דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


זוגיות טהורה היא זוגיות אקסלוסיבית ללא גורמים נוספים 

מאת    [ 23/09/2011 ]

מילים במאמר: 403   [ נצפה 3149 פעמים ]

זוגיות טהורה היא זוגיות אקסלוסיבית ללא גורמים נוספים 

 

 

קשר אינטימי

 

זוגיות טהורה היא זוגיות ששונה מאוד מזוגיות רגילה. בדרך כלל, בזוגיות רגילה ההשקעה הגדולה, הקשר האינטימי והקירבה האמיתית מתרחשים בתחילת היחסים, בשבועות או בחודשים הראשונים של הקשר, ולאחר מכן הקשר הולך ונעשה "רגיל".

 

לעומת זאת, בזוגיות טהורה האינטימיות והקירבה נשמרים לאורך שנים. הסיבה לכך, היא שבזוגיות טהורה רמת ההשקעה בקשר והמרכזיות של היחסים היא גדולה בצורה משמעותית מכל זוגיות רגילה.

 

 

 

זוגיות ללא ילדים

 

למשל, בשל העובדה שהזוגיות היא הדבר החשוב ביותר לאנשים בעלי זוגיות טהורה - הם אינם מעוניינים להוסיף על הקשר הזוגי שלהם ילדים או כל גורם אחר או מעמסה נוספת שעלולים להפריע ולהסיח את דעתם מהקשר או להכביד על הקשר ולפגוע בו.

 

ברוב מערכות היחסים, הזוגיות היא אמצעי ראשוני כדי להשיג את המטרה האמיתית שהיא הבאת ילדים והקמת משפחה. בזוגיות טהורה המצב אינו כזה. המטרה היא הזוגיות עצמה, ולכן הזמן והמשאבים המושקעים בזוגיות טהורה הם אדירים יחסית לזוגיות רגילה. גם התוצאות הם בהתאם.   

 

 

 

הזוגיות אינה אמצעי אלא המטרה עצמה

 

זוגיות רגילה היא רק נדבך, אמצעי, להבאת ילדים. לכן, פעמים רבות בני זוג מזניחים את הזוגיות שלהם, מעמיסים עליה ולמעשה שוחקים אותה ואף מוכנים להרוס אותה למען הילדים, למען המשפחה, למען מטרות אחרות שאינן קשורות לזוגיות עצמה.

 

בזוגיות טהורה המצב הוא הפוך: הזוגיות עצמה היא המרכז. בני הזוג משקיעים בה את כל מה שיש להם. הם מטפחים, מגנים ומשמרים את הזוגיות שלהם ולכן בתנאים אופטימליים שכאלה הזוגיות יכולה לשגשג ולהגיע לשיאים שזוגיות רגילה אינה יכולה להגיע.

 

 

 

"כת" של שניים

 

זוגיות רגילה היא זוגיות שבה למעשה יש הרבה "גורמים" מעורבים, הרבה הפרעות והמון הסחות דעת, ואילו בזוגיות טהורה יש שני אנשים שיש להם אינטימיות גבוהה, יחסים מושקעים ורצון משותף לטפח את הקשר ביניהם ולשים אותו במרכז חייהם - לא פחות.

 

לאנשים רגילים שמקימים זוגיות רגילה - הזוגיות אינה פסגת השאיפות והיא לא פעם מוקרבת לטובת מטרות חשובות יותר, כמו ילדים, חברים, קריירה או הורים. לעומת זאת, בזוגיות טהורה הקשר הוא פסגת השאיפות, ההשקעה בו היא אדירה ושום דבר אחר אינו יכול להפריע לאינטימיות ולקשר הקרוב כי מבחינת בני הזוג הוא נמצא בראש סדר העדיפויות. 

 

 

וטיפ לסיום: אחת הסיבות שאנשים מתגרשים בכמות כל כך גדולה היא בגלל הזנחה של הקשר הזוגי ואי מתן עדיפות אמיתית לקשר. כשבני זוג אינם שמים את הקשר הזוגי שלהם במרכז השאיפות שלהם, והם מזניחים את הקשר הזוגי במשך שנים לטובת עניינים אחרים - סופו של הקשר להישחק ולהסתיים באכזבה ואף בגירושין.

 

 

יואב ברנזון הוא עורך דין לשעבר ובעל תואר בפסיכולוגיה. מתמחה בטיפול אישי, יעוץ זוגי והכוונה מקצועית בקריירה.  הוא פיתח שיטות טיפול רבות וייחודיות והוא בעל ניסיון עצום ומגוון בטיפול פרטני. הוא מוביל אנשים להצלחה בתחום האישי, הזוגי והתעסוקתי ב-25 השנים האחרונות ונחשב לאחד המומחים המובילים בישראל. הוא מקבל לקוחות ישראליים מכל יבשות העולם. יואב ברנזון כתב עד היום 12 ספרים בתחום האהבה העצמית והפיתוח העצמי - חלקם רבי מכר בארץ ובעולם. כמו כן, הוא פרסם למעלה מ-3,000 מאמרים בתחום הצמיחה האישית והזוגית.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב