דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


כפר סבא היא העיר בשבילכם 

מאת    [ 02/11/2011 ]

מילים במאמר: 607   [ נצפה 1763 פעמים ]

שוקלים ברצינות להתחתן? לא מבדילים בין אולם אירועים לגן אירועים? תתחילו להבין טוב יותר את כל הפרטים הבאמת חשובים בתחום חתונות גדולות... עכשיו בואו לעשות היכרות עם עולם האירועים: גן אירועים, הפקת ארועים וקייטרינג!

יש לכם כבר גן אירועים?

החלק הראשון שצריך להטריד אתכם, הוא גן האירועים בו תתקיים החתונה. זה יכול להתקיים באיזשהו גן אירועים, ואפשרי שזה יהיה ביער. רק בתום בחירת מקום הארוע, אפשר לתכנן את מועד האירוע, קונספט הארוע ולבחור את כל אותם הפרטים החשובים שיעזרו לעשות את ערב אירוע לחוויה. רוצים כבר לתכנן את החתונה שלכם?

על פי איזה קריטריונים בוחרים אולם חתונה? רוצים אולמות אירועים כפר סבא?

המון זוגות שמתחתנים מתלבטים בינם לבין עצמם במשך ימים טרם מחליטים, וזה הגיוני. רבים נבדלים האחד מן השני בהיבטים רבים; כמות המוזמנים שאפשר להכניס, התפאורה, סגנון הגשת האוכל והכי חשוב - המיקום בארץ. חובה לקבוע מבעוד מועד מה אתם שואפים להרים, זה יקל מאוד עליכם בחיפוש של המקום שלכם…

כשמגיעים לאולם חתונה בכדי להתרשם בעצמכם, כדאי לשים לב לדברים מסוימים: האם השטח נראה לכם נקי וסטרילי? השטח יתאים לכמות האורחים שלכם? כמה בערך מלצרים מסתובבים במקום? אנשים לא אוהבים בורקסים מהאירוע של הלילה הקודם או, למשל, שירות לוקה בחסר... במטרה למנוע פאדיחות במהלך ליל החתונה, רצוי לשים לב שאתם מקבלים מענה לשאלות שעולות בראשכם!

בבחירה הזאת אסור לטעות!

את טקס החתונה שלכם תערכו כנראה רק פעם אחת (בתקווה...), מהסיבה הזו אין כאן מקום לטעויות. איך צולחים את זה בלי בעיה? החלק החשוב ביותר אף פעם לא להתפשר על שום דבר! בעצם, אם תמיד דמיינתם ארוע קסום, אז אתם צריכים לקבל בדיוק את זה…

לאן ממשיכים מכאן?

אם סוף סוף השגתם אולם חתונות - באפשרותכם להתחיל לחשוב על כל הפרטים האחרים. זה יכול להיות, לדוגמה, עיצוב החתונה... אם במקרה עוד לא הכרתם את התחום, אז תדעו לכם שזו אמנות לכל דבר. באמצעות מקצוענים אמיתיים המבינים עניין בעולם העיצוב ואסתטיקה, ניתן בקלות להביא לידי כך שהאירוע הזה יהיה הכי יפהפה ויחודי. בעזרת שימוש בחופות מעוצבות, למשל, באפשרותכם לשפר את את הרקע של הארוע. המוזמנים שלכם שיבואו למסיבה יחושו עם כניסתם שמדובר על אירוע מקורי לגמרי ויחגגו באופן שכנראה עוד לא יצא להם אף פעם בחייהם... לא שווה?

רק אחרי שגמרתם לעצב ולעטר, ניתן באמת לסדר את פרטים חשובים…

לרוב האנשים יצא בעבר להיות בחתונה ישראלית. ארועים אלה הם תמיד בנליים - מזון חשוד, בירה זולה והפעלות זולות. על מנת לערוך חגיגה שונה, קיים צורך בטיפת השקעה של משאבים וחדשנות. כך בטוח יספרו על האירוע שלכם אפילו בעוד מספר חודשים... מתים למצוא שירותים לאירועים?

הכל מתחילם באוכל!

בעבור רבים מהאורחים הדבר הכי מעניין הוא האוכל באירוע. ההחלטה על חברת הקיטרינג היא בעלת השפעה על הזכרונות מאותו ארוע, בגלל זה בכלל לא מומלץ להתפשר בבחירה זו. מומלץ להשתדל ללכת על אוכל גורמה ומנות גדולות מספיק. אין מישהו שבאמת רוצה לקבל מזון לא טעים או דווקא כזה שבא בצלחות קטנות. ראוי מאוד לבזבז טיפה כסף כדי לדעת שהמזון שהאורחים יקבלו יהיה עשוי בטוב טעם וכמובן משביע!

מה לגבי גני אירועים בפתח תקווה? דיג'יי עדיין לא הצלחתם לבחור?

לאחר שהאבסתם את האורחים שלכם, ניתן לבדרם, וקיימות לא מעט שיטות לעשות את זה. קודם כל, אי אפשר באמת לדבר על הילולה אמיתית ואפילו לא לדבר על דיג'י. לא חושבים לבחור איזשהו איש סאונד מקצועי? איתו ניתן לשמח את המוזמנים במשך הלילה... אתם צריכים להיסגר על סוג מוסיקה שאתם נהנים לשמוע, ואת כל הדברים האחרים יעשו בשבילכם.

בעזרת שפע האינפורמציה שכאן, ארגון חתונה גדולה אף פעם לא היה פשוט יותר… לעצות, טיפים ומידע שכדאי שתדעו - בקרו אותנו בשנית לכל המאמרים, לאירוע המשפחתי שלכם.למה אתם מחכים?



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב