דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


חנויות וירטואליות בהתאמה אישית 

מאת    [ 24/10/2011 ]

מילים במאמר: 420   [ נצפה 2406 פעמים ]

המסחר המקוון באינטרנט היום כיום דבר שבשגרה, ועסקים רבים מבקשים להקים חנויות וירטואליות ברשת. חנויות וירטואליות בהתאמה אישית מאפשרות לכל עסק להציג את המוצרים אותם הוא מוכר בצורה המתאימה ביותר לאופי החברה, גודלה וקהל היעד אליו מכוונת פעולת המכירה. בין אם מדובר בעסק קטן אשר מוכר מספר מצומצם של מוצרים, ובין אם החברה פונה לאלפי לקוחות בשנה, לחנות הווירטואלית יש אפקט מכריע על ההיבט השיווקי.

ישנן כיום לא מעט חברות תוכנה אשר יכולות להציע בניית חנויות וירטואליות בהתאמה אישית, וכדי לבחור את החברה הנכונה כדאי להגדיר קודם כל את הדרישות הספציפיות שמתאימות לעסק שלכם. לדוגמא, בתחומים מסוימים כגון הלבשה, יש חשיבות יתרה להיבט העיצובי של החנות הווירטואלית. במקרים כאלו כדאי לפנות לחברות שהמוניטין שלהן אינו מתבטא רק בצד התכנותי, אלא גם באפשרויות לעיצוב החנות ברוח מותג העסק.

אפשרויות בסיסיות של חנויות וירטואליות

ההתאמה האישית של החנות הווירטואלית מאפשרת לכל עסק לעדכן את החנות בהתאם לשינויים שיכולים לחול בו כגון התרחבות העסק, הוספת מוצרים חדשים והסרת מוצרים ישנים. בניית חנויות וירטואליות בהתאמה אישית כוללת שילוב של ממשק ניהול שאמור לאפשר עדכונים ושינויים ללא הבנה כלשהי בתכנות. באמצעות ממשק זה ניתן לשנות את פרטי המוצרים (כגון מחיר, כמויות וכדומה), להוסיף תמונות המתארות את המוצר ועוד.

אפשרויות נוספות של התאמה אישית של חנויות וירטואליות הן ארגון היררכי של המוצרים על פי קטגוריות, דבר המקל במיוחד על חברות גדולות המוכרות מספר רב של מוצרים. ישנן גם חברות תוכנה המציעות חבילות של חנויות וירטואליות בהתאמה אישית אשר יכולות להתממשק למערכות ניהול מלאי, שהשימוש בהן נהוג בעסקים גדולים. לעומת זאת, עסקים קטנים יותר יכולים לבצע את ניהול המלאי בחנות באופן ידני, בנפרד ממערכת המלאי הכללית של העסק.

חנויות וירטואליות בהתאמה אישית – אפשרויות מתקדמות

בנוסף לאפשרויות הבסיסיות שמציעות חנויות וירטואליות ברשת, ניתן למצוא כיום גם פונקציות מתקדמות יותר של חנויות וירטואליות בהתאמה אישית. כך למשל ניתן לשדרג את יכולות ניהול המשתמשים של המערכת למערך מורכב של הרשאות הניתנות לסוגי משתמשים כגון מנהלים, קניינים, ספקים וכדומה. דוגמא נוספת לתפקוד מתקדים של חנות וירטואלית היא התממשקות לאתרי השוואת מחירים, המאפשרת עדכון של המוצר באתרים אלו באופן אוטומטי.

לסיום, לא רק מבחינת תפקוד פעולת המכירה אלא גם מבחינת העיצוב ישנו טווח רחב מאוד של אפשרויות לבניית חנויות וירטואליות בהתאמה אישית. אפשרויות אלו מאפשרות להתאים את מראה החנות למראה הכללי של אתר החברה, צבעי הלוגו שלה וכדומה. ככל שהחנות הווירטואלית מבוססת על מערכת דינמית יותר, כך יהיה קל יותר לעדכן את העיצוב במקרה של "רענון" המותג, ללא כל צורך להיכנס לקוד האתר או לבצע את השינוי באופן פרטני בכל דף ודף.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב