דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


הסרת שיער באוזניים - עכשיו לפני שיהיה מאוחר 

מאת    [ 12/12/2011 ]

מילים במאמר: 536   [ נצפה 4473 פעמים ]

שערות באוזניים אי אפשר להסתיר כי הן צומחות לנו באופן גלוי וחבל שלא כמו רוב גופינו העטוי בגדים, לא ניתן להלביש עליהן בגד על מנת להחביאן. אפילו שהן אינן צומחות לנו בחזית הפנים, אלא בצידיהן, הן זקורות וארוכות כל כך כמו אנטנות שהן בולטות וכאילו זועקות "הננו כאן" !!!

הן לא היו לפני שנים ופתאום התגלעו ויצאו לאור ללא התראה מוקדמת. הפתעה לא נעימה בכלל.

השיער באוזניים ניראה כמו מחושים והוא מהווה מפגע מכוער ומאוד מטריד.

בסופו של דבר צבען של השערות ישתנה והן יהיו לבנות. מתי הן יהיו לבנות? רק מתי שהצבע הלבן ישלוט ועין האדם תזהה אותן. כשהצבע הלבן אינו מרוכז דיו, אין עין האדם מסוגלת להבחין ולזהות אותו ורק לאחר שהפיגמנט הלבן שולט הוא מזוהה.

אצל רבים מאיתנו, כבר בשנות השלושים וחמש לחיינו, מתחילות השערות באוזניים להלבין, אך עקב הכמות הנמוכה של הצבע הלבן, לא רואים את התופעה וכשמדובר בהסרת שיער לצמיתות, צריך להתחיל את הטיפולים עוד קודם לתחילת תופעת ההתלבנות.

הסרת שיער לצמיתות מתבצעת באינפרא אדום בעזרת לייזר או בעזרת IPL (קרן אור / פלאש) במכשירים רבים, שמשום מה החליטו המכונים לקרא לשיטות להסרת שיער שלהם, על שם המכשירים והדגמים שהם רכשו – כמה מטעה וחבל שכך. המגמה לרצות את הציבור, הצמא לחידושים, גרמה למכונים להוליך שולל אותם ב "שיטות חדשות" כביכול.

האפשרות היחידה לטיפולי הסרת שיער באוזניים היא באינפרא אדום ואם מעוניינים שהיא תעבוד ותיתן מענה סופי לשיער באוזניים חייבים להתחיל אותה איך שהשיער באוזניים מופיע, כאשר הוא כהה ולפני שהתחיל את תהליך ההלבנה שלא ניראה לעין, זאת והיות שקרן אינפרא אדום אינה נבלעת ונספגת בגוון לבן, או בגוון הקרוב לו.

קרן אינפרא אדום יוצרת חום והחום נספג בפיגמנט הכהה ומתפשט דרך קנה השערה אל השורש ומייבש את התאים הבונים אותה ובכך נמנעת חלוקת התאים והתרבותם. בהסרת שיער באוזניים הטיפולים בהתחלה צפופים מאוד ומתבצעים אחת לשבוע במשך ארבעה שבועות ואחר כך אחת לשבועיים כפעמיים ואחר כך מרחיקים בכל פעם שבוע, עד שמגיעים לטיפול, אחת לארבעה שבועות. ממשיכים עד לתקופה של שמונה עשר חודשים לפחות.

גם שלא קיימת צמיחה הנראית לעין, תאי השורש הבודדים שנשארו מתחת לעור מתרבים ואם מפסיקים טרם חלוף תקופה של שמונה עשר חודשים, לאחר כחצי שנה מופיעות השערות שוב.

 

טיפולי הסרת שיער באוזניים, אינה מורגשת כלל ולכן היא לא מכאיבה. לפני הטיפול גוזרים את השיער לגובה של מילימטר. אסור לגלח את האזור בגלל שהסכין מסירה תאים וגורמת לפילינג נקודתי ולכן האזור יהיה רגיש לפיגמנטציה בחשיפה לשמש או לאור. נהוג לבצע את הטיפול כאשר המטופל שוכב במיטת הטיפולים על הגב, כאשר ראשו מופנה הצידה. המטפל מניח את המכשיר על השיער שבאוזן ומשחרר את קרני האינפרא אדום ששורפים את השיער. מניחים את הראש לצד השני ועוברים לאוזן השניה. הטיפול גורם לשיער להתפחם והוא מתפורר ומתנתק. לאחר הטיפול נשארות שאריות של שערות חרוכות שאותן אפשר לנקות עם מגבון לח וזאת רק לאחר חלוף כחצי שעה לפחות, בגלל שהלחות שבמגבון מקררת את האזור ועוצרת את תהליך התייבשות של התאים.

 

משך זמן הטיפול הוא פחות מחמש דקות ומאפשרת לבצע את הטיפול בדרך לעבודה או ממנה, או בהפסקת הצהריים כ lunch time treatment ואז לא נגרמת פגיעה בשעות העבודה.

 

 

" דניש קוסמטיקס -  להיות חלקים במיוחד "

כל הזכויות שמורות © דניש קוסמטיקס

 

במכון דניש קוסמטיקס שבשרון, מקבלים מענה לכל בעיות הסרת שיער לצמיתות - מוביל בתחום הסרת שיער - להיות חלקים במיוחד - במחירים נמוכים - דיסקרטיות מלאה - ממוקם עם נגישות נוחה. 09-77-451-99




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב