דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מהר יותר חזק יותר גבוה יותר בריא יותר 

מאת    [ 05/10/2011 ]

מילים במאמר: 579   [ נצפה 3613 פעמים ]

מהר יותר חזק יותר גבוה יותר.........בריא יותר

ספורטאים משתמשים בגוף שלהם ככלי להשגת שיאים. קיימים הבדלים בין השימוש בגוף בסוגי הספורט השונים, אבל באופן גורף ומשמעותי הבלאי בגופו של ספורטאי, מואץ ועקבי ברמה גבוהה בהרבה, מהבלאי בגופו של האדם הממוצע.


מערכות פנימיות רבות מגויסות לטובת התחזוקה והיעילות של גופו של הספורטאי, ועובדות "שעות נוספות" בזמן המאמץ וכמו כן, בזמן המנוחה ובניית השרירים והכוח. עבודה בכוח מתפרץ לאורך זמן, מתישה את המערכות הללו.

חשוב מאוד להיות ערים לתמורות הפיזיולוגיות שחלות בגוף, על מנת להצליח ולשמר את האיכות והיכולת ברמה הגבוהה ביותר.

מרכז בריאות רפאל, מהווה בית לספורטאים מענפים רבים ושונים: כדורגלנים, כדורסלנים, אצנים, שחיינים ורוכבי אופניים, ידועים ומהמובילים בתחומם. המכנה המשותף לכולם הוא הרצון שלהם לשפר את בריאותם, את המקצוענות ואת התוצאות שלהם.

ד"ר פרטר, כירופרקטור, בוגר בית הספר לכירופרקטיקה שבטורונטו, קנדה משנת 1985 -  פיתח שיטת אבחון וטיפול המאפשרת זיהוי של חסימות במערכת העצבים באיברים הפנימיים ובמערכת הגידים והשרירים. הוא גילה שהמרחק בין הרצוי ולבין המצוי תלוי ברמת התקשורת בין המוח, מערכת העצבים וכל איבר ושריר בגוף.

עם הטיפול המתאים ניתן לעזור לגוף להתעלות ולהתגבר על אותן חסימות וליצור גוף מיומן, מכוון, מדויק, יעיל וממושמע.

 
לאחרונה הגיע למרכז בריאות רפאל, שחקן נבחרת ישראל בכדורסל,  שהתלונן על כאבי גב טורדניים. לאחר בדיקת עמוד השדרה, האברים הפנימיים ומערכת השרירים, זוהתה חולשה בתפקוד הריאות ונפח הנשימה שבעקבות מאמץ יצר מתח על בית החזה ועמוד השדרה העליון. מה שתורגם לכאבים בגב התחתון וברגליים.
תוכנית הטיפולים שהומלצה הייתה ? טיפולי כירופרקטיקה לשחרור עמוד השדרה, דיקור ושיאצו לחיזוק הכליות והריאות,  שיעורי יוגה נשימות ומתיחות לשיפור הנשימה וגמישות השלד והשרירים.
לאחר תהליך טיפולי של שישה שבועות בשיתוף פעולה מקצועי של המומחים השונים במרכז בריאות רפאל, השחקן משחק ללא כאבים, שיפר תוצאות ואף נבחר לשחקן העונה.


מקרה נוסף ? שחקן כדורגל ליגת העל, מקבוצת מכבי חיפה, שעבר טיפולים רבים בארץ וגם בירדן בגין כאבי גב, הופנה למרכז בריאות רפאל על ידי סוכנו (מטופל גם הוא), הגיע למרכז בריאות רפאל מושבת, ללא יכולת להשתתף באימונים ובמשחקים לחלוטין.
איבחון משולב של המומחים במרכז בריאות רפאל, בראשותו של ד"ר רפי פרטר, ותשאול מעמיק של ההיסטוריה הפיזיולוגית של השחקן, גילו שבגיל 8 הוא סבל ממכת שמש שגרמה לו להתעלפות שיצרה "נעילה" של הקרומים העוטפים את הגולגולת ואת עמוד השדרה.
"נעילה" זאת לא מאפשרת את הגמישות שנדרשת לגופו עם העומסים המופעלים על המערכת. במקום שהמערכת תוכל לשפר את היכולות הפיזיות שלה, היא מרגישה מאוימת ולכן, נכנסת למגננה ונועלת את כל המפרקים. זה מה שיצר את הכאבים באזור הגב התחתון.
זיהוי נקודת הנעילה בגולגולת וחוליות הצוואר, עם שיטת הטיפול הייחודית של ד"ר פרטר אפשר לגוף להיפתח, ולהשתחרר חזרה למצב של טרום ההתעלפות. אחרי כשלושה שבועות של טיפולים אינטנסיביים חזר השחקן, לאימונים בהדרגה ולמשחק שוטף.

במרכז בריאות רפאל תתחילו את המסע לשיפור יכולת "הנהג" המוח, שישפרו את יכולת "המכונית" הגוף, והתאום שביניהם.

בביקורכם הראשון נבחן בבדיקה משולשת את :


1.  גולגולת וחוט השדרה.
2.  אברים פנימיים על פי הדופק והלשון.
3.  מערכת השלד והשרירים.



נברר את סוג הדם נמליץ על הדלק (התזונה) הנכון, תרגילים מתיחות יוגה ונשימות, ליום יום ובמאמץ.


יש כאלה שיגידו ששיטת הטיפול והגישה של ד?ר פרטר ואנשי המקצוע שלצידו, לגוף, לבריאות, ולפוטנציאל מעמידה אנשים על הרגליים, ותורמת רבות לשיפור איכות החיים של כל אדם!! ?יש חיים לפני ד?ר פרטר ויש חיים טובים יותר אחרי ד?ר פרטר? סוף ציטוט.


ד"ר פרטר מדגיש ? זו לא השיטה שעוזרת בכל המקרים, אלא החכמה המולדת של הגוף היא זו שמתקנת, מחדשת ומקדמת את בריאותו. השיטה, היא הדרך והכלי, לזיהוי והסרת הגורמים שמעכבים את היכולת המולדת הזאת והרצון הטבעי להיות בריא ושלם.

סטודיו מאור - עיצוב ובניית אתרי אינטרנט, קידום אתרים בנושאי קייטרינג, שילוט, שלטיםכירופרקטיקה, עורך דין פלילי, שחור ופתור, איפור כלות, כירופרקט ועוד.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב