דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


פולי קפה לוואצה 

מאת    [ 06/04/2012 ]

מילים במאמר: 408   [ נצפה 3522 פעמים ]

כל מי שמבין בקפה יודע שקפה משובח מתחיל קודם כל בסוג פולי הקפה. גידול הפולים והעברתם מארצות הגידול אל שאר העולם הוא אחד מן התחומים המרכזיים בתעשיית המזון, והחברות השונות מתחרות זו בזו בניסיון להגיע לאיכות הגבוהה ביותר של פולים. בקרב אותם מבינים ישנה הסכמה כי פולי קפה לוואצה נמצאים בראש הרשימה, ולא במקרה. תנאי הגידול והידע שמושקע בכל התהליך הם מהמתקדמים ביותר בענף הקפה.

חברת לוואצה המוכרת את הקפה המשובח שלה בעשרות מדינות ברחבי העולם, היא חברה משפחתית העוברת מדור לדור. מייסד החברה ומי שהחל בפיתוח התערובות המבוססות על פולי קפה לוואצה היה לואיג'י לוואצה. לואיג'י החל בניסיונותיו לאחר שלא היה מרוצה מטעם הקפה שאותו היה ניתן להשיג בזמנו. התוצאה הייתה מספר תערובות בסיסיות שמהוות עד היום מושא להערצה ולקנאה בתחום (ומסיבה זו המרשמים המקוריים שלהם שמורים מכל משמר).

מגוון של פולים

חברת לוואצה מוכרת מגוון של פולי קפה בנוסף לתערובות של פולים טחונים. פולי קפה לוואצה נבדלים זה מזה בהיבטים רבים כמו חוזק הקפה, הארומה הייחודית לכל זן, המרקם הנוצר לקפה ועוד. אך כל הפולים גדלים במטעים הטובים ביותר בעולם, תחת טיפול והשגחה ברמה הגבוהה ביותר. בכך מובטח כי הכמויות העצומות שמספקת לוואצה מדי יום ללקוחותיה ברחבי העולם הן תמיד מן האיכות המרבית שהפכה לסימן ההיכר של החברה.

מבין המבחר הגדול של פולי קפה לוואצה אפשר להזכיר לדוגמא את גרנד אספרסו, תערובת המתבססת על פולים קלויים ברמה גבוהה ומתאפיינת בארומה דומיננטית. לחובבי הקפה החזק מציעה לוואצה את תערובת סופר קרמה, ממנה ניתן להפיק קפה בטעם חמצמץ וחזק. תערובת אהובה אחרת של קפה לוואצה הינה גרנד רסטורציון המתקתקה, העשויה פולי ערביקה ורובוסטה. חלק מן התערובות הן אקסקלוסיביות ללוואצה, כגון לוואצה קלאב ועוד.

האיכות של לוואצה

אם בעבר היה קשה להשיג קפה איכותי בארץ, הרי שכיום ניתן לרכוש פולי קפה לוואצה במקומות רבים, החל מחנויות דרך בתי קפה ועד לרשת האינטרנט. על פי רוב ככל שקונים כמות גדולה יותר כך היחס בין המחיר למשקל טוב יותר, ולכן בדרך כלל כדאי לקנות כמות גדולה. מקרה מיוחד הוא כשרוצים להתנסות בסוג חדש של פולי קפה שעוד לא טעמנו, ואז מומלץ בפעם הראשונה לקנות את הכמויות הקטנות ולהחליט לאחר מכן על הכמות בקניה הבאה.

ולסיום כדאי להזכיר כי הדרך הטובה ביותר ליהנות בצורה המקסימלית מהאיכות המפורסמת של פולי קפה לוואצה היא כמובן באמצעות אחד מן הדגמים הרבים של מכונות הקפה שמציעה החברה. השילוב בין קלות ההפעלה והנוחות של המכונה יחד עם הרמה הגבוהה של פולי הקפה המצוינים הופכים את חוויית השתייה כולה, כולל תהליך ההכנה עצמו, לחוויה איכותית ומהנה עבור כל אחד.

 

פולי קפה לוואצהדסדסדסדס




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב