פייסבוק כאופציה לפרסום
דף הבית  >>  >>  הרשם  |  התחבר
מאמרים

פייסבוק כאופציה לפרסום 

מאת    [ 13/06/2012 ]
מילים במאמר: 377   [ נצפה 2115 פעמים ]

 
 

פייסבוק כאופציה לפרסום

 

פייסבוק הינה הרשת החברתית הגדולה ביותר, אשר ידוע כי הגולשים באינטרנט מבלים ברשת זו שעות רבות. כאשר משתמשים רבים בפייסבוק נכנסים לאתר על בסיס יומי בכדי להתעדכן בפעילות היומיומית, לספר על פעילותם, לשתף תמונות ועוד.כתוצאה מכך הגולשים באתר נמצאים בו על בסיס יומי ואף שוהים בו זמן רב. כך שלמעשה נתון זה הופך אותו לפלטפורמה בעלת אפשרות אדירה לשיווק בפייסבוק.

 

מדוע לעשות קידום בפייסבוק?

היתרון המשמעותי בפרסום בפייסבוק הוא האופציה של הכוונת המודעות לפרופילים ספציפים ובכך להגיע ללקוחות היותר פוטנציאלים וזאת מבלי להשקיע סכומים גדולים. אם לדוגמא המוצר שלי מיועד לגברים בתווך גילאים 30-45 אשר הם רווקים, ובעלי תואר אקדמי, פייסבוק מספקת אופציה לפרסם לקהל זה באופן ספציפי.

כיצד מתנהל המודל הממומן בקידום בפייסבוק?

ה-שיווק בפייסבוק זהה לזה של גוגל. כאשר מקציבים סכום השקעה יומי, ומחיר מקסימלי לקליק. אין צורך לשלם על הופעתה של המודעה, התשלום בתבצע רק בעבור הקליק של גולשים על המודעה.  משמעות הדבר שבמקרה והמודעה מופיעה ולא לחצו עליה הגולשים לא ידרש תשלום. כמו כן, חשוב לדעת כי המודעות שלך מתחרות על פרסום עם שאר המודעות באתר המיועדות לקהל יעד זהה. ומכך שאלו שיקציבו סכום גדול יותר להקלקה על מודעתם יזכו להופיע. נתון נוסף הוא במקרה שאין הרבה קליקים על המודעה דבר זה ישפיע על עדיפותה והיא תופיע פחות.

איך כדאי לבצע קידום בפייסבוק ?

הדרך האולטימטיבית ל-שיווק בפייסבוק היא למעשה יצירתן של מודעות מקצועיות ואיכותיות ויעודן לקהל היעד הנכון. כאשר מומלץ שלחיצה על המודעה תוביל את הגולש ל"דף נחיתה" של אתרך, דף הנחיתה צריך להיות מאוד מדוייק וממוקד. כאשר המטרה היא השארת פרטי הלקוח, או יצירת עסקה מיידית. מומלץ שלא לכוון את הגולש פשוט לאתר הבית, דבר זה לרוב יוצר אצלו התברברות אשר לא מובילה לשום תוצאה.

המלצות לכיצד לפעול על מנת שלא לעשות טעויות בפרסום בפייסבוק

פרסום בפייסבוק בניגוד לכך שהוא פשוט מבחינה טכנית, הוא מאוד מורכב מבחינה שיווקית ותקציבית וגוזל זמן יקר. כך שלמעשה תשלום לבעל מקצוע המתמחה בשיווק בפייסבוק למעשה תהיה אפשרות זולה יותר מאשר לנהל זאת בעצמכם דבר שמוביל ברוב המקרים בשל חוסר התמצאות לטעויות, ובזבוז כספים וזמן יקר. כמו כן, כדאי להסתייע בבעל מקצוע אשר מתמצה גם בתחום בניית אתרים משום שיידע בתחום זה יכול להועיל לכם ביעול האתר עצמו.

 

אופיר בן צור

מאמרים נוספים שעשויים לעניין אותך:

שליחת המאמר שלח לחבר  הדפסת המאמר הדפסת המאמר  קישור ישיר למאמר קישור ישיר למאמר  דווח מאמר בעייתי דווח על מאמר בעייתי  כתוב לכותב המאמר פניה לכותב המאמר  פרסום המאמר פרסום המאמר 

©2017
כל הזכויות שמורות

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
רשימת כותבים
כותבים מומחים
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים
פרסם אצלנו
לכותבי מאמרים: פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
לבעלי אתרים:



מדיה חברתית:
חלון מאמרים לאתרך
תנאי שימוש במאמרים
ערוצי מאמרים ב-RSS Recent articles RSS


מאמרים בפייסבוק מאמרים בטוויטר מאמרים ביוטיוב