבד לא יציב. 

דגים

מצב הכוכבים מבשר כי לא תפקוד אתכם תקופה קלה, אך בצידה יש ימים מבטיחים ומאתגרים, במיוחד כאשר האינטואיציה שלכם מסייעת למי שיודע להקשיב לרחשי הלב. בנושאי בריאות ועבודה, מומלץ לוותר על פעילות מאומצת שאינה הכרחית. כדי לעבור את החודש ללא נזקים, כדאי שתדעו מהן נקודות החולשה שלכם. היזהרו מצרות עין ומתחרותיות והיו עירניים למה שקורה, כדי לשמור על האינטרסים שלכם. שהות ונוס בסרטן משדרת חום ופתיחות, משפיעה על התנהגותכם ונוסכת ימים של נתינה, רוך ויצירתיות ועושה לכם נעים. זה המקום להתחבר לעוגן ולשיגרה שמעניקים תחושה של שייכות וביטחון. לאן יוביל הקשר נדע רק לקראת החודש הבא.

 

 

 

חוה מזר כותבת במקומונים רבים ברחבי הארץ, באינטרנט, וכן בעולם האשה, בעיתון יומי Post, פנאי פלוס. http://www.toses.co.il/horoscope.asp>




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב