דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


לוח שידורים שמורכב מהסדרות שאתם אוהבים 

מאת    [ 01/07/2012 ]

מילים במאמר: 412   [ נצפה 3761 פעמים ]

 

כפי שאתם בוודאי יודעים, לכל אחד יש את הסדרות שאהובות עליו. בזכות הטכנולוגיה המתקדמת היום, אדם יכול לצרוך מידע על תוכניות שמשודרות בארה"ב, ולהתעדכן מהן הסדרות הטובות ביותר. אם בעבר, היה צורך לחכות במשך חודשים ואף שנים עד שסידרה נחשבת בארה"ב תגיע לישראל, הרי שהיום המצב הוא שונה. היום לוח שידורים מורכב מכמות גדולה של סדרות אמריקאיות חדשות, כולל הסדרות המוכרות בעונות החדשות שלהן. הדבר מוביל לכך שישראלים רבים מעדיפים לצרוך את התוכניות דרך לוח שידורים בטלוויזיה שלהם, מאשר להתחיל להוריד סדרות. בסופו של דבר הרי - לוח שידורים בישראל מאפשר לצפות בסדרות בצורה מסודרת, עם תרגום, אך במקביל אין צורך לחכות זמן רב עד שהסידרה תגיע.

 

הסדרות מגיעות מהר אל לוח שידורים

איך זה שהיום לא צריך לחכות זמן רב עד שסידרה תגיע אל לוח שידורים בישראל? מכיוון שהיום, חברות התקשורת יודעות שאנשים רבים יכולים פשוט להוריד את הסדרות למחשב שלהם, הן נוקטות בטקטיקה שמשתמשת בגזר במקום במקל. הווה אומר - למשוך עוד קהל יעד, באמצעות לוח שידורים אטרקטיבי במיוחד. לדוגמה, היום כדי לדעת מה התחדש בסדרות כמו קוגר טאון או דקסטר, אין צורך לחכות זמן רב עד שייווצר פער ביניכם לבין הצופים בארה"ב. היום אפשר לראות שבתוך לוח שידורים יש עונות של סדרות שבמקביל רצות בארה"ב. הפרק בארה"ב משודר בסך הכל מספר ימים בודדים לפני שהוא מגיע לישראל. במצב כזה, אתם כמובן יכולים כמעט בזמן אמת לצרוך לוח שידורים, שיהיה זהה כמעט לחלוטין ללוח השידורים האמריקאי.

 

הדבר נכון לא רק בנוגע לסדרות המוכרות, אלא גם בנוגע לסדרות החדשות. וגם כאן - אם בעבר היה לוקח מספר שנים עד שסידרה מוכרת מארה"ב הייתה מגיעה לישראל, כך שחברות התקשורת בישראל כבר יכלו לקנות מראש שלוש עונות, הרי שהיום המצב הוא שונה. המקרה של סדרות כמו קליבלנד מוכיח זאת - ברגע שהסתיימה העונה הראשונה בארה"ב, היא כבר נכנסה אל לוח שידורים בישראל, וניתן היה לצפות במיטב הפרקים, כאשר בהמשך כמובן בעונות המתקדמות - הפרקים בישראל סונכרנו עם אלה בארה"ב תוך זמן קצר. הצפייה אם כן היא מאד נוחה, ומתאימה גם למי שאוהב להיות מעודכן בלהיטים החדשים.

 

בואו לראות את הסדרות האהובות

אפשר שהמסר שיוצא מכל זה, הוא שהיום אפשר לקבל בקלות לוח שידורים אישי עם הסדרות המובילות בארה"ב, בצורה פשוטה למדי, דרך הטלוויזיה שלכם, בלי שאתם צריכים ללכת ולחפש את הסדרות בכל מיני אתרי הורדות. אתם יכולים פשוט ליצור קשר עם חברת תקשורת מובילה, לראות אילו סדרות מופיעות בתוך לוח שידורים שהיא מציעה, להציב בבית שלכם ממיר, ולהתחיל לצפות ואף להקליט את הסדרות שאתם אוהבים.

בלוגר וכותב מאמרים בנושאי צרכנות חכמה, ודרכים יעילות לחסוך




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב