דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


האם המלגזה החשמלית מצריכה טיפול מיוחד לשמירה על תקינותה? 

מאת    [ 03/06/2012 ]

מילים במאמר: 365   [ נצפה 2071 פעמים ]

כבר ב- 1917, העת בה חברת המלגזות קלארק השיקה את המלגזה הראשונה, היא מיד הפכה לצורך הכרחי בתעשייה והובלת מטענים כבדים מעולם לא נראתה פשוטה יותר. עם השנים ופלאי הטכנולוגיה, מלגזות הדיזל הגדולות עברו מהפך והושקו מלגזות החשמל. הרעש והעשן פינו מקומם לכרטיסים אלקטרונים חכמים ומדי תצוגה משוכללים. בעלי המפעלים שוחררו מן הצורך להחזיק מכלי סולר בהישג יד ובמקומם הוצג מנגנון טעינה פשוט ונוח.

המגמה העולמית הירוקה רק חיזקה את מעמדן של המלגזות החשמליות.

מיד עם הצגת היתרונות עולה השאלה המתבקשת אודות החסרונות של המלגזה החשמלית ובהן השאלה האם המלגזה החשמלית מצריכה טיפול מיוחד לשמירה על תקינותה?

 

מומחים יעידו כי מרווח הטיפולים במלגזות החשמל הולך ומתרווח. בשמירה פשוטה על המלגזה החשמלית תחסכו זמן יקר ותתרחקו מן הצורך במוסך. במלגזות חשמליות אומנם אין צורך במסננים ושמנים אבל יש צורך לוודא באופן יומיומי את כמות המים במצברים. במלגזה חשמלית נוודא מידי יום בבדיקה בת כמה דקות את תקינות כל הכבלים, נבדוק מצב טעינה במלגזה החשמלית, נראה כי מערכות ההיגוי במלגזות החשמליות פועלות כראוי ומערכות ההרמה. כמה דקות ביום ישמרו על בטיחות הנוהג במלגה החשמלית ויתר עובדי המפעל.

ההמלצה הרשמית היא בכל חצי שנה לערוך טיפול יזום למלגזה חשמלית במוסך מורשה, אך מי שיקפיד על שיגרת טיפול שוטפת מידי 4 חודשי עבודה יקצור את הפירות בדמות מלגזה חשמלית שממשיכה לפעול ולפעול לאורך זמן רב. בנוסף, נקפיד על בדיקת רישוי שנתית ומידי 14 חודשים נזמין מהנדס שמתמחה בבדיקת מתקני הרמה שייתן למלגזה החשמלית את החותמת הסופית המאשרת את תקינותה. אם נשים לב לכל אלה בהחלט נוכל ליהנות מהיתרונות הרבים שמציעה המלגזה החשמלית לאורך שנים.

המלגזות החשמליות הן בעלות מערכות מתקדמות,כושר התמרון שלהן טוב במקומות צרים ובין מדפים. עם הזמן החידושים שמוסיפות היצרניות למלגזות החשמליות הולכים ומשתפרים לטובת הנהג: מושב אורתופדי מרווח, שדה ראיה משופר, ידיות הפעלה נוחות, גגון שמסנן קרני שמש מזיקות ועוד. המערכות האלקטרוניות במלגזות החשמליות הולכות ומשתפרות עם השנים ונוספים למלגזות החשמליות צגי בקרה ומידע המכילים מידע בזמן אמת המסייע במניעה ובפתרון תקלות .

עלויות הטיפול השוטף במלגזות החשמליות מועטות, מרווחי הזמן בין הטיפולים למלגזה חשמלית גדולים ואין צורך בהחלפה של מסננים או שמנים.

בעבודה בתוך מפעל, באמצעות הבחירה במלגזות חשמליות, נרוויח רווח בטיחותי, בריאותי, וידידותי לאיכות הסביבה ונשכיל לעבוד עם כלי הרמה חכם, שקט ובעל חידושים טכנולוגיים.

 

 

עולם המלגזות - פורטל המלגזות המוביל בישראל




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב