דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


שיקולים לקראת בניית אתר 

מאת    [ 25/09/2011 ]

מילים במאמר: 387   [ נצפה 1722 פעמים ]

עולם האינטרנט כיום הוא עולם שלם ומלואו, עולם תוסס עם פעילות מתמדת. היום ידוע שמיליוני אנשים ביום עושים את הקניות שלהם דרך האינטרנט ולכן תמיד אומרים: "עסק שלא קיים באינטרנט לא באמת קיים.” כל עסק צריך אתר אינטרנט ו/או חנות וירטואלית. אתר זה ישמש כתחנת היעד של העסק עבור גולשי האינטרנט.

 

לכן הכרחי כל כך ללמוד להכיר את המושג בניית אתרים. בניית אתרים הוא תהליך מורכב ולעתים מסובך אבל חשוב להבין לעומק ולהשקיע בבניית האתר כי זה למעשה הולך להיות הפנים של העסק. אתר אינטרנט של עסק צריך גם לתפקד כעסק ולבצע את הפעולות הנחוצות עבור העסק.

 

בניית אתרים יכולה להיעשות בשתי דרכים עיקריות:

 

- הראשונה היא בניית אתר באופן פרטי עם בונה אתרים מקצועי. האתר נבנה מאפס על ידי מתכנת ומותאם אישית לצרכים של הלקוח. היתרונות של השיטה הזאת היא שלרוב הלקוח מקבל בדיוק מה שהוא רוצה והוא מעורב בתהליך היצור. החסרונות הם שזה עולה הרבה מאוד כסף ושהלקוח תמיד תלוי במתכנת, כלומר שינויים ופיתוחים בעתיד יצטרכו להיעשות על ידי אותו מתכנת ולרוב רק על ידו. בנוסף האחריות של תחזוקת האתר והאחסון נופלים על בעל האתר.

 

- הדרך השנייה לבנות אתר היא עם חברה לבניית אתרים. בניית אתר היא אוטומטית על גבי פלטפורמה קיימת ומוכנה. היתרון של השיטה הזאת היא בעיקר המערכת ניהול של האתר שבנויה כך שבעל האתר יוכל לשלוט עליה לחלוטין ולשנות דברים כרצונו. בעל האתר לא צריך לדאוג לאחסון והוא מקבל תמיכה. החיסרון הוא שבעל האתר לא יכול לקבל חופשיות מוחלטת על האתר, יש הגבלה על המון אלמנטים והאתר שייך לחברה לבניית אתרים.

 

בניית אתרים מצריך התחייבות להשקיע וללמוד. בעל האתר צריך לדעת מה הוא רוצה, להבין מה הוא מקבל ולבסוף לקבל את ההחלטה הנכונה עבורו. אני אשווה לצורך העניין בין בניית אתרים לקניית רכב. כשם שהרכב חייב להתאים לבעלים כך גם האתר. כל רכב וכל חברה בנויה אחרת עם יתרונות וחסרונות מסוימים וכך גם סוגי האתרים והחברות לבניית אתרים. כשם שרכב יכול לגרום לצרות אם הוא לא מתוחזק כמו שצריך או אינו מתאים לבעלים כך גם אתר אינטרנט. והכי חשוב: לפעמים צריך ליהנות מהרכב כמו שהוא ולהסתפק בכך שהרכב נוסע, ממלא את מטרתו ולוקח את הבעלים לאן שהוא צריך. וכך גם אתר. האתר צריך לתפקד, לפרסם, לשווק ולמכור. לפחות בשלב התחלתי, אין צורך לבנות אתר מורכב ומסובך, הכי חשוב להתחיל באתר בסיסי ומקצועי שמסוגל לבצע את הפעולות הבסיסיות והחיוניות לעסק.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב