דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


איך לזהות את נקודת הסיום של מערכת יחסים- מבט קוסמי 

מאת    [ 28/02/2012 ]

מילים במאמר: 1110   [ נצפה 3108 פעמים ]

זיהוי נקודת ההשלמה של מערכת יחסים ממבט-על רוחני

לפני שבועיים דיברנו כאן בבלוג על 3 רמות של תודעה, 3 קווים בבריאה: ימין-זכרי, שמאל-נקבי ואמצע-מוביל ומאוזן. היום אנו נפתח יותר את הזכר והנקבה במערכות יחסים.

עם כניסת עידן האדמה (ברמת העידנים מדובר בתת-עידן אדמה של אדמה) בשלב האחרון שלו מעט לאחר אירוע יציאת מצרים המדובר בכתובים שלכם (הצביר היהודי) החומר החל יותר לקבל ממד של נראות של D3 – אורך, רוחב ועומק והגופים של בני אנוש החלו לקבל את צורתם החומרית הנראית. דיברנו כאן רבות על 4 היסודות המרכיבים את הבריאה (אש-מים-אוויר-אדמה), היסוד הרביעי החל להתמזג עם 3 היסודות האחרים והמסקנות של אותם ניסויים בערבוב של היסודות הגיעו למחשבת הבריאה המרכזית לצורך הבנת והתפתחות הבריאה הנוכחית. נושא זה נלמד בתודעת העל יותר לעומק.

אחד מהניסויים המרכזיים של הבריאה הנוכחית מתממש לו ברמה של אינטראקציה בין רמת התדר המשפיע והנותן (להלן: "זכר") לבין רמת התדר המקבל-מכיל (להלן: "נקבה").

דיברנו על יסודות וכל צד מבטא אצלו יסודות מובילים ודומיננטיים. 

 הזכר מבטא עצמו דרך התדרים אשר ביסודות האש (יוזמה, יצירתיות, לוחמנות, דחף חזק) והאדמה (יציבות, ביטחון חומרי, הישגיות, תאווה חומרית, ביצוע, מסגרות, חוסר גמישות וכו').

הנקבה מבטאת את עצמה דרך התדרים אשר ביסודות המים (עולם הרגשות והתחושות הרגשיות)  והאוויר (מחשבות, הבנות, תחושות, צורך לדבר ולשוחח על-מנת לספק ריגושים ולהחליף רגשות ותחושות בין הצדדים וכיו"ב).

  לגבר וגם לאישה יש ייעוד אישי עימו הם באו לחוויה על-פני פרק זמן של כמה עשרות שנים, ויש מספר תתי-ייעודים אשר הם מצריכים השלמות אשר באות כתוצאה מהתחברות עם נשמות אחרות שחלקן יהיו במערכות יחסים משפחתיים, עבודה וכמובן זוגיות.  באינטראקציה בין המינים נוצרות החלפת תדרים, תוצרים ומסקנות המגיעות למחשבת הבריאה המרכזית והיא בוחנת ועושה בתוצרים אלו שימוש לצורך התפתחות וגם למידה על שדות החושך (פרטים נוספים, הקליקו כאן).

 

כעת ניכנס יותר לעובי הקורה של עולם הזוגיות ברמה המטאפיסית...

 

זוגיות טובה מהי?

זו זוגיות שבה הצדדים מבינים את ייעודם הפרטני והמשותף. הצדדים שומרים על עצמאות מחשבתית.  

כל צד מתפתח בהתאם לחזונו וייעודו ובה בעת מוכן לקבל ולתרום הפרייה הדדית, תמיכה, ביקורת בונה, שיתוף פעולה מהצד השני למערכת הזוגית.

הצדדים לא נגררים לעולם הרגשות הנמוכים המסיטים אותם מהדרך בה הנשמה שלהם צועדת. אם הם נגררים כטיבעו של אדם הם יודעים לזהות את נקודת הכשל והסטייה ולשוב חזרה לשביל האבנים הצהובות, תוך למידת השיעור הרלוונטי מאותו קושי שצץ במהלך הדרך.  במהלך הדרך המשותפת היקום יציב סימנים שונים על-מנת לאותת על חשיבות או סטייה מהדרך.

ולא פחות חשוב: כאשר זה נגמר, להבין ולהפנים ולדעת לחתוך ולהסיק מסקנות להמשך המסע!

אחת מנקודות המפתח שמדירות שינה מעיניי גברים ונשים בעולם נוגעת דווקא באופן אירוני, ברגע הסיום של מערכת יחסים זוגית.     הם רוצים להבין ולדעת מתי זה באמת ,ובאופן סופי, זה נגמר. רוצים?

את ההחלטות אנו לרוב מבצעים דרך ההיגיון או הרגשות שלנו. לא תמיד יש תיאום וסנכרון בין שניהם בנושאי זוגיות וכאשר מנסים להשיג את אותו רגע של סנכרון מגלים שזו עבודה קשה, קשה מדי.

כאן המקום להכיר שחקן חדש-ישן בזירה. שחקן שבו מעטים עושים בו שימוש נאות בחיים בכלל ובמערכות יחסים בפרט: Your Higher Self. האני הגבוה שלכם, מהות נשמתכם. שחקן זה אינו מוטרד ממה שהחלקים הנמוכים שלכם חווים כאן ואינו מושפע מרגש נמוך, קשיים ושאר מרעין בישין. השחקן הזה מחובר ישירות לרשימה שלכם, הוא מהות הרשימה שלכם עליה חתמתם טרם נולדתם להוריכם. השחקן הזה מדבר איתכם ,בין שאר האמצעים, על ידי מה שאתם מכנים "אינטואיציה".

שימוש ב-3 הפרמטרים האלו ייתנו לכם את התמונה המטאפיסית לגבי המצב מערכת היחסים בה אתם נתונים. החוש העיקרי בו אתם חייבים לעשות בו שימוש הוא הקשבה על-ידי האוזן הפנימית שלכם. שלושת הפרמטרים הם: הרגש הגבוה, ההיגיון והאני הגבוה שלכם.  דמיינו לכם את הזכר והנקבה כמעגלים המסתובבים זה כלפי זה, כל אחד במהירות שונה ובתדר שונה כאשר מתנהלת ביניהם אינטראקציה מסויימת. כאשר מגיע שלב ובו יש התאמה במהירות הסיבוב של המעגלים ובתדר יש כאן נקודת השלמה מלאה. מחשבת הבריאה כבר לא מקבלת תוצרים חדשים מהמערכת המשותפת הזו. ברמה הרוחנית, זהו הרגע של ההשלמה וההחלטה האם לסיים ולהמשיך הלאה או להישאר למרות זאת בקשר. ההחלטה להישאר צריכה להיות כל עוד אותה מערכת לא מעכבת או פוגעת בך, בדרך ליעדים שלך!

מצבי א-סנכרון בין 3 הפרמטרים (מצבי קונפליקט)

אתם קרוב לוודאי מכירים מצב בו הלב רוצה להישאר ולחוות אך ההיגיון אומר שזה כבר סוף הדרך, או שאתה כבר פוגע בעצמך אז הנשמה נשארת ניטראלית ושותקת. אתה לא מקבל שום מסר. למה ?

הסבר אפשרי לתופעה אתאר כאן כסיפור שקרה (השמות אינם בדויים):

[ דוגמה לחוסר תיאום ]

דניאל הכיר את שרה והם בקשר כבר 3 שנים רצופות. דניאל החל בחודשים האחרונים לקבל הבנות מקול ההיגיון שלו ששרה כבר לא מבטאת כלפיו רגשות כלשהם ביחידות ובסיטואציות משפחתיות כבעבר. הרגשות שלו עדיין כלפיה עדיין קיימים והם גוברים על קול ההיגיון שלו. דניאל לא מצליח לזהות סימנים הנשלחים אליו מהיקום בדמות: שיחות עם חבריו, מצבים בעלי מהות דומה בכלי תקשורת שונים שהוא חווה בתכיפות גדולה יותר וכו'.

מה קורה עם "האני הגבוה" של דניאל במקרה זה?  ובכן, נשמת האם של דניאל החליטה על נוהל של "חדל קשקשת ברשת" על-מנת לתת לדניאל לחוות פגיעה רגשית וסיום בעל כורחו מאחר ויש לו תיקון חשוב לחוות ושיעור ללמוד. "האני הגבוה" של דניאל נמצא למעשה מעל לממד הזמן בו אנו חווים כאן ולכן הוא רואה נשמה אחרת בדמות נקבה שאמורה להיכנס לחייו של דניאל. היא יותר קרה רגשית, עניינית ופרקטית ודניאל צריך להגיע מוכן למערכת היחסים הבאה שלו.

 

[ דוגמה לתיאום מלא ]

זה מצב בו דניאל מבין ברמת ההיגיון שהגיע הזמן לסיים את המערכת הנוכחית ולהמשיך הלאה שכן אף אחד לא תורם לצד האחר יותר.  ברמת הרגש דניאל מרגיש אדישות ונוחות נסחבת. המערכת מאוזנת וללא "פיקים" או לחילופין "נפילות" כלשהן.

האני הגבוה של דניאל משדר לו השלמה ומיצוי, בין היתר בדמות אחרים שבאים אליו. דניאל מפותח ברמת מודעות אישית ורוחנית מבין מיד את המצב לאשורו ומבין שעליו לקבל החלטה. דניאל מחובר לאינטואיציה שלו שעליה הוא סומך לאורך השנים והפעם הוא מצליח לקבל תמונה מציאותית ללא ניסיון לצבוע בצבעים ורודים או קודרים מדי.

למחרת בבוקר, יושב דניאל עם שרה לשיחה ובה הם מחליטים שזה הרגע הנכון לשניהם להמשיך הלאה כל אחד למסלול אחר ומפרקים את החבילה. כעבור 6 חודשים דניאל פוגש את נטלי בעת טיול להולנד. הפעם דניאל מוכן לקשר הזה רגשית, מנטאלית ורוחנית.

 

סיכום שהוא התחלה

"הקשבה" היא מילת המפתח כאן. הקשבה פנימית היא קשה יותר מהקשבה חיצונית מאחר וזה מצריך שקט, מיקוד וריכוז לפרק זמן ארוך. הקשבה לתובנות פנימיות, למסרים דרך חלומות, לרגשות של אהבה וחמלה ואמון בנשמת האם שתוליך אתכם בדרך הנכונה ביותר עבורכם, מאחר ולה יש GPS שלכם אין. שימו לב: אל תצפו להנחיה, הוראה או פקודה מאחר ויש כאן התערבות בבחירה החופשית בבריאה. צפו לתחושה, הבזקי תמונה או מילים, זיכרונות שעולים מהעבר וכו'. הבחירה תמיד תהיה אך ורק שלך!!!

 

רוצים לקרוא עוד?

כנסו עכשיו לבלוג החדש שלי Awakening Into Your Higher Self

כנסו גם לאתר הבית החדש שלי - שרון לב-ארי

Sharon Lev Ari - Spiritual Mentoring


שרון לב-ארי


מתקשר, מנטור, מטפל ומנחה קבוצות




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב