דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


הרכבת מגיעה הביתה (כמעט) 

מאת    [ 15/05/2012 ]

מילים במאמר: 406   [ נצפה 2284 פעמים ]

הרכבת מגיעה הביתה (כמעט)

 

טיפוח הגינה כבר מזמן הפך להיות אמנות של ממש, כשבשנים האחרונות החלו להוסיף לגינה מרכיבים עתיקים אשר בעבר היו בשימוש יומיומי וכיום נעשים אביזרים יוקרתיים לעיצוב הבית וטיפוחו. אדני רכבת הם המילה הבאה והמבטיחה בעיצוב חצר הגינה כשמדובר באדנים אשר לפני עשרות שנים שימשו כתושבות למסילות ברזל. כן, לא תאמינו, אבל מה שהיה בעבר חלק ממערכת התחבורה הארצית נמצא כיום ברבים מהבתים הפרטיים המנסים להחזיר ככל הנראה עטרה ליושנה.

אדני רכבת ? חיבור לטבע

המרכיב העיקרי אדני רכבת הוא העץ אשר במקרה זה מדובר באחד מסוגי העצים החזקים והעמידים ביותר המתאים עצמו מצוין לאקלים הים תיכוני הקיים בארץ. חיבורם של אדני רכבת לטבע נמצא כבר לפני מספר שנים כשבעלי בתים, אדריכלי גינות ובעלי מקצוע מצאו בהם נישה ייחודית ומעוצבת לגינה היכולה להפוך על חצר בית לגן אירועים מטופח ואסתטי. גדרות, טרסות, מעקים, נדנדות וגם שערים לבתים ? כן, באחרונה נמצא כי גם אביזרים אלו הפכו לחלק בלתי נפרד אדני רכבת כשהעץ מעטר אותם במלוא הדרו.

אדני רכבת ? והפעם מבטון

מרבית אדני רכבת עשויים מעץ, אך למי שמעוניין דווקא אדני רכבת מבטון, השוק מציע גם אותם. כיום ניתן למצוא אדני רכבת מבטון העשויים בצורה מתועשת על ידי יציקת בטון ותוך שימוש בטכנולוגיה מתקדמת ביותר. היתרון אדני רכבת מבטון הוא בכך שאינם דרושים בתחזוקה, קלים ליישום, עמידים לזמן ארוך וגם נקיים מחומרים מסרטנים. יתרון נוסף הטמון אדני רכבת העשויים מבטון הוא שניתן לקבלם במידות סטנדרטיות  הנדרשות בכל חצר בית או גינה. 

אדני רכבת ? תוצרת חו"ל    

את מרבית אדני רכבת מייבאים מחו"ל, בעיקר ממדינות אירופה אך גם ממדינות נוספות כדוגמת טקסס וארגנטינה, שם היו מונחות מסילות ברזל לאורך מאות ואלפי קילומטרים. עוד בטרם הם מגיעים ארצה, נספגים אדני הרכבת בחומרים כדוגמת שמן או ארסן, זאת למניעת ריקבון ופגיעה של מזיקי עץ שונים. את מלאכת הפירוק של אדני רכבת ממסילות הברזל עושים עובדים הנשכרים לפעולה זו, ולאחר מלאכה זו הכוללת את שימונם מועברים אדני רכבת לנמלים בדרך הארוכה לישראל. 

 

ניתן לבחור בסוגים רבים של אדני רכבת והמבחר הוא באמת גדול. הסוג הנפוץ ביותר הוא אדני העץ העשויים מבולי עץ  אורן שאנו מכירים מהשימוש ברצפת הדק או מבניית הפרגולות. חשוב לציין כי ישנה חשיבות רבה להתאמת סוג אדני הרכבת שאותו אתם מעוניינים להציב בגינה או בחצר שלכם לסוג הפרקטים או הדקים שאותם אתם מעוניינים להתקין בביתכם, הסיבה פשוטה מאוד, עיצוב הבית ? הכוונה היא שאנו ממליצים להתאים את הדק הפרגולה או אדני הרכבת כדי ליצור אחדות וכדי ליצור מצב ובו הכל חלק אחד ולא יתפסכנטע זר.

תודה רבה, כמיסה מחסן עצים כפר יעב"ץ




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב