דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


ניוזלטר - טיפים להגדלת אחוזי הפתיחה 

מאת    [ 24/05/2012 ]

מילים במאמר: 384   [ נצפה 4273 פעמים ]

כל בעל חברה מעוניין להגדיל את אחוז הלקוחות שלו ונעזר לשם כך באמצעי שיווק שונים. אחד מאמצעי השיווק המובילים בשנים האחרונות הינו שליחת ניוזלטר ללקוחות וללקוחות פוטנציאלים. ניוזלטר הינו מעין מכתב הנשלח על ידי החברה לאנשים מסוימים (רשימת התפוצה) באמצעות מערכת דיוור אלקרוני או פרסומו בבלוג ו/או אתר החברה ואף בדף הפייסבוק. על מנת לשפר את תהליך השיווק באמצעות ניוזלטר מומלץ להקפיד ולבחון לאחר השליחה את הסטטיסטיקה, מה היו אחוזי הצפייה של הלקוחות, כמה אנשים פתחו בפועל את הניוזלטר ונחשפו למסר בו?


כיצד תגדילו את אחוזי הצפייה ?


    • יש להיעזר במערכת ניוזלטר מקצועית המיועדת לשליחת מיילים- מומלץ להשתמש במערכת דיוור המיועדת לתפוצת מיילים בכמות גדולה. קיימות חברות רבות המספקות שירותי דיוור אלקטרוני וניתן לאתרן ברשת האינטרנט. כמו כן, מערכת זו מאפשרת ללקוח אשר מעוניין בקבלת ניוזלטר מטעמכם באופן קבוע- לסמן זאת במשבצת. כך, באופן מיידי גדל מאגר הלקוחות הפוטנציאליים שלכם לטווח ארוך.


    • יצירת כותרת מעניינת כך שתמשוך את תשומת ליבו של הקורא- הכותרת היא זו אשר קובעת האם ייצפו הלקוחות בניוזלטר שלכם או שמא ימחקו אותו. הקפידו על כותרת אשר תעניין ותגרה את לקוחותיכם הקיימים וגם לקוחות פוטנציאליים. בנוסף חשוב גם שם השולח המצויין של הניוזלטר הקפידו ששם העסק יופיע כשולח הניוזלטר.


    • נסו לגרום לניוזלטר לא להיראות כחומר פרסומי של החברה שלכם, אלא כמתן ערך מוסף ללקוחות שלכם או ללקוחות פוטנציאלים. אם ירגישו הלקוחות כי מדובר בפרסומת הם ימחקו את הניוזלטר מיד. יחד עם זאת חשוב שהניוזלטר יעוצב וימותג באופן מכובד ויפה כיאה לחברה רצינית.


    • נושאים אקטואליים- השתדלו לכתוב ניוזלטר הנוגע לנושא אקטואלי. כך תהיו בטוחים שבאותו פרק זמן, נושא זה הינו "חם" בכותרות- דבר אשר יגביר את אחוזי הצפייה בניוזלטר.

מתי מומלץ לשלוח ניוזלטר ?


מומלץ לשלוח ניוזלטר בעיקר בחגים ובמועדים מיוחדים כגון: יום המשפחה, יום הזכרון וכדומה. כדאי להתאים את תוכן הניוזלטר לאותו חג או מועד ספציפי. כמו כן, מומלץ לקבוע מועד חודשי או דו שבועי בו אתם שולחים או מפרסמים באתר החברה שלכם ניוזלטר בנושא מסוים בנוגע לתחום עיסוק החברה. כנאמר לעיל, חשוב שיהיה מדובר בניוזלטר הנותן ערך מוסף ללקוחות שלכם.


ולסיום, זכרו לפרסם פרטי התקשרות בסופו של הניוזלטר כגון: מספר טלפון, אימייל, פקס וכדומה. זאת על מנת שלקוחות פוטנציאלים יוכלו ליצור עמכם קשר.

זכרו שליחת ניוזלטר הוא האמצעי היעיל לשיווק.

שחר עזר , מנהל שיווק בסמארט אס.אי.או, חברה המספקת שירותי קידום אתרים אורגני, פרסום בגוגל ושירותי שיווק באינטרנט.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב