דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מפגש הכרויות כפי שלא נראה מעולם 

מאת    [ 11/09/2011 ]

מילים במאמר: 556   [ נצפה 3279 פעמים ]

אתה חייב לשמוע על מפגש הכרויות בלתי יאומן בין גברים אמריקאיים מתבגרים עם בחורות מאוקראינה המתבצע כמה פעמים בשנה.

למי שלא מעודכן משרדי הכרויות אמריקאיות מנהלות את אתרי ההכרות הגדולים בעולם עם נשים מרוסיה אוקראינה ושאר ארצות מזרח אירופה, לא אכנס לשמות אך מדובר בשתי משרדים עיקרים התופסים כשבעים אחוז משוק ההכרויות העולמי.

משרדים אלו משרתים מאות אלפי גברים אמריקאים באתרי ההכרויות שלהן מול הנשים מאוקראינה ורוסיה באמצעות התכתבות וצ'אטים און ליין.

בעבר כבר כתבתי על שיטת העבודה של האמריקאיים באתרי ההכרות ועל התמימות של הגברים האמריקאים הסבורים שמולם יושבות בחורות המחפשות קשר רציני אך למעשה מדובר בכאלה המתפרנסות ועובדות במשרדי הכרות מקומיום והכל בשיתוף פעולה ובידיעת הסוכנויות האמריקאיות המשתתפים בחלוקת הרווחים עם הסוכניות המשנה שלהם באוקראינה ורוסיה.

למזלם רוב הגברים האמריקאים המנויים באתרים שלהם מחפשים ריגוש זמני ולא מנסים להכיר את הבנות שאיתם הם מצוטטים לכן השאלות הנכונות לא נשאלות ומקבלים את המצב כמו שהוא ללא שאלות ותהיות מיותרות אך למרות זאת ישנם מעטים שכן מעוניינים לראות והכיר את הבחורות הרוסיות ומעוניינים לנסוע ולפגוש אותן.

כחלק מהשרות ובתשלום נכבד משרדי ההכרויות מארגנים נסיעה לאוקראינה וסיורים במספר ערים מרכזיות כמו אודסה והסביבה בקבוצות קטנות של גברים החפצים להגיע ולפגוש אות את הבחורות כשגולת הכותרת הוא המפגש הגדול עם הבחורות המקומיות.

הסיכוי של האמריקאים לפגוש את הבחורות שאיתם דיברו הוא אפסי לכן מתוכנן להם סיור באוטובוס מפואר וממוזג בערים הקרובות שבסיומו ערב הפינאלה, מפגש המוני בנוכחות מאות בחורות צעירות שם הם יוכלו להפגש איתן ואולי לצור קשר חדש.

היחס בין האמריקאים לבחורות הינו מדהים ובלתי הגיוני, באולם סגור עם מוזיקה חיה וכיבוד כיד המלך יגיעו לפחות 500 בחורות צעירות בגילאו 18-25 שיאספו מהערים הקרובות כדי להפגש עם 10 גברים בגיל העמידה שהגיעו במיוחד מאמריקה כדי לראות את היופי האוקראיני.

אוטובוסים מפוארים נשלחים וסוכנויות הכרויות מקומיות מארגנות לבחורות טיול חינם וערב  לבילוי עם כיבוד חינם, הן מתבקשות להגיע במיטב בגדיהן, בלבוש הולם או כמו שאומרים באוקראינה שהאופנה הכי עכשוית היא כמה שפחות בגדים.

בדרך כלל ההענות רבה מהצפוי ואין מספיק מקום לכולן, הרי מי לא תסכים לטיול ואוכל חינם, ואכן אוטובוסים עמוסים לעייפה מובילים מאות בנות צעירות שכל רצונן בבילוי חינם על חשבון האמריקאים הקשישים.

האירוע מתקיים בדרך כלל באולם מרכזי מפואר בעיר הגדולה עם מוזיקה חיה, כיבוד ושתיה חופשית על השולחנות המואורכים, הגברים שרובם בגילאי ה40-60 יושבים במרכז האולם שסביבם מאות צעירות יפיפיות להדהים וביחס של גבר אחד ל50 בנות, קשה להסביר כי צריך לראות כדי להאמין.

בחורות המעוניינות להצטרף מוזמנות לשולחן למרות שהביקוש אינו גבוה להוציא בחורות בנות 30 פלוס שהצליחו להגיע למפגש או בחורות המחפשות לבלות על חשבונם של הגברים, שאר הבחורות הצעירות שהגיעו עסוקות בריקודים מכדי להכיר עם גבר בגיל העמידה.

כל בחורה צעירה יכולה להכנס למופע בתנאי שתוכיח שהיא רווקה אך מרבית הנכנסות באות עם תעודה של אחות צעירה במשפחה והן מגיעות רק כדי להנות מהבילוי ולהגיד שהייתה במפגש הנוצץ הזה.

כאחד שמצוי בתחום ומנהל משרד הכרויות כלות מאוקראינה משנת 1997 ולמרות שלנו אין בעיה לחתן כל גבר רציני מפליא אותי שלא נוצר קשר רציני מעבר לבלבול מול היופי של הבחורות האוקראיניות אך אני מודע לשיטה האמריקאית המצדדת בהכרויות ולא בחתונה עצמה ומארגנת מפגשים של גברים אמריקאים מבוגרים עם כמות העצומה של בחורות המדהימות ביופן הלבושות למשעי וגורמים להם לפנטז על קשר עם צעירות, מה שבטוח שגם בשנה הבאה הם ירשמו לטיול נוסף ויחזרו שוב כדי לראות את היופי האוקראיני.

הלוואי עלינו מפגשים שכאלה!

הכותב הוא בעל משרד הכרויות כלות מאוקראינה המתמחה בהכרות וחתונה של גברים ישראלים עם בחורות רוסיות מאוקראינה משנת 1997. במהלך השנים חיתננו מאות גברים ישראליים עם בחורות יפיפיות מאוקראינה ופיתחנו שיטה בלעדית להכרות מקדמית מהארץ. לתיאום פגישה התקשר 054-6201417 וכן לפרטים נוספים בנושא הכרויות.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב