דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מסיבת רווקים בבריכה - הנאה רטובה 

מאת    [ 23/06/2012 ]

מילים במאמר: 397   [ נצפה 2075 פעמים ]

מסיבת רווקים בבריכה – הנאה רטובה

הקיץ כבר כאן, והלחות התל אביבית לא תיעלם לשום מקום בחודשים הקרובים. עונת החתונות גם היא כבר בפתח, ואם אתם מחפשים אולם אירועים פנוי ליולי-אוגוסט, כדאי שתנסו בקפריסין. השילוב של הקיץ הארוך והחתונות הרבות שמתקיימות בתקופה זאת בישראל, מוביל רק למקום אחד – מסיבת רווקים בבריכה.

 

למרות כל ההכחשות הגורפות, האמת היא כי מסיבת הרווקים חשובה לרבים מאיתנו לא פחות, אם לא יותר, מהחתונה עצמה. וככזאת חובה לארגן אותה בצורה מקורית ומלהיבה. אם גם אתם עומדים להתחתן בקיץ הקרוב, מסיבת רווקים אשר תתקיים בבריכה מלאת אטרקציות היא האופציה הקרירה והמועדפת ביותר.

 

קשה להסביר מה יש בדיוק במים עם הכלור שגורם לכולנו לחזור בהתנהגות 20 שנה אחורה, אבל מי צריך לנתח את העניין? בריכה מוסיפה תמיד להתלהבות, לצחוקים, להנאה, ותראו לנו אחד שיאמר שזה לא נכון. השילוב של חבר'ה, אלכוהול ובריכה מוליד מסיבת רווקים מלאת חוויות, סיפורים וזיכרונות שיזכרו עוד שנים קדימה.

 

מסיבת רווקים בבריכה יכולה להתקיים בבריכה ציבורית, קאנטרי, או בוילה עם בריכה. באיזו אופציה שלא תבחרו, חשוב לבדוק ולוודא מספר עניינים מראש. ראשית, הגודל שלה. בריכה בגודל 3 מטר מרובע שמיועדת עבור מסיבת המונית בנוכחות של 30 גברים מגודלים, זה להיות עם ולהרגיש בלי. שנית, הטובים השכנים בעיניך? ודאו שלא תצטרכו לשמור על דום שתיקה החל מ-9 בערב.

 

אם מדובר בבריכה עירונית או קאנטרי קלאב, ודאו לוח זמנים במדויק, מה פתוח ומה סגור, מה מותר ומה אסור. זכרו שעם כל הרצון להשתולל, יש קווים אדומים שרצוי מאוד לא לחצות.  בריכות להשכרה למטרות מסיבת רווקים ניתן למצוא בכל רחבי הארץ. לפעמים בתוספת ג'קוזי, סאונה או פינוקים אחרים כגון מופע חשפנות בר אלכוהולי חופשי וארוחות שחיתות לאורך כל הערב.

מבחינת עלות, הפקת מסיבת רווקים מסתכמת בכמה אלפי שקלים (לחלק למספר המשתתפים, כמובן), אז מה הם עוד 500-700 שקל בשביל שעה של צחוק והנאה?  אז בין ההשתוללויות בבריכה לקרבות האימה בפלייסטיישן, תקדישו קצת זמן להנאה אמיתית. כי מסיבת רווקים בלי חשפניות, זה פשוט לא אותו הדבר... 

העלויות משתנות בהתאם למקום ולגודל, ובכל מקרה מומלץ לבדוק בכמה מקומות לפני קבלת ההחלטה. כדאי לראות במו עיניכם את הבריכה ולא לסמוך על תיאורים, תמונות או מדידות דמיוניות. גם בריכה קטנה ניתן לצלם באופן שהיא תיראה כמו מינימום ים סוף.

 

 

וזיכרו שאין כמו קצת מים בבריכה כדי להרטיב מסיבת רווקים יבשה...

 

אופיר בן צור




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב