דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


צילום הריון - מה מושך בזה ? 

מאת    [ 04/06/2012 ]

מילים במאמר: 410   [ נצפה 2150 פעמים ]

מה מושך בדיוק בצילומי הריון - על מנת לענות על השאלה הזאת נצטרך לגשת קצת אחורה בזמן לתקופה לא רחוקה שבה אפילו לא היו יודעים את מין העובר עד הלידה. בוא ננסה לחשוב על עולם בו האישה בהריון והיא צריכה לחכות 9 חודשים עד שהיא תדע מה יש לה בבטן. האם זה בן או בת - איך היא מרגישה - ואלו עוד הפתעות נעימות או לא נעימות יכולות לצוץ לה. דמיינו את הלחץ שיכול להיות במשך תשעת החודשים האלו - אנחנו לא הולכים רחוק בזמן - אלא עד לפני 30 שנה בקושי לא ידעו כמעט כלום על מצב העובר בבטן וכל מה שהיה צריך לעשות זה רק לחכות. ויתרה מכך - שום מזכרת מהתקופה הזאת לא מתקבלת עקב מגבלות טכנולוגיות.

כיום כשהטכנולוגיה והרפואה מתקדמים ביותר ניתן לעשות סקירות משוכללות על מנת למנוע אי אילו מחלות או תופעות לוואי. ניתן לדעת את מין העובר בשלב מאוד מוקדם כמו כן ניתן לראות אפילו תמונה תלת מימדית של העובר עוד ברחם אימו. אין ספק שבזכות הטכנולוגיה אנחנו יודעים הרבה על הנעשה בבטן. 

אז כאשר אנחנו מתבוננים היטב מה בעצם מושך אותנו בצילום הריון זה בדיוק מאותם סיבות שמושך אותנו לעשות סקירות ולקבל דיסק של אולטרה סאונד תלת מימדי ולצפות בו שוב ושוב - הסקרנות. הידע והאכפתיות. איך זה מתפתח איך אני נראית איך הוא נראה, כולם עושים גם אני עושה וכו'..

אבל יותר מכל מה שבאמת מושך את רוב הנשים לעשות צילום הריון זה בעצם הרעיון שלעבור חוויה כל כך מסעירה מבלי להשאיר מזכרת מהתקופה הזאת (ואנחנו לא מדברים על ילד כמזכרת) לכן נשים רבות רצות לעשות צילומים כאלו על מנת שתהיה מזכרת נעימה. עכשיו נשאלת שאלה אחרת - אם באמת רוצים מזכרת , אז למה לא לעשות מזכרת בבית - למה לא עם מצלמת אייפון אפילו למה דווקא חשוב לעשות זאת אצל צלמת הריון מקצועית ?

התשובה היא לא חד משמעית אבל דיי ברורה : האיכות. בשלב זה של ההריון רוב הנשים לא אוהבים את איך שהן נראות. כולן מקבלות תסביך "אני פרה" וקשה להן מאוד להבדיל בין השמנה לבין גורם ההריון שהוא בעצם גוף נוסף בתוכן שיהיה לזמן מוגבל. על כן צלמת הריון מקצועית תדע להוציא אותן הכי טוב שאפשר בעזרת טכניקות שילוב אור ואלמנטים ייחודים בתחום הצילום ניתן לקבל תמונות איכותיות שגם משפרות את מצב הרוח וגם משאירות מזכרת נעימה מאוד.

לסיכום לא חסרים דברים שמושכים את הנשים לעשות צילומי הריון אבל הדבר העיקרי זה לא רק הטכולוגיה המתפתחת מסביב או יצר הסקרנות כפי שכתבנו - אלא בעצם הרצון להשאיר מזכרת נעימה וכיפית וחביבה.

נריה שמואלי
מנהל אתר מאמרים לעסקים




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב