דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


יומנים 2013 - הכן את עצמך לשנה הבא 

מאת    [ 06/06/2012 ]

מילים במאמר: 369   [ נצפה 2492 פעמים ]

היומנים שלנו מהווים חלק חשוב מאוד בחיי היומיום שלנו. למעשה, ניתן לומר שהיומנים הם מעין חברים שלנו, שתמיד באים לעזרתנו, עוזרים לנו ליזכור דברים חשובים, כגון משימות שיש לבצע במסגרת לימודים, עבודה, משימות בבית ועוד. החשיבות של היומן עולה כאשר מדובר באנשים עסוקים מאוד, שעליהם ליזכור מידע רב בו-זמנית. המוח שלנו הינו בעל הגבלות מסוימות (כמו במחשב או במכשירים טכנולוגיים אחרים – יש כרטיס זיכרון שאינו בלתי נדלה, ולא תמיד ניתן להוסיף לו עוד), לכן צריך לעזור לו במידת האפשר, בעזרת ניהול רשומות מדוקדקות וענייניות, שיעזרו לעורר את הזיכרונות הנכונים ולהזכיר מה צריך לעשות מתי, למי צריך להתקשר, ומתי צריך ללכת לבנק.

היות וליומנים יש תפקיד כה משמעותי בחיינו, אנשים רבים מחפשים יומנים מקוריים וייחודיים, כאלה שאין לאף אחד אחר. על מנת להשיג יומנים כאלה, החלו להופיע שירותים מיוחדים של יומנים בעיצוב אישי. יומנים אלה כוללים עטיפות מיוחדות שמודפסות במיוחד עבור המזמין. על העטיפה יכול להיות רשום שמו ושם משפחתו, יכולה להיות מודפסת תמונתו או תמונות של אנשים חשובים בחייו. באופן כללי, יומנים בעיצוב אישי נועדו על מנת לאפשר למזמינים לבטא את האישיות שלהם בעזרת פריט חשוב זה בחייהם – היומן.

יומנים לשנת 2012

שנת 2012 הינה ללא ספק שנה מיוחדת ביותר בלוח השנה האנושי. יש לכך כמה סיבות. ראשית, עם ההתקדמות המואצת של הטכנולוגיה האנושית, כל שנה הופכת בעלת חשיבות יותר ויותר גדולה, משום שהצפיפות של אירועים חשובים על פני כל פרק זמן קצר הולכת ועולה (כמו גם הנגישות של כל אדם למידע רב ומגוון על כל אירוע שכזה). יומן עבור שנת 2012 יכול להוות בדיעבד מסמך מרתק ובעל ערך היסטורי – צוהר לשנה מיוחדת זו.

כמו כן, יש הטוענים שהשנה הזאת הינה השנה האחרונה עבור האנושות, לכן יש לחיות אותה בצורה מלאה. כך או כך, שוק היומנים סיפק מגוון גדול ביותר של סוגי יומנים שונים שנועדו להעניק את תחושת החשיבות הגדולה שאופפת את השנה הזאת. ניתן למצוא יומנים לשנת 2012 במגוון עיצובים איכותיים ומרשימים. כל אחד מהיומנים שנועדו לשנת 2012 נושא בתוכו את הפטאליות של שנה זו, כדאי מאוד לשים לב לכל שיומן זה יהווה חלק חשוב מחייכם. כאשר אתם רוכשים יומנים לשנת 2012, כדאי לחפש יומנים שהעיצוב והאיכות שלהם תאפשר לכם לשמור אותו למזכרת לשנים הבאות, על מנת ליזכור כיצד העברתם שנה מיוחדת ובלתי נשכחת זו.

צבי סתוי, מנהל - 30 שנות ניסיון במוצרי פרסום.סתיו מוצרי פרסום ,קידום מכירות, מתנות




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב