דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


בורסה, מניות, שוק ההון זה סינית בשבילך ? 

מאת    [ 13/02/2012 ]

מילים במאמר: 362   [ נצפה 3188 פעמים ]

בשנים האחרונות העולם כולו מטלטל בכל הנוגע לכלכלה, ארה"ב נתונה במשבר שרק הולך ומחריף, נשיא ארה"ב ברק אובמה קיבל מדינה חבוטה מלבד בעיותיה במדיניות, אירופה בימים אלה עוברת את אחד המשברים הגדולים שידעה היבשת הותיקה, ראש ממשלת איטליה ברלוסקוני התפטר באילוץ, ראש ממשלת יוון נס על נפשו מתפקידו, אם כן מה קורה בכלכלה העולמית - מה באמת אנחנו האזרחים מבינים ויודעים על תנודות, ספקולציות, מטבעות זרים והיחס שלהם, צמדי מטבעות ומיני מושגים נפוצים בכלכלה מאוד בסיסית ?

חשוב ולדעתי על כל אחד מאיתנו האחריות ברגעים אלו שכלכלת העולם נתונה במצב לא ברור, לנסות להבין את מהות המצב, לנסות להתחבר ולהשפיע בתחום המדובר שמעסיק מיליוני בני אדם מידיי יום ביומו, אני כרגע לא מדבר על סחר ברמות הגבוהות או הבנה וידע שכרגע שמור לוותיקים ולמנוסים, גם זה יגיע עם  הזמן .

האחריות שאני מדבר עליה היא  באמצעות קורס שוק ההון, ישנם דרכים רבות להגיע לרמה מסוימת של הבנה את תחום שוק ההון, מכללות פרטיות,למידה עצמית או מאמן אישי, אנחנו ממליצים על לימודי שוק ההון במכללה שבה הינך לומד בקבוצה, קורס קצר ואפקטיבי בו הינכם מבינים ביחד עם מספר תלמידים בכיתה את הנלמד ובכך חולקים ידע משותף וחוסכים כמובן עלויות גבוהות של מאמן אישי, בקורסים בהם תלמדו על שוק ההון המרצים הינם בעלי נסיון מעשי וכך גם אתם תעברו לימוד מעשי עם פתיחת חשבון למסחר ותסחרו אונליין .

אין צורך להגיע עם ניסיון מוקדם או ידע כלשהו בתחום, התלמידים הטובים ביותר מגיעים עם רצון טוב ונכונות, שאר הדברים יגיעו לבדם . 

בשנים האחרונות חלה עלייה כללית של אחריות פיננסית ויותר אנשים נעזרים בדרכים שונות על מנת לפתח יותר הכנסה עבור ביתם, לעומת זאת הפערים רק הולכים וגדלים בעולם בו עשירים הופכים את שאירתם למנתם העיקרית של אחרים, על כן חשוב שכל אחד ואחת יבינו כיום כיצד פועל השוק אולי החשוב ביותר בתוכו יושב הכסף הגדול של כולנו, קרנות הפנסיה, המשכורות העתידיות שלנו, ביטוחים ועוד מיני דרכים שונות שם אנו דואגים לשים כספינו למבטחים . 

 בשוק ההון ישנם נושאים רבים ושונים אותם יש עלינו ללמוד, מסחר במטבעות חוץ, מסחר במניות, כיצד לפעול בשווקים הפיננסיים השונים וכל זאת על מנת בסופו של תהליך לייצר הכנסה נוספת לטובת מחייה עדיפה עבורנו, ללא ידע או הכשרה מוקדמים כל אחד יכול להגיע לכך .

 

מכללת שיא ברוקר - מכללת בוטיק המתמחה בלימודי שוק ההון קריית עתידים תל אביב,  משרד - 0732487000 אתר אינטרנט - www.cbroker.co.il




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב