דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


שמלות כלה - איך נבחר? 

מאת    [ 23/11/2011 ]

מילים במאמר: 574   [ נצפה 2765 פעמים ]

אחת השאלות החשובות והמרכזיות שעולות מדי יום אצל כל אישה. גם אם אף פעם לא היית מהנשים המכורות לצו האופנה ומעולם לא הרגשת מחויבות להשיג את פריטים הטרדניים ביותר, עדיין, סביר להניח שמצאת עצמך, לא פעם, מתחבטת מול ארון הבגדים.

ההתחבטויות היומיומיות האלה מתגמדות באופן משמעותי, כשצריך להחליט מה ללבוש ביום החתונה. למרות ההתחבטויות, הלבטים והמתח, שמלווים את הבחירה והעיצוב, מדובר בתהליך קסום, שלא כדאי לפספס.

שנים חלמת על שמלת הכלה, בחנת שמלות של אחרות, דפדפת בקטלוגים שנקלעו לידיך והתבוננת בעיצובי שמלות הכלה המוצגות בחלונות הראווה. אולם, לא תמיד מה שהולם מישהי אחרת יכול להתאים גם לך.

העשורים האחרונים הביאו שינויים הדרגתיים בקונספט הכללי של שמלות כלה, שמשפיעים על בחירות העיצוב ואף על ה- חתונות עצמם. בעבר, ההורים היו מקבלים את רב ההחלטות המרכזיות בתכנון הארוע. לאם הכלה היתה אמירה משמעותית במראה שמלת הכלה של הבת. ברב המקרים השמלה היתה כזו שעברה מדור לדור בין נשות המשפחה, כסוג של מסורת.

עם השנים, התפתחות סצנת עיצוב שמלות הכלה בארץ דחקה את המסורת הנ"ל כמעט לחלוטין, והכלה היא שמחליטה איך לעצב את שמלת החלומות שלה.

הוט קוטור
כדי שיהיה לך קל לבחור שמלת כלה כדאי שתדעי קצת על האופנה העכשווית בסצנת שמלות הכלה. רב הדגמים שיככבו השנה בקולקציית שמלות כלה 2015 מתאפיינות בקווי עיצוב אירופאים. בין החומרים הדומיננטיים אפשר למצוא בעיקר בדי שיפון עדינים, סאטן וקטיפה. שמלות משי אלגנטיות מספקות נוכחות דרמטית. שילוב בדי הסאטן והקטיפה הפופולאריים, מעניק לשמלות רב ממדיות.
ב- חתונות של השנה נוכל לראות לא מעט כלות עם שמלות משופעות רקמות, נוצות, פרחים, פאייטים, אבני קריסטל ועוד. כל אפליקציה מבורכת, בעיקר אם היא יוצרת מראה מעניין, שמבקש התבוננות מעמיקה בפרטים.


שינוי עיקרי אשר מתחזק מאוד בשנים האחרונות בתחום עיצוב שמלות כלה הוא בהקשר לגזרה של השמלה. פעם ניתן היה לראות כי מרבית שמלות הכלה היו מתאפיינות במראה די נפוח וקצפתי. השנה אופנת שמלות כלה 2013 אומרת: הדוק וצמוד. אולי כדאי להזכיר בשלב זה כי בחירה בשמלה צמודה, כאמור, דורשת דיאטת טרום-חופה רצינית.
עוד תחת הכותרת, הוט קוטור (Hot Couture), נמצא גם שמלות ארוכות, בקווים ישרים וצרים, כולל ריפודים ומבנים פנימיים, שנועדו להדק את הבטן ולהצר את אגן הירכיים.

אחת האופציות שתמשיך לשמש את הכלות השנה גם בקולקציית שמלות כלה 2013 היא שמלת החצאית הכפולה. החבילה מורכבת משמלת כלה בגזרה יחסית צמודה, כשבחלקה התחתון משלבים שכבה עליונה נוספת, כחצאית נפוחה יותר. אופציה נוספת היא שמלת כלה המורכבת ממחוך וחצאית צמודה כשהשכבה הנוספת התחתונה מגיעה כחצאית נפוחה יותר. את החצאית הנפוחה ניתן להסיר עם סיום טקס החופה. כך תוכלי להתנועע ביתר קלות. כמו כן, כדי שיהיה נוח לפזז על הרחבה, אפשר לעצב שמלה עם רוכסן פנימי, בעזרתו ניתן להסיר חלק משולי השמלה, והיא הופכת קצרה יותר ונפוחה פחות.
בגזרת המחוכים, נראה שמחוך בגזרת סטרפלס עדיין מככב, אליו אפשר לצרף שרוולון או של.

אישית וחד פעמית
אחרי שראיתן מספר דגמים מהקולקצייה של שמלות כלה 2015 ואחרי שהקונספט הכללי של השמלה נבנה, מגיע שלב האפליקציות. זה השלב שאמור להפוך את השמלה לאישית וחד פעמית: פרחים לאוהבת טבע, חגורה מיוחדת משובצת אבני חן או אבזם בלעדי לסטייליסטית, קריסטלים ואבנים מיוחדות לנסיכה ושילובי תחרה לרומנטית.
תוספות כמו שרוולים תפוחים, חצאית נפוחה עם כמה שכבות ומחוך בסגנון עתיק, יעניקו אופי מלכותי ועשיר.
אם הכוון יותר כפרי וטבעי, תוספות כמו פרחים קטנים רקומים בצבעים בהירים, מחוך עם מחשוף מרובע וכתפיות דקות ובדים נקיים וחלקים, יעשו את העבודה.

חגורות מיוחדות, שרוולונים, בדים חלקים בשילוב קווי מתאר נקיים יעניקו מראה סטייליסטי של City girl.

לפני הכל, כדאי לזכור, ששמלת החתונה אמורה לשמש לארוע אחד בלבד, אך מדובר בארוע מאושר במיוחד. לכן כדאי להשקיע בשמלה מחשבה רבה, לקבלת תוצאה עוצרת נשימה.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב