דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


בניית אתרים - הכול ובזול 

מאת    [ 22/02/2012 ]

מילים במאמר: 428   [ נצפה 1684 פעמים ]

חברה לבניית אתרים עשויה להיות הגורם שימנף את העסק שלכם ויזניק אותו לגבהים חדשים. אתר מהווה כרטיס ביקור של העסק. חלון הראווה שלו. אם כל מבוקשכם הוא לבנות אתר תדמיתי – תוכלו לשכור שירות של בניית אתרים בזול. חשוב לציין, כי גם אתר זול עשוי לכלול את כל המידע הרלוונטי שגולשים בכלל ולקוחות בפרט עשויים להיזקק לו על אודות העסק שלכם.
מאחר שאתר אינטרנט הוא מכשיר שיווקי רב עצמה והיחס של עלות-תועלת לא רק מצדיק את בנייתו אלא אף מחייב אותה,כפי שבנייתו מתחייבת מהעובדה הפשוטה כי היעדרותכם מהרשת כמוה כאי-קיומכם, מומלץ לפנות אל חברה לבניית אתרים המסוגלת לבנות עבורכם אתר עשיר בתכנים, מעוצב כראוי, לרבות מנגנון לסליקת כרטיסי אשראי, ואפשרות ליצירת קשר מהירה.
תהליך בניית אתרים לא אמור להימשך זמן רב. בשיתוף פעולה אתכם, המנחים את אנשי המקצוע על אודות הצרכים, הרצונות וציפיותיכם, יבנה עבורכם אתר שיחשוף אתכם בפני ציבור גדול של גולשים, במטרה להניע כמה שיותר מהם להיהפך ללקוחותיכם.

שניות גורליות, קריטיות:


גם ואולי בעיקר כאשר מגדירים ציפיות למי שמתכננים עבורכם בניית אתרים בזול חשוב להבין, כי משך הזמן שעומד לרשותכם, כבעלי האתר, לעורר בגולשים עניין וסקרנות הוא שניות אחדות בלבד. אם האתר לא נותן לגולשים סיבה מספיקה להישאר ולהמשיך לגלוש בו הם יקליקו ויזפזפו לאתרים אחרים, ייתכן כי את חלק הארי מהם הפסדתם לתמיד.

הרשת רוויה אתרים, ולכן כאשר אתם מתכננים פנייה אל חברה לבניית אתרים ומתעניינים בנושא בניית אתרים בזול כדאי שתיקחו בחשבון כי אתם אמורים לבלוט, להיבדל, להיחשף לעיני הגולשים כמי שיש לכם שירות או מוצר ייחודיים להציע להם, משהו שאותו יוכלו לקבל רק אצלכם.

בניית אתרים בהתוויית ההכרח להיבדל מאתרים אחרים מעמידה אתגר מקצועי גדול בפני בוני האתר. גם בניית אתרים בזול היא מלאכה הכרוכה בחשיבה, בתכנון ובעבודה ממוקדת. בפנייתכם אל חברה העוסקת בתחום בניית אתרים עליכם להגדיר היטב ובאופן ברור לא רק את הצרכים והשאיפות אלא גם ובעיקר את יכולתכם לתפעול האתר.

ניהול התוכן:


מערכת לניהול תוכן יכולה להינתן לכם בידיעה מוסכמת כי מי שינהלו אותו יהיו אתם, הלקוח. האם יש לכם יכולת או זמן או רצון לעסוק בכך? חברה המציעה את שירותי בניית אתרים יכולה להציע לכם סל שירותים מודולארי, אשר אחד השירותים המוצעים בו יהיה שליטתה על מערכת ניהול תוכנכם. היתרון והחיסרון בכך שלובים זה בזה: היתרון הוא בשליטה הטכנית החשובה וביכולת לנהל את האתר באופן שוטף – לתחזק אותו, להעשירו במידע, לשדרגו ובקיצור: לקיים אותו כאתר פעיל, דינאמי, אטרקטיבי. החיסרון הוא בהפקעת היכולת שלכם לנהל אותו באופן עצמאי ובלתי תלוי בזמינותו של גורם חיצוני. לשיקולכם.

*אין לראות במאמר זה המלצה או מידע מקצועי .







מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב