דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


למה CFD? 

מאת    [ 24/05/2012 ]

מילים במאמר: 399   [ נצפה 5623 פעמים ]

בשפה העברית משמעות הביטוי הוא חוזי הפרשים. לפי שיטת מסחר זו מטרת המסחר היא להרוויח כספים מבלי להיות בעל מניות, מדדים או נכסים פיננסיים אחרים. לדוגמא, במסחר זה ניתן למכור מניות או פיננסים שלא שייכים לך, אך אתה מעוניין לרכוש אותם במועד מאוחר יותר ובמחיר נמוך יותר ובכך להנות מרווח המבוסס על הפרשים בין הקנייה לבין המכירה. ניתן למכור סחורה פיננסית במחיר גבוה יותר מסכום הרכישה ולהרוויח סכומי כסף טובים. לפניכם מספר סיבות בגללן כדאי לעסוק במסחר בתחום זה.

CFD- חוזי הפרשים

מסחר זה נועד כדי לאפשר לסוחרים רבים לסחור ולהנות מכל היתרנות שיש לסוחרים שבבעלותם יש מניות או מוצרים פיננסיים אחרים כגון מט"ח, מדדים, סחורות וכדומה. סוחרים אלו לא מחוייבים להחזיק בבעלות על המוצר הנמכר. בנוסף לכך, אחד המיתרונות הבולטים שיש למסחר CFD  הוא העובדה כי ניתן לבצע עסקאות בשיטה זו לאורך כל היום ולאורך כל ימות השבוע לעומת תחומי מסחר המגבילים את הסוחרים בזמן, תחומי מסחר כגון מסחר במט"ח או מסחר בבורסה.

מסחר מועדף

אחד היתרונות הבולטים ביותר שיש בשיטת מסחר בCFD הוא שבמסחר זה אין עלויות מסחר שכיחות ולכן היעילות היא הרבה יותר גבוה. חברות מסחר CFD  כגון חברת GFT  יכולות לתת לסוחרים השונים מגוון רחב של שירותים ללא חיוב עמלות או עלויות. כמו כן, הלקוחות והסוחרים יכולים לסחור במרווחים. לא צריך להתחייב להשקעי ממון רב העסקה וכדומה. מסחר זה הוא שיטה למסחר שיווקי בכל העולם. בנוסף לכך, אין צורך להתרכז רק במוצרים כגון מניות או מדדים, ניתן להתעסק ולסחור גם במוצרים כגון נפט, זהב, כסף וסחורות נוספות.

שימוש בתוכנות מסחר מתקדמות ביותר

במסחר CFD   העסקאות, הקניות והמכירות מתבצעות בעזרת תוכנה חדשנית המוכרת בכל העולם בשם dealbook 360.  בעזרת התוכנה, ניתן לבצע עסקאות מסחר CFD  24 שעות ביממה במשך כל ימות השבוע. אחד היתרונות בתוכנה זו הוא שתוכנה זו היא איכותית ומקצועית. בעזרת תוכנה זו ניתן לסחור במגוון רחב של סחורות, החל ממניות ועד לזהב. תוכנה זו מאפשרת לסוחר לבצע גם מסחר במט"ח.

דוגמא למסחר CFD

הדרך הטובה ביותר להסביר מדוע כדאי לבצע מסחר באמצעות CFD   היא בעזרת דוגמא. נניח ולקוח או סוחר מסויים מעוניין לרכוש 500 מניות מחברה גדולה. הלקוח יכול לרכוש 5 חוזי הפרשים. במידה ומניות החברה יעלו ב1.5 אחוזים, ירוויח הלקוח 1500 דולר וכל זאת מבלי לרכוש את המנייה עצמה. כלומר הלקוח נהנה מהעלייה של המניה במבלי להחזיק בה בפועל. היתרון הבולט המסחר זה הוא שהלקוח אינו צריך לרכוש מניות כדי להרוויח כסף ולהנות מהרווחים.

BeTrader - מסחר בבורסה, תשקיע בעצמך!




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב