דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


עבודה כאופר בחול - האם זה באמת ריווחי? 

מאת    [ 26/01/2012 ]

מילים במאמר: 436   [ נצפה 5483 פעמים ]

200 - 250 דולר לשבוע   1050 - 850 דולר לחודש עבור שכר אופר?  זה מה שאתה מקבל תשלום בעבודה כאופר באמריקה. השכר הוא לא גבוה  אבל זה לא כל כך רע.

עוד סיפור של אופרית שעבדה עם אופר אין אמריקה:

עבדתי בקליפורניה שנה. בזכות הלימודים שמגיעים לי בתוכנית קבלתי תעודת סטודנט וניצלתי אותה עד הסוף...תעודת סטודנט מעניקה בארצות הברית הנחה בכול מקום – בכרטיסי טיסה, במוזיאונים (כמובן), להצגות, לסרטים ואפילו יש מקומות שנותנים הנחה בקניות ואוכל.

בניתי לי תוכנית. מעצם היותי אופר של משפחה אמריקאית, במהלך כול השבוע אכלתי בבית המשפחה וממש לא הוצאתי כסף. כול סוף שבוע לא עבדתי ואני והחברות שלי תכננו או יציאה רצינית או טיול. יציאה זאת הייתה יציאה למועדון עד אור הבוקר ואחר כך הולכים לישון קצת והולכים למסעדה כולם ביחד לברנש. באם תיכננו טיול הינו יוצאים עם אחד הרכבים ביום שישי אחה"צ לדרך, נוסעים כמה שהצלחנו. נכנסים למלון דרכים זול (50 דולר ל 4 בנות), וממשיכים מוקדם בבוקר. מטיילים יומיים וביום ראשון בלילה חוזרים מאוחר. כך טיילתי בכול קליפורניה, 15 פעמים בוגאס, מקסיקו, וושינגטון, למדתי לעשות סקי (אני ממש ממש טובה!) .

 

בטיול הגדול של השבועיים – מגיע לאופר שבועיים חופש – נסעתי עם חברה שהגיע מהארץ לטיול ענק לחוף המזרחי. איך כניתי כרטיס – במשך חודשיים חיפשתי דיל ובסוף מצאתי רשת סופרמרקטים באזור שנתנה קופון לטיסה לניו יורק ב 99$ למי שקונה מעל סכום לא גבוה בחודש. מיד עברתי לעשות את כול הקניות לבית שם (חלק מהתפקיד הכי כייפי שלי- לעשות קניות לבית – זה גם ענה לי על יצר הקניות שיש לי כי כול יום קניתי בסופר מצרכים לבית , ועוד קצת) בקיצור הטיול לניו יורק עלה לי 800$ - ממש ממש זול וזה כולל מסעדות, בתי מלון, הופעות ועוד ועוד.

הופעות

במהלך השנה הייתי ב 11 הופעות מטורפות – באם הייתי בארץ הייתי צריכה לחכות 10 שנים עד שכול הלהקות האלה היו מגיעות וכן תוך שנה כיסיתי את כולם.

קניות

קניות בארה"ב זה מדע שלומדים אותו. אף אחד כאן לא קונה במחיר מלא. מחיר מלא משלמים רק תיירים שחייבים לקנות היום כי מחר הם כבר יהיו במקום אחר. בארצות הברית קונים רק במכירות. היום יש מכירה של סדינים ןמחר תהיה מכירה של חולצות. מחכים שבוע למכירה של החולצות ועוד חודש למכירה הגדולה של הנעליים ואז המחיר יורד ב 80%, אמיתי לחלוטין! בנוסף אוספים קופונים מהעיתון ושומרים ליום צרה.

 

ולכן 850$ לחודש, כאשר אין לך הוצאות על מחיה זה המון כסף במיוחד לי שהשתחררתי שבוע לפני הטיסה. באם אין צורך לשלם בעבור מגורים , כלכלה, רכב, לימודים אז הכסף שווה הרבה יותר.

 

רוצים לשמוע על עוד סיפורי אופריות? רוצים לדעת עוד פרטים?

כנסו לאתר אופר אין אמריקה

אופר אין אמריקה ישראל היא סניף של החברה הגדולה בעולם בתחום האופר  שפועלת מאז 1986 ומביאה לארצות הברית מאות אלפי צעירים מכל העולם. עבודה חוקית בארה"ב זה אופר אין אמריקה. 


אופר אין אמריקה- השנה הטובה בחייך...



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב