דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


טיול גלישה 

מאת    [ 24/07/2012 ]

מילים במאמר: 451   [ נצפה 3940 פעמים ]

טיולי גלישה

כל גולש ישראלי בוגר הים התיכון חולם על הגל המושלם, על חופים אליהם נשברים סוולים מדהימים כמותם ראה רק בסרטי גלישה. בעבר רק גולשים ישראלים מעטים זכו לחוות טיולי גלישה אל יעדים חלומיים בחו"ל אבל בעשור האחרון אנו עדים לזינוק במספר הגולשים שעושים מעשה ויוצאים לטיול הנכסף, בין אם כחלק מקבוצה מאורגנת, עם כמה חברים או אפילו באופן עצמאי לגמרי.

אם אתם שוקלים להפוך לחלק מאותם ברי מזל קחו בחשבון שכמו הספורט עצמו כך גם טיולי גלישה הם בפירוש עניין ממכר, מי שעושה זאת פעם אחת יש סיכוי טוב שיעשה זאת שוב. 

איך הפכו טיולי גלישה לנגישים כל כך
שלוש סיבות עיקריות עומדות מאחורי האופן בו טיולי גלישה הפכו, כמעט בן לילה, לכל כך מקובלים בקרב הגולשים הישראלים.

הראשונה שבהן היא מהפכת האינטרנט. כאשר ניתן לצפות בזמן אמת, מן הבית, בתנאי הגלישה ובמתרחש במגוון אתרים חלומיים ברחבי העולם ברור שמתעורר תיאבון עצום להגיע ולחוות שהייה וגלישה באתרים כאלה. הוסיפו למשוואה את האפשרות להזמין טיסות, חדרים, לברר מחירים, לתפוס דילים משתלמים, הכול בלחיצת כפתור, בקלות ובמהירות וקיבלתם מתכון בטוח לגידול של מאות אחוזים במספר הגולשים שיבינו שהם יכולים להרשות זאת לעצמם, יעשו מעשה ויצאו לטיול גלישה. 

הסיבה השנייה היא הירידה במחירי הטיסות, האפשרות לבלות חופשה מדהימה באתרים בהם השהייה אינה יקרה והעלייה ביכולת הכלכלית הממוצעת שלנו הישראלים (זו האמת, והמחאה החברתית לא נובעת מרמת חיים כללית נמוכה אלא מפערים אדירים בין כאלה שיש להם המון וממשיכים לצבור עוד ועוד וכאלה שלא מצליחים להתקדם לשום מקום).

הסיבה השלישית היא תופעת כדור השלג. מרגע שיותר גולשים יוצאים לטיולים כאלה גדלה המודעות לאפשרות הזו, מי שעדיין לא יצאו שומעים חוויות, מבינים שגם הם יכולים ומיד מתחילים לברר על טיולי גלישה שיתאימו להם. ככל שהטיולים הופכים יותר פופולאריים גופים שונים, כגון מועדוני גלישה וחברות תיירות, בונים חבילות, צוברים ניסיון, משווקים וכך גדל והולך מעגל המשתתפים בחגיגה.

 יעדים מועדפים
כולם יודעים שגלים איכותיים נולדים באוקיאנוסים. האוקיאנוס ההודי נחשב מוצלח במיוחד בייצור גלים מושלמים. כולם גם מעדיפים מזג אוויר נעים, חופים מהסרטים ומקומיים נינוחים וחייכנים. מסתבר שלא חסרים יעדים המשלבים תכונות אלה, מן הסתם בדרך כלל מדובר ביעדים טרופיים, פעמים רבות איים. אין טעם לנסות למנות אתרים, בכל מקום בו תבררו על טיולי גלישה אתם עשויים לקבל המלצות על עוד ועוד אתרים. רק כדי לקבל מושג הנה כמה מן הפופולאריים ביותר - האיי המולדביים, קוסטה ריקה, סרי לנקה, אינדונזיה, מקסיקו, אוסטרליה, הוואי ועוד.

לפני שיוצאים לטיולי גלישה חשוב לוודא שהיעד מתאים גם מבחינה ביטחונית (לנו כישראלים ובכלל), להכין לפחות שני סטים של ציוד, לברר אם יהיה חיוב נוסף מצד חברת התעופה, לוודא שמגיעים בעונה המתאימה ולבחור יעד שמתאים מבחינת התנאים להעדפות שלנו.

 

 

יונתן פרנס- מנהל שיווק נועם טורס תיירות פנאי ולייףסטייל




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב