דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


האם באמת ניתן לעשות כסף מסטטוסים לפייסבוק? 

מאת    [ 16/02/2012 ]

מילים במאמר: 638   [ נצפה 1944 פעמים ]

בטח יצא לכל אחד ואחת מכם לשמוע על הרבה מאד חבר'ה שמשתמשים בפייסבוק על מנת להרוויח כספים, אתם שואלים את עצמכם האם נכון הדבר כי קיים רווחים בפייסבוק? אם כך התשובה הינה בעצם: בהחלט שכן. במקום שישנה תנועה - ישנו גם כסף... ובפייסבוק יש תנועה אינסופית. לאחרונה פייסבוק הינו אתר האינטרנט הנצפה מאד הרבה ועם מספר שעות הגלישה הרבות ביותר בעולם המערבי (ואף במדינתנו)- רובם של האנשים משאירים את הפייסבוק דולק כמעט כל הלילה... הישראלים מעבירים את הזמן באופן ממוצע 2 שעות ביום אתר הפייסבוק, דבר זה אולי נשמע לא הרבה, אך זה זמן נדיר בהתחשב באתר יחיד... כיצד ניתן להרוויח מסטטוסים לפייסבוק?   כסף, סטטוסים ופייסבוק - הולך יחד?   אני בהחלט מעודד אנשים רבים להיעזר בדימיון וכן ביצירתיות בשביל לתחוב כסף לארנק, אך לא תמיד לכל אחד ישנם רעיונות, בעיקר שמדובר ברשתות החברתיות ופייסבוק.  אני בהחלט אתן לכולכם כמה הצעות מועילים, עניינים שכבר התרחשו ונעשו בפייסבוק:  


    • האם יש לכם רשימת חברים עצומה? כדאי לכם לגשת לעסקים קטנים והמליצו לעסקים אלו לעשות פרסום של סטטוסים לפייסבוק עם מסר שיווקי שהם בוחרים תמורת תשלום... עניין זה בהחלט יכול לעבוד. בשנה שחלפה אורלי פיטוסי, בחורה צעירה בגיל 24 שהיתה אצלה רשימה ענקית של 4500 חברים מצויינים אשר מתעסקים בכל נושא ההרזייה והורדה במשקל (כן- אורלי בחרה אותם אחד לאחד בכדי שיהיו מתאימים לעניין ההרזיה וההורדה במשקל הגוף). לאחר מכן היא פנתה לחברות שהינן חדשות העוסקות בהרזיה והורדה במשקל הגוף - אמרה על כך שיש לה רשימה אדירה של קליינטים פוטנציאליים – שכנראה – הם מתעניינים בירידה במשקל ... אורלי קיבלה המון הצעות בשביל פרסום בסטטוסים לפייסבוק. שימו לב שאפילו אם אין לכולם רשימה של חברים ספייציפית בתחום כלשהו, אך יש ברשותכם אנשים בעלי רמה תוכלו להציע שירותים של מכירת סטטוסים לכל מיני חברות לא גדולות שהן צריכות את הפירסום הזה... ותופתעו לגלות כמה הן יהיו מוכנות לשלם לנו- נשמע נפלא? דבר זה באמת מעורר התפעלות.. אך יש שיטות הרבה יותר שוות.

    • הקמת דף אוהדים או לחילופין קבוצה בתחום זה או אחר בעל ביקוש- הבאת גולשים בפוטנציאל - ואז מכירת סטטוסים לפייסבוק מצוייה בתוך דף האוהדים או הקבוצה. אני בהחלט מסוגל להעיד באופן אישי שאני מקיים את זה... הרעיון הינו למיין אנשים פוטנציאליים  בנושא זה או אחר, לגרום להם להקיש Like (שזה כבר נושא שונה ולא מעט גדול), לגרום לאנשים אלו לגלות עניין בנושא או במוצר, ואז לתת להם הצעות  של אותם עסקים קשורים. תתפלאו לשמוע כמה זה פשוט וכמה מאד קל.

 


    • הקמת דף מעריצים או גם קבוצה לעסק דבר הקיים- לעסקים קטנים ובינוניים אין אחר הידע הזה ברוב המקרים, הם ככל הנראה אינם מבינים מה זה פייסבוק, איך למתג אותם באתר הפייסבוק, כיצד להביא אנשים ע"י סטטוסים לפייסבוק ודף מעריצים, אבל יש להם את הכסף ואת שאיפה ליישם זאת! כמעט כל מי שהוא בעל עסק לא גדול שתאמר לו – פייסבוק – הוא יבין שזה אומר פרסום מושקע (לפייסבוק יש שם די מוצלח בעולם העסקים..) ואין ספק שהוא ירצה לפרסם  את אותו העסק שלו. אפשר לעצב לאותם עסקים קבוצות, דפי מעריצים פרטיים, אני בהחלט מסוגל להעיד על עצמי שלקח לי כמה חודשים להיות מנוסה בעניין זה... כיום הנני בונה לעשרות עסקים דפי מעריצים- בכמות גדולה של כסף...

 


    • יעוץ פייסבוק-  ללא כל ספק אפשרי לתת יעוץ לחברות שונות ועסקים איך לשווק את עצמם בפייסבוק, איך למתג, לפרסם ולהביא יותר לקוחות לעסק שלהם.. תתפלאו לשמוע אך חברות מאד רוצים להיכנס לאינטרנט, במיוחד לרשתות החברתיות, בשנים האחרונות קיימת אימרה מוכרת האומרת: "מי שלא שם – לא קיים" בהתחלה דובר אודות האינטרנט באופן כללי כיום יודעים כי האימרה התקדמה ועכשיו היא מדברת יותר בנושא המדיה החברתית... פייסבוק,יוטיוב, טוויטר,בלוגים, רשתות חברתיות שונות.
  לסיכומו של עניין:   בפייסבוק קיים כסף גדול, אבל יש צורך לנהוג בחוכמה ולדעת איך להשיג אותו, אין שום צל של ספק כי השיווק בפייסבוק זה העניין הבא בעולם השיווק ברשת האינטרנט, עדיף שתתחילו לרכוש ידע עליו כי הדבר שאני מכיר זה פשוט להיט....

מוטי חן הוא יזם אינטרנט צעיר ומוכשר שעוסק בתחום כבר מס' שנים  הוא הבעלים של האתר סטטוסים לפייסבוק שמאגד בתוכו מגוון רחב של סטטוסים בקטגוריות שונות, וכן תמונות מצחיקות לפייסבוק,משפטים חכמים, משפטי אהבה לפייסבוק ועוד... וכן של האתר סרטים מומלצים העוסק בתקצירים ביקורות וטריילרים לסרטים המובחרים!




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב