דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


כיצד לבחור מקדם אתרים 

מאת    [ 20/09/2011 ]

מילים במאמר: 381   [ נצפה 2123 פעמים ]

קידום אתרים הנו מקצוע לכל דבר ועניין, שמטרתו- להעלות את כמות הביקורים היחודיים באתר הלקוח באמצעות חשיפתו לקהל היעד. מקדם אתרים עושה זאת על ידי שיפור האתר והשגת המלצות עבורו ברשת כך שלמעשה, משתפרים גם דירוגיו בעבור תוצאות החיפוש הרלוונטיות במנוע החיפוש גוגל, ולעיתים- גם במנועי חיפוש אחרים. (היתרון שבחשיבות החשיפה במנועי חיפוש כמו בינג רלוונטית בעיקר לאתרים המשווקים את מרכולתם בחו"ל). בעלי העסקים כיום מבינים היטב את חשיבות קידום האתר שלהם באמצעות מקדם אתרים מקצועי, ורבים תרים אחר פרילנסר או חברה לקידום אתרים היכולים "לספק את הסחורה".

אם כך, כיצד ניתן לבחור מקדם אתרים?

כאן ישנם כמה  דגשים שראוי לתת עליהם את הדעת:

* ראשית דבר, עלינו להפנים את העובדה כי קידום האתר לוקח זמן, ודורש סבלנות מצידנו. אין לצפות למעשי קסם ולניסים בן לילה. עבודתו של מקדם האתרים רבה, והיא משלבת ניתוחים סטטיסטיים, מחקר בכלים מיוחדים, אופטימיזציה של תוכן וגם קוד באתר הלקוח, ובנוסף- כתיבת תוכן חיצוני לאתר ובניית נוכחות ברשת. בקיצור- נדרש כאן לא מעט אורך רוח מצד כל המעורבים בדבר.

* יש לבחור מקדם אתרים מנוסה ומוכר, עם "תיק עבודות" מוכח. מומלץ לשוחח עם לקוחות של אותו מקדם, ולשמוע מהם פרטים לגבי אופי העבודה מול אותו מקדם: האם היה קשוב לצרכי הלקוח? האם היה סובלני? האם נהג לעדכן את לקוחותיו בדברים שהוא עושה? האם היה יצירתי? גם בעולם של מקצוענים, יש חשיבות רבה להיותו של מקדם האתר קודם כל אדם שנעים לעבוד מולו.

* אין ספק שהמחיר הוא שיקול חשוב במכלול השיקולים לבחירת המקדם. עם זאת, מומלץ לשלם יותר ולקבל עבודה איכותית ממקדם אתרים מנוסה ומקצועי, מאשר להתפתות למציאות מטורפות, שמסתיימות במפח נפש ולעיתים גם בהורדת הדירוג.

* ראוי להיזהר ממקדמי אתרים המבטיחים קידום מהיר בצורה יוצאת דופן, בייחוד כאשר מדובר בביטויים תחרותיים. בקידום אתרים ישנן  טכניקות אסורות של "דרכי קיצור", וגוגל "מעניש" אתרים שנקטו בדרכי קיצור אלו ובאמצעים לא ראויים באמצעות הורדה דרסטית של הדירוג שלהם הן בעבור ביטוי בודד או ביטויים רבים לאתר.

* בחירה של מקדם אתרים אינה חתונה קתולית. מומלץ לבדוק בחלוף כמה שבועות או חודשים אם אכן נרשם גידול במספר המבקרים באתר. מידע כזה תוכלו להשיג מחברת אחסון האתרים שלכם, או באמצעות שימוש בתוכנות לניטור תנועת הגולשים, כמו גוגל אנליטיקס למשל. אם הזמן עובר ואין תוצאות בשטח- שקלו ברצינות להחליף את מקדם האתרים במישהו מקצועי יותר אבל במידה ויש תוצאות- הצמדו אליו כי יועץ קידום אתרים טוב, קשה למצוא. בקשו המלצות.

 

איתן יריב, בעלי WAO.
WAO מספקת שירותי קידום אתרים בישראל ובחו"ל. לפרטים נוספים וקבלת הצעה בהתאם לתקציבכם- הכנסו לאתר!
wao.co.il


בקרו אותי בדף הפייסבוק של WAO, או עקבו אחרי בטוויטר  גוגל + לקבלת חדשות חמות בתחום השיווק לעסקים באינטרנט!




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב