דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


נירוסטה ולמי היא מתאימה 

מאת    [ 06/02/2012 ]

מילים במאמר: 368   [ נצפה 2813 פעמים ]

כידוע לנו, לפלדת אל חלד שימושים רבים ומגוונים, אחד השימושים הנפוצים של נירוסטה הוא השימוש בו במטבח - סירים, מחבטות, כיורים, ואף מטבחים שלמים. אך למי בכלל מומלץ לרכוש מוצרים העשויים מסגסוגת זו?

כאשר אנו בוחרים במשטח עבודה למטבח החומר הראשון שאנו חושבים עליו הוא שיש אבן קיסר. ואכן זהו חומר עמיד, יפה ולא יקר במיוחד. אך יש גם ברירה אחרת - נירוסטה.

משטח עבודה למטבח עשוי נירוסטה מתאים לאנשים פרקטיים, לא סתם במסעדות ובחדרי אוכל כמעט תמיד תמצאו משטחי עבודה מנירוסטה וזה בגלל היעילות שלהם. יתרונותיו של משטח עבודה שכזה הם רבים- קל מאוד לנקות אותו, מספיק להעביר סמרטוט - והמשטח נקי - אין צורך להשתמש בחומרי ניקוי מיוחדים ויקרים. חיידקים ושאריות מזון לא יכולים להצטבר בסדקים של המשטח, למה? כי נירוסטה הוא חומר חלק. ניתן להניח על המשטח סירים חמים ואף רותחים מבלי שאלה יפגעו בו ולו קצת. הוא מתייבש מהר ולא מחליד. מה שעוד יותר טוב במשטח עבודה שכזה הוא שאפשר לרדד עליו בצק בקלות או לחתוך עליו. אם אתם מחליפים מטבח ניתן לבחור גם בכיור מנירוסטה וארונות מנירוסטה אל אף העובדה שמבחינת העיצוב זה יהיה פחות נעים לעין. מראה של מטבח כולו עשוי נירוסטה יכול להיות שלם והרמוני אך מצד שני יכול להראות קר ותעשייתי.

אפשר לשלב גם חיפוי קיר מנירוסטה שמעל משטח העבודה זה יתן מראה אחיד למטבח שלכם.הבעיה הנוספת בניסרוסטה הוא ששאריות שמן או טביעות אצבע נראות עליו בבירור. אך סוגיה זו ניתנת לפתרון בקלות- כמו שכבר אמרנו מספיק להעביר סמרטוט והמשטח נוצץ כמו חדש.

בבחירת מטבח ניתן לשלב יעילות עם עיצוב. למשל בחירת משטח עבודה עשוי נירוסטה ואורונות עץ יתן למטבח מראה בייתי וישלב מראה צעיר ופרקטי באותו הזמן.

ואם כבר עסקינו במטבח, מה עם מוצרי חשמל?
במטבח שכולו או חלקו עשוי נירוסטה- מוצרי חשמל העשויים מחומר זה משתלבים יפה מאוד בתמונה- קומקום,טוסטר,תנור,מקרר הם רק חלק קטן משלל האפשרויות העומדות בפניכם. על מנת לשלב חומרים אחרים במטבח כגון ארונות עץ ועדיין להשאיר את המראה המודרני, ניתן להשתמש בידיות נירוסטה לארונות ואביזרים דקורטיביים אחרים שייתנו למטבח את המראה הרצוי- לפי טעמכם האישי כמובן.

שורה תחתונה - נירוסטה הוא חומר מצוין לשילוב אינטנסיבי במטבח שלכם החל מסכו"ם ועד למטבח שלפ עשוי נירוסטה. מי שיעילות ומראה מודרני חשובים לו - יבחר לשלב נירוסטה בחלק נרחב מהמטבח.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב