דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


בעיות קשב וריכוז והטיפול בהן 

מאת    [ 06/01/2012 ]

מילים במאמר: 353   [ נצפה 1864 פעמים ]

התופעות האחרונות של בעיות קשב וריכוז בקרב כלל האוכלוסיה הרחבה רק הולכת וגדלה. אולי בגלל שהרבה אנשים מעוניינים בלקטלג אותם כבעלי בעיות קשב וריכוז. הרי בכיתה של סטודנטים ממוצעת 95 אחוז מהתלמידים בכיתה הם בעלי הקלות מסויימות עד שחבריהם ללא ההקלות מבצעים איבחון בכדי לא להראות הם החריגים וכמובן שתופעה זו אינה תגלית חדשה.

אם זאת, ישנם הרבה אנשים סובלים מתופעה זו של בעיות קשב וריכוז בצורה משמעותית.  וככול שכמות האוכלוסייה הסובלת מתופעה זו גדלה כך גדלה תעשיית התרופות והטפלת בתופעה זו. רצוי לדעת שרוב האנשים שהולכים לרופאים בקופות החולים במטרה לטפל  בתופעה זו יקבלו תרופה אשר מצד אחד גורמת לפתרון הבעיות הללו ומצד שני בעלת השפעות כימיות קשות.

הילדים שמקבלים תרופות המטפלות בבעיות קשב וריכוז ממש מסכנים רצוי שתדעו שברוב המקרים התרופות הללו הם מדכאות תאבון.  חוץ מכך הם מדכאות את נילדים באופן כללי וגורמות להם להתרכז רק בדבר אחד. הילדים נמצאים בהרגשה לא טובה בכלל ולחלק מהם התרופות הכימיות הללו אשר מטפלות בבעיות קשב וריכוז גורמות לכאבי בטן ועוד.

למה להשתמש בכימיה כשמדובר בבעיות קשב וריכוז?

הרבה אנשים לא מודעים להשפעות הרעות הנלוות עם לקיחת תרופות לבעיות קשב וריכוז. דבר ראשון הילד ואפילו המבוגר מקוטלגים כ"בעיתיים" . הרבה אנשים לא יודו בכך שאנשים שנוטלים תרופות לבעיות קשב וריכוז מקוטלגים כבעייתים אך זו היא אמת.

תארו לכם ילד שסובל מבעות קשב וריכוז, לוקחים אותו לרופא ללא ספק זה נראה כמו חולי, מחלה. אותו הילד מבחינה פסיכולוגית יתייחס אל עצמו כבעייתי ותמיד יתרץ כל מיני הסתבכויות שלו בבעיות קשב וריכוז שיש לו.

הרבה אנשים ובעיקר הורים לא יודעים שאפשר ואף רצוי להשתמש במוצרי טבע טבעיים בכדי לפתור את תופעת בעיות קשב וריכוז אצל ילדים  מכמה סיבות.

דבר ראשון, סימו לב כמדובר בתרופות על בסיס טבעי לא בכל המקרים צריכים לשאול ולהתייעץ עם רופא קובנציונלי. ולפיכך, הילד בכלל לא ידע שהוא מטופל הוא מוגדר כבעייתי מבחינת בעיות קשב וריכוז.

דבר שני תופעות הלוואי הרבה יותר קטנות. ברוב המקרים זה לא יגרום בכלל לכאבי בטן ברמות חזקות, או לתופעות לוואי אחרות כי הרי מה שטבעי גורם לפחות תופעות לוואי.

לסיכום, עדיף ואף כדאי לכם לטפל בבעיות הקשב והריכוז בצורה טבעית ולא על ידי הרפואה הקובנציונלית.  מלבד לקטלוג הנוראי ולהשפעות הפסיכולוגיות שנחסכות החומרים הטבעיים בראים יותר. 

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב