דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


חושבים שטיפול מיני לא רלוונטי עבורכם? חישבו שנית 

מאת    [ 18/04/2012 ]

מילים במאמר: 455   [ נצפה 3719 פעמים ]

אנשים רבים מתביישים לדבר על נושאים הקשורים לסקס. לא פעם, קשר השתיקה גורם להם להמשיך ולסבול מבעיה שמציקה. בושה זו לא סיבה טובה לסבול.

לא חייבים לסבול מבעיה פיזיולוגית הקשורה לתפקוד המיני, כמו למשל חוסר זקפה, על מנת לפנות אל מטפל מיני. נהפוך הוא. תפקוד מיני תקין אינו מסתכם ביכולת הפיזית שלנו לקיים יחסי מין ולכן פניה אל מומחה סקסולוגיה יכולה לנבוע לא אחת בשל סיבות נפשיות.

זו לא הכמות, זו האיכות

החלוקה הסקסיסטית בין המינים גורסת כי גברים תמיד רוצים סקס ונשים אף פעם לא. אז הרשו לנו לתקן את החלוקה. ישנם גברים ונשים המעוניינים לקיים יותר יחסי מין מאשר גברים ונשים אחרים.

כל עוד קיימת הסכמה בין בני הזוג בכל הנוגע לתדירותם של יחסי המין, הכל נהדר. אך כאשר הדבר מוביל לחילוקי דעות בין השניים רצוי לא להתעלם מן הבעיה.

הודות לטיפול מתאים אצל מטפל מיני מוסמך תלמדו כיצד להגיע להבנה ותיאום לגבי כמות ותדירות קיום יחסי המין. תוכלו ללמוד כיצד ניתן לעודד הגברת חשק מיני, לעיתים באמצעות טיפול תרופתי ולעיתים באמצעות שיחות. דרך הטיפול תלויה כמובן בסיבות השונות המובילות לירידה בחשק המיני.

על ידי קבלת טיפול מקצועי תוכלו להבין מהי הסיבה המובילה לחוסר ההתאמה המינית בין בני הזוג, וכמובן לפתור אותה ולהשיב את הסדר על כנו.

לאן אתם ממהרים?

ומה לגבי משחק מקדים? האם הוא באמת מיועד רק לנשים? אולי תופתעו לשמוע כי גם גברים זקוקים לו.

חלק מן המין הגברי אפילו נהנה להשקיע בקיומו של המשחק המקדים. גם כאשר הם אלו אשר מענגים את האישה וגם כאשר היא זו שמענגת אותם.

גם במערכות יחסים בהן התקשורת בין בני הזוג היא טובה, יכול להיות קשה ומביך לשוחח על נושאים הקשורים ביחסי המין. תיווכו של המטפל המיני עוזרת לבני הזוג לחוש כי דבריהם הם ראויים ויש להם מקום. בנוסף, המטפל עוזר לבני הזוג לשמוע את הנאמר באור הנכון, שכן פעמים רבות הערות והצעות הקשורות לחדר המיטה נוטות להתקבל כביקורת או האשמה.

בין מציאות לדמיון

גם אנשים אשר אינם נמצאים בזוגיות פונים לטיפול מיני. במרבית המקרים הבעיה בגינה הם מגיעים לטיפול, כמו במקרה של הסובלים מבעיות כגון חרדת ביצוע, היא זו אשר מונעת מהם לחוות זוגיות.

לפעמים, החרדה נובעת מפגיעה המלווה אותנו מהעבר, דימוי עצמי נמוך וסיבות נוספות המפריעות לקיום קשר אינטימי. כניסה לקשר רק מגבירה את החרדה שמובילה לכישלון נוסף וכן הלאה. בעזרת הטיפול לומד המטופל להוריד את מפלס החרדה, דבר הבא לידי ביטוי במהרה גם ביכולת התפקוד שלו.

טיפול, וזה עובר

כפי שאתם רואים, אף אחת מן הבעיות המתוארות מעלה אינה משתייכת לקטגורית בעיות אין- אונות, וודאי שהן אינן נקשרות אך ורק למין הגברי.

בעיות בתפקוד המיני עלולות להופיע בכל שלב בחיים ובכל אחד מן המינים. הנקודה החיובית היא כי כל בעיה ניתנת לפתרון אם רק משכילים לפנות לטיפול. לא פעם, הטיפול המיני לא רק פותר את הבעיה ומאפשר את התפקוד התקין של חיי המין, אלא הוא אף תורם לשיפורם.

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב