דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


גיל זה רק מספר 

מאת    [ 31/12/2011 ]

מילים במאמר: 672   [ נצפה 2795 פעמים ]

 

האם יש לך חלום אבל בגלל הגיל שלך משהו עוצר אותך להגשים אותו? האם גם לך מוכר התירוץ – אם הייתי יותר צעיר, הייתי עושה את זה?

הרבה פעמים פונים אלי אנשים ואומרים לי – דיאנה, קראנו את הסיפור שלך, את השינוי שעברת והתחלת להגשים את עצמך ואת החלומות לך, אבל את צעירה, יש לך את הכוחות, את האנרגיה,את ההתלהבות.

סליחה אבל אני לא מקבלת את זה. אני טוענת שגיל זה רק מספר, מספר כרונולוגי שפשוט גדל עם השנים. אם אתה מאמין שברגע שהגעת לגיל 50+ אז הגיע זמן להתכונן לפנסיה ולזקנה, כי החיים לאט לאט נגמרים, זה בהחלט מה שאתה הולך לקבל.

אבל אם אתה מאמין שגיל זה רק מספר ומה שהכי חשוב זה הרוח, הרוח הצעירה, המחשבה הבריאה, ההתלהבות ושאפתנות לעשות משהו בחיים כמו אז, שהיית צעיר, אז אתה בטוח תמצא את הכוחות, את האנרגיה ואת ההתלהבות לצאת לדרך ולהגשים את החלום שלך שעד עכשיו לא הגשמת, לעשות משהו גדול בחיים.

אני רוצה לשתף אותך בסיפור של אישה מדהימה שהייתה בת 101 כשהיא נפטרה. אבל זה בכלל לא חשוב בת כמה היא הייתה כשהיא נפטרה אלא מה היא עשתה ב -20-30 שנים אחרונות לפני שהיא נפטרה. קוראים לאישה הזאת הולדה קרוקס (HULDA CROOKS)

כשהולדה עברה גיל 65, היו לה שתי אופציות – או לבחור להיות כמו הרבה מאוד אנשים מבוגרים – לחכות למוות כי היא כבר "עשתה את שלה" או להמשיך לחיות, למרות הגיל המבוגר שלה, לעשות משהו שהיא אהבה וחלמה לעשות. היא בחרה בדרך השנייה – היא החליטה שהיא הולכת לטפס על הרים. כן כן, אישה קרוב לגיל 70, מחליטה להיות מטפסת הרים.

הולדה טיפסה על הר פוג' ביפן שהגובה שלו 3775 מטר כשהיא הייתה בת 91. בין הגילאים 66-91 היא טיפסה מספר פעמים על הר ויטני שהוא בין ההרים הגבוהים ביותר בארצות הברית – קרוב ל-4500 מטר.

זו הייתה אישה מיוחדת במינה. גם בגיל  70 היא ניהלה אורח חיים יוצא מן הכלל– ללכת לישון מוקדם ולקום מוקדם, ב 5:30 בבוקר היא כבר הייתה עושה ריצת בוקר והליכה. בגיל 82 היא עוד היית רצה, קרוב לשני קילומטר ב -10 דקות בלבד. היא זכתה בתחרות ריצה לגילאים בין 80-85.

אז מה מבדיל את הולדה מכל האנשים האחרים? האמונה, האמונה מה הם יכולים לעשות ומה לא יכולים לעשות בגיל שלהם. גיל הופך להיות המחסום, המעצור, משהו שמונע מהם להגשים את החלומות שלהם, לעשות משהו גדול בחיים.

ישנו משפט שאני מאוד אוהבת – מי שרוצה לעשות משהו ימצא דרך לעשות אותו, מי שלא רוצה ימצא כל תירוץ כדי לא לעשות אותו.

אני מאמינה שגיל זה תירוץ, תירוץ מצוין עבור רבים למה לא לעשות משהו. הדוגמה של הולדה היא רק דוגמה אחת בין עשרות דוגמאות של אנשים שגיל רק נתן להם השראה להתחיל את החיים שלהם מחדש. פשוט נתתי דוגמה קצת קיצונית כי הולדה באמת הייתה אישה מיוחדת ומלאת תעוזה ואנרגיה.

חשוב לי להבהיר משהו - אולי יהיו כאלה שיחשבו שהמאמר הזה פונה לאנשים שמעל גיל 50+.

אז זהו שלא!

 כל אחד מאיתנו יגיע לגיל הזה, וגם ליותר. הרבה פעמים כשאנחנו צעירים, יש לנו את כל הזמן ואת האפשרויות להגשים את עצמנו ואת החלומות שלנו, אבל אנחנו תמיד דוחים את זה ל"מחר", "ים אחד" או "מתישהו". הזמן עובר מאוד מהר, שנים עוברות ואנחנו גם עולים בגיל, במספר הכרונולוגי שלנו. וכשמגיעים לגיל יחסית מבוגר, אז אנחנו אומרים –הייתי צריך לעשות את זה אז, כשהייתי צעיר ויפה, עכשיו אני כבר מבוגר. אני כבר בן....

כך שבמאמר הזה רציתי לתת נקודה למחשבה גם לצעירים וגם אנשים יותר מבוגרים – גיל זה רק מספר אבל הוא גם יכול להיות המחסום הגדול שמונע מאיתנו להגשים את עצמנו, את החלומות שלנו, לעשות משהו גדול בחיים.

אל תיתן לגיל לעצור אותך ולא משנה מה הגיל שלך היום. ואם אתה עדיין צעיר, אל תחכה למחר, כי המחר הזה יכול לא להגיע עוד הרבה זמן, עד שתמצא את עצמך בן 50+, מתרץ את עצמך שאתה כבר מבוגר מדי כדי לעשות את מה שלא עשית כשהיית צעיר.

אם אהבת את המאמר, אודה לך אם תעשה לייק או תכתוב תגובה ואף תשתף את החברים שלך.

שיהיה לך יום מקסים!

דיאנה בן צבי

מורה דרך להגשמה עצמית

 

מזמינה אותך להצטרף לדף שלי בפייסבוק

http://www.facebook.com/BreakThroughWithDianaBenZvi

 

 

 

 

 

דיאנה בן צבי מורה דרך להגשמה עצמית http://www.dianabenzvi.com/landing/gift-report-self-fulfillment לקבלת הדוח "2 הצעדים הראשונים ו 7 עקרונות בסיסיים לפריצת להגשמה העצמית שלך" במתנה ממני ולגמרי בחינם, אתה מוזמן להיכנס לאתר, לרשום שם ומייל ומיד הוא יישלח אליך.*הפנייה מנוסחת בלשון זכר אך פונה לנשים וגברים כאחד!




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב