דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מנדפים הטורבו של המטבח 

מאת    [ 31/12/2011 ]

מילים במאמר: 446   [ נצפה 3628 פעמים ]

בעבר, כל מטבח תעשייתי או כל מטבח של מסעדה היה נתון לסכנת התלקחות של שריפה, שתחילתה בצי'פסר ובסופה בגרימת נזקים עצומים וסכנת חיים ממשית. כיום ישנה המצאה חכמה ושמה מנדפים – מדובר במערכת כיבוי אוטומטית בגז/ מים אשר משהבחינה בתחילתה של שריפה מיד חיישן מפעיל את המערכת האוטומטית היא פותחת את הקפסולות ומוציאה מי כיבוי או גז מיוחד לכיבוי על מנת לכבות את השריפה באופן מוחלט.

 

לרוב , השריפות הללו נגרמו כתוצאה מהשומן הרב שהצטבר בדפנות תעלת הארובה וכול גיץ ולו הקטנטן ביותר שבהם עלול להבעיר את הארובה ואת כול המטבח ואפילו להתפשט אל כול המסעדה, בה מותקנת ארובה . אבל מה?!  על מנת לוודא שהמערכת תפעל בצורה יעילה ואף תמנע את השריפה והנזקים הבאים – חייבים אנו לדאוג לבצע ניקוי מנדפים.

 

ניקוי מנדפים – כיצד זה עובד?!

 

בעבר, נהגו לשלוח את אחד העובדים – ורצוי שיהיה צנום ביותר  מבין צוותי העובדים שישי במסעדה או במטבח התעשייתי, אל תוך תעלת הארובה , ובעזרת שפכטל או כל כלי גירוד אחר, לבצע את  עבודת ניקוי מנדפים על ידי הוצאת השומן מהדפנות .

 

כיום אם רוצים אנו לבצע ניקוי מנדפים, באופן יעיל ומהיר אין צורך לשלוח יותר את עובד המטבח הדקיק או לחפש אחר עובד צנום אחר שיהיה מנקה מנדפים בשליפה.  ניתן להשתמש בחומרים מיוחדים הגורמים לביצוע ניקוי ארובות בצורה יעילה ואיכותית. מדובר בחומרי ניקוי מנדפים הפועלים על בסיס עקרון הסרת השומן שהצטבר  וכל זאת כאמור על ידי חומרי ניקוי מנדפים מאכלים ממש כפי שאנו מנקים חדרי אמבטיה ואסלות  באמצעות חומרי ניקוי פופולאריים כימיים שונים.

 

ניקוי מנדפים זה חוסך לנו את זמן עבודתו של העבודה מטבח הדקיק זוכרים ?!

 

סכנה ברורה ומידית

 

מכול השריפות שפרצו כתוצאה משומן ייתר בתעלת הארובה זכורה לנו בעיקר השריפה הגדולה בשנת 2001 אשר החלה במטבח של מסעדת "הדרוזיה" בקניון כיכר דיזינגוף. שריפה זו התפשטה דרך הפירים אל גגות החנויות הסמוכות בקניון, גרמה לנזק כבד ואף סיכנה את חייהם של השוהים והמבלים בקניון .

 

רק בנס לא היו נפגעים בנפש ואודות לעבודה הטובה והסיזיפית של  הכבאים במקום  - בתוך כך נמנע אסון  כבד.  אם אז היו דואגים לביצוע ניקוי מנדפים בזמן ויעיל על ידי חברה מקצועית האחראית על ניקוי מנדפים וארובות בזמן – ניתן היה למנוע את האירוע וסכנותיו.

 

לסיכום: לא תאמינו כיצד נראה מנדף מלוכלך וכיצד הוא הופך להיות מנדף נקי לאחר הזמנת שירותי ניקוי מנדפים של חברה שכול שירותיה סובבים סביב ניקוי מנדפים וארובות. למה לכם לעבוד קשה שיש אחרים שיודעים למקד את העבודה ביעילות , זריזות ומקצועיות מבריקה .  שכבות השומן המצטברות במנדף הן אורבות סכנה – זכרו זאת בכול יום שאתם נכנסים למטבח במסעדה.

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב